2014-12-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Stone jackan har landat. Mäkta imponerad av deras leveranstid. Beställde söndag kväll och den kom i tisdags mitt på dagen. Alltså en och en halv dag ifrån Italien från det att de tog emot ordern, inte illa pinkat!

Fö. är jackan grym. Skiftar färg beroende på ljus. Lite mörkare än på bilderna men gör inget. Kan slänga upp en bild senare!

Härligt att du blev nöjd! Tycker SI har en suverän service när man handlar direkt från dom, alltid snabb och klockren frakt, vill man byta eller returnera så är det gratis och de som levererar kan hämta/lämna på jobbet eller var man önskar.
Citera
2014-12-25, 14:30
Medlem
Någon som har koll på de bästa mellandagsreorna? Helst i butik i stockholm, f.ö så har även nitty gritty soft rea!
Passar öven på att fråga om någon vet när nk-rean börjar, och när den är för oss som inte har nk-kort..
Citera
2014-12-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadion1912
Någon som har koll på de bästa mellandagsreorna? Helst i butik i stockholm, f.ö så har även nitty gritty soft rea!
Passar öven på att fråga om någon vet när nk-rean börjar, och när den är för oss som inte har nk-kort..

NK-rean brukar börja ganska sent. Har för mig att den börjar i mitten på Januari, mellan 7-14 eller något men inte riktigt säker.

Best of Brands brukar ha ganska bra rea och de har butik mitt i Stan. Även Ströms brukar ha soft rea.
Citera
2014-12-25, 15:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Var inne på stoneisland.com nyss och spanade lite på den här: http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/crewneck_cod39467927xs.html. Någon som har erfarenhet av handmålade plagg från SI, och kan säga om mönstret brukar skilja mycket från plagg till plagg? Blir skeptisk när jag ser den här bilden på samma tröja, http://www.cruisefashion.com/stone-island-hand-painted-tortoise-shell-knit-695289 (ful imo, medans bilderna från SI's hemsida var mycket snyggare).
Tycker den var snygg på alla bilder.

Vart ska man leta SI på rea nu? Förutom deras egna sida? Terrace skulle ha rea men de har än så länge enbart ett plagg där på rea. När har cc, end osv?

Visst kör stone Islands egna sida 40% efter ett tag?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2014-12-25 kl. 16:01.
Citera
2014-12-25, 16:00
Medlem
Zicks avatar
Fick ett presentkort på nordstan i julklapp någon som vet någon rolig affär att kolla in?
Citera
2014-12-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Vart ska man leta SI på rea nu? Förutom deras egna sida? Terrace skulle ha rea men de har än så länge enbart ett plagg där på rea. När har cc, end osv?

Som nämndes tidigare har Nittygritty börjat sin rea. Beställde deras skepparkavaj därifrån
Citera
2014-12-25, 16:25
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswagster
Som nämndes tidigare har Nittygritty börjat sin rea. Beställde deras skepparkavaj därifrån
Jag vet men hittar inget jag vill ha där. Förutom fleecejacka kanske men vill inte har mer blått. Overshirten där i camo hade jag gärna tagit men fel storlek kvar.
Citera
2014-12-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Ja, dom kör 40% efter ett tag, kanske även 50? Men skillnaden mellan 30 och 40 är så liten så är det något du verkligen vill ha så är det inte värt att chansa. Själv så har jag klippt handpainted parkan från stone island!
Citera
2014-12-25, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Själv så har jag klippt handpainted parkan från stone island!

Så där ja!

Mycket bra köp!
Citera
2014-12-26, 14:44
Medlem
Inget SI för mig, men väl Fjällräven. Testade No.68 idag och den var riktigt grym. Tveksamt dock om den funkar nu i vinter, men kanske med en tjockare tröja under. Sjukt stora i storlekarna så det blev en S. Small i Fjällräven och Large i Stone Island
Citera
2014-12-26, 19:01
Medlem
Hur är SIs cargo brallor i storlekarna? Tänkte passa på och köpa ett par nu
Citera
2014-12-26, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Hur är SIs cargo brallor i storlekarna? Tänkte passa på och köpa ett par nu

Du måste nog upp en size. Så var det för mina chinos iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in