Jag kollade film på mitt PS3 i går kväll, för konstigt nog klarar inte PS4 av det. Fick ett meddelande att GTA var automatiskt uppdaterat när jag gick in, så blev nyfiken och ville testa hur det känns att gå tillbaka. Det känns ju inte som att det är så stor skillnad ändå.
Hur fel kan man ta. För det första så glider nästan kontrollen ur händerna, sen är det nästan svårt att se nåt alls på skärmen. Allt ser plötsligt väldigt grötigt ut. Spelar ett uppdrag och blir irriterad för att det inte går att gå med sniper'n när man siktar. (Vad fort man vänjer sig)... Hämtar sen ut min Buzzard för att flyga runt lite. Hinner inte långt innan jag blir nedskjuten av den nya rpg:en. Blir inte arg då det inte påverkar min "riktiga" gubbe på nåt sätt... Ser ingen anledning att vara kvar längre. Startar PS4 och det var det.
Ni som har PS3/xbox 360 och tänker fortsätta spela GTA nästa år... Ni borde seriöst tänka på att uppgradera så fort som möjligt!
Jättejobbigt att flyga helikopter i snön! Linserna höll på att hoppa ur huvudet pga fokusering. Kul att snön är här, och jag kommer njuta av den, men ska bli skönt när den försvinner igen.