2014-12-26, 02:26
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Någon annan som sitter och julpysslar?

http://i.imgur.com/51OwYZy.jpg

Citat:
Vad menar du när du säger "dragon balls"? Är det som Crackling Tail då eller vad menas med detta?

Hur orkar du göra smällare? Ingen beställning iår?

En sådan kulla som är i en Crackling ball fast större!
Citera
2014-12-26, 02:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Hur orkar du göra smällare? Ingen beställning iår?

En sådan kulla som är i en Crackling ball fast större!

Terapi.

Aha okej, men då är dom som Crackling Tail antar jag? Smattrande skott som stiger?
Citera
2014-12-26, 02:34
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Terapi.

Aha okej, men då är dom som Crackling Tail antar jag? Smattrande skott som stiger?

Nej, bara en kula som flyger iväg och smäller. så det upplevs lite som en smällare.
Citera
2014-12-26, 02:39
Medlem
Tjenare grabbar!!

Skulle behöva lite råd från er, ska i helgen ut o köpa raketer inför årets nyår.

Jag tänker lägga ca:500-700 kr på en bombtårta, vilken är den kraftfullaste jag kan få för detta priset?

Gillar höga smällar, mycket färg och en kraftfull final!!

Har möjlighet att ta mig till bonnen då jag bor i malmö men skippar helst det, är dock sugen på tiger! om den fortfarande finns kvar...

Undrar även vilket raketset i år är det kraftfullaste med högst smällar?
Citera
2014-12-26, 02:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Nej, bara en kula som flyger iväg och smäller. så det upplevs lite som en smällare.

Som i Prince från Svea? Vad är isåfall dragon ball?
Citera
2014-12-26, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cappizo
Tjenare grabbar!!

Skulle behöva lite råd från er, ska i helgen ut o köpa raketer inför årets nyår.

Jag tänker lägga ca:500-700 kr på en bombtårta, vilken är den kraftfullaste jag kan få för detta priset?

Har möjlighet att ta mig till bonnen då jag bor i malmö men skippar helst det, är dock sugen på tiger! om den fortfarande finns kvar...

Tjena

Om du vill ha raketer som smäller bra så köp Sveas Viking raketsats

Eller Maximum från Royal Party... Dom största där i smäller rätt gött också
Citera
2014-12-26, 06:41
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Som i Prince från Svea? Vad är isåfall dragon ball?

Ja men Sveas Prince har en riktig smällare i dessa är det bara en smatterbombs kula.
Citera
2014-12-26, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat

Btw, så heter den numera Kick On, och inte Kick Off (förväxlades med FM's Kick Off som var testvinnare, och var tvungen att byta namn efter dispyt)

Någon som vet vad den kostar hos vanlig ÅF? (Har inte möjlighet att besöka Sven i år)

Vad tror ni om/någon som haft Hanssons super power? 379 :- på ÖoB, verkar inte superfet men videos har varit missvisande förr. 16x50mm enl ÖoB, såg 16x45mm någon annan stans(tror det var youtube). Produkten verkar inte finnas på Hanssons hemsida.

Döm inte ut ÖoB helt än, vi har ju inte sett själva bladet! Kanske kommer nån positiv överraskning där!
Citera
2014-12-26, 09:02
Medlem
Så sjukt svårt att kunna bestämma sig vad man ska köpa! Har helt varit inne på Svea (har bäst koll på deras sortiment) men tänker om man istället kanske ska prova något nytt.
Är Showtime och Cross-Check från Bauhaus (Fyrverkerimästarna) någonting att rekommendera?
Citera
2014-12-26, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cappizo
Tjenare grabbar!!

Super salute 555kr hos bonnen. Stora knallar samt mycket färg dock ingen jätte final. Jag åkte dit ifrån Örebro igår så klart du måste ta dig en tripp till billesholm,verkade finnas en hel del tiger kvar! dock började Scorpion förrådet tryta.
Citera
2014-12-26, 11:16
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakrut
Super salute 555kr hos bonnen. Stora knallar samt mycket färg dock ingen jätte final. Jag åkte dit ifrån Örebro igår så klart du måste ta dig en tripp till billesholm,verkade finnas en hel del tiger kvar! dock började Scorpion förrådet tryta.
Bra att Tiger finns kvar, dom jag kommer ner för mest
Citera
2014-12-26, 11:25
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakrut

Vad menar du med tryta? Vet du några siffror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in