Citat:
Ursprungligen postat av
Stegen
Första säsongen i Brynäs hade Dixon 6 poäng efter femton matcher, endast två fler än han har efter 15 matcher den här säsongen (Har han ens spelat i alla dessa?). Han kommer nog igång skall du se.
Han har väl mer eller mindre spelat i samtliga 15, dock har han blivit petad under matchernas gång flera gånger. Jag tror också att han kommer att komma igång, tyvärr så dök han ju upp relativt otränad samtidigt som han har haft en del problem med skador så jag tror verkligen att han kan höja sig om man ger det lite tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Hoppas och tror på motsatsen. Tror inte att det finns någon potential faktiskt, spelet är snabbare än när han senast spelade i Sverige och snabbheten är hans akilleshäl. Tack vare trög åkning så han alltid är halvsekunden för sent ute, det är likadant med passningar och skott. Det går för långsamt helt enkelt.
Nästan otroligt att han fortfarande är kvar i truppen, spelar gör han tack och lov inte.
Han är ju inte sämre på grilllorna än vad Olausson var, tycker de liknar varandra väldigt mycket, även om Dixon är mer fysisk.
Jag tycker folk kritiserar honom på tok för mycket, det är likadant varje gång laget inte går så bra under en period. Då ska det alltid sparkas spelare hit och dit för att lösa problemen. Visst, han har inte varit alls så bra som man hoppats på, men samtidigt kan man inte ge upp på en spelare efter 15 matcher, det känns väldigt förhastat. Det finns en rad av spelare som, i min mening, varit klart mycket sämre än Dixon, det är snarare det som är problemet med Luleå just nu.