2014-12-26, 18:27
  #5581
Medlem
m4tt145s avatar
Äckligt skönt att piska Svingården i deras globenjippo. Samtidigt trevligt att lämna sistaplatsen.

Alsenfelt -----> Tellqvist

Nu skall jag dricka mig lite lagom salongs till JVM. God jul.
Citera
2014-12-26, 18:37
  #5582
Medlem
Heja Leksand.
Citera
2014-12-26, 21:03
  #5583
Medlem
Embas avatar
Skitmatch i Kinnarps. Brynäs bjuder inte upp till någonting!

Men tre härliga poäng!
Citera
2014-12-26, 21:06
  #5584
Medlem
Displaceds avatar
Grattis HV, rätt sopigt att inte vinna med mer. Fan vad dåliga ni är!

Citera
2014-12-26, 21:07
  #5585
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Äckligt skönt att piska Svingården i deras globenjippo. Samtidigt trevligt att lämna sistaplatsen.

Alsenfelt -----> Tellqvist

Nu skall jag dricka mig lite lagom salongs till JVM. God jul.
Om jag vore inavlad leksing skulle jag nog inte prata särskilt högt om globenjippon..
Sur förlust, fan att vi alltid ska falla på eget grepp när vi vinner skotten men inte får in puckjäveln.
Att Sören inte får chansen i landslaget har jag svårt att förstå.
Nu ska jag dricka mig aprak till JVM..
Citera
2014-12-26, 21:09
  #5586
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Om jag vore inavlad leksing skulle jag nog inte prata särskilt högt om globenjippon..
Sur förlust, fan att vi alltid ska falla på eget grepp när vi vinner skotten men inte får in puckjäveln.
Att Sören inte får chansen i landslaget har jag svårt att förstå.
Nu ska jag dricka mig aprak till JVM..
Sörensen är en praktsopa och skall givetvis in vara någonstans nära Tre Kronor, vad väger han, 72 kg?

Dessutom var det Mora som anordnade daladerbyt på deras hemmamatch.
Citera
2014-12-26, 21:17
  #5587
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Sörensen är en praktsopa och skall givetvis in vara någonstans nära Tre Kronor, vad väger han, 72 kg?

Dessutom var det Mora som anordnade daladerbyt på deras hemmamatch.
Hehe och ändå tryckte han sig förbi era orcher till backar som väger 110kg utan problem och tryckte in den klykan, frågor på det?
Angående derbyt så anordnades väl tillsammans även fast det var Mora som hade hemmamatch, dessutom stod ni och kramades med Mora-supporterna både före och efter match, i ett derby..
Vem fan gör det liksom?!?
Citera
2014-12-26, 21:21
  #5588
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Hehe och ändå tryckte han sig förbi era orcher till backar som väger 110kg utan problem och tryckte in den klykan, frågor på det?
Angående derbyt så anordnades väl tillsammans även fast det var Mora som hade hemmamatch, dessutom stod ni och kramades med Mora-supporterna både före och efter match, i ett derby..
Vem fan gör det liksom?!?
Vet inte om jag skulle kalla det trycka sig förbi, han skulle flyga som en fjäder om någon av våra orcher gav en knuff. Tur att han är snabb.
Citera
2014-12-26, 21:25
  #5589
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Vet inte om jag skulle kalla det trycka sig förbi, han skulle flyga som en fjäder om någon av våra orcher gav en knuff. Tur att han är snabb.
Är ju just det som är hans storhet, det är ju ingen jävel som hinner plocka honom.
Dessutom får han ju alltid med sig pucken i den farten samtidigt som han är en bra avslutare, något som brukar känneteckna en bra spelare imo.
Skål påre
Citera
2014-12-26, 21:26
  #5590
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Är ju just det som är hans storhet, det är ju ingen jävel som hinner plocka honom.
Dessutom får han ju alltid med sig pucken i den farten också samtidigt som han är en bra avslutare, något som brukar känneteckna en bra spelare imo.
Skål påre
Haha jaja. Skål!
Citera
2014-12-26, 21:34
  #5591
Medlem
Mikojans avatar
Onödig suddenförlust i Örebro. Nu vart jag tvärbitter. Nya tag i seriefinalen mot HV.
Citera
2014-12-26, 21:40
  #5592
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Hehe och ändå tryckte han sig förbi era orcher till backar som väger 110kg utan problem och tryckte in den klykan, frågor på det?
Angående derbyt så anordnades väl tillsammans även fast det var Mora som hade hemmamatch, dessutom stod ni och kramades med Mora-supporterna både före och efter match, i ett derby..
Vem fan gör det liksom?!?


Hehe du har rätt. Vi borde givetvis kastat in glasflaskor och dyl. på isen.

Idiot

Skön match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in