2014-12-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Allstars slutade säljas förr-förra året, men fanns kvar som restlager hos några återförsäljare på ÖoB. Sedan förra året började dom sälja från Hanssons och inte Hammargrens som tidigare.

Tror ni Hammargrens prissänkningar har något att göra med detta tro? Dom tappade ju en väldans massa återförsäljare åt dom iom detta?
Jag vet inte om man kan kalla det för prissänkningar... Dem sänkte bara sina bluffrekomendationspriser på hemsidan, har inte sett en enda grej som dem har sänkt priserna på.. Var nere på en butik som sålde hammargrens förra året men dem hade bytt märke, och dem sa att hammargrens höjde priserna med typ 50kr på allt till förra året och likadant detta året...
Citera
2014-12-24, 21:45
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Jag vet inte om man kan kalla det för prissänkningar... Dem sänkte bara sina bluffrekomendationspriser på hemsidan, har inte sett en enda grej som dem har sänkt priserna på.. Var nere på en butik som sålde hammargrens förra året men dem hade bytt märke, och dem sa att hammargrens höjde priserna med typ 50kr på allt till förra året och likadant detta året...

Mokej, det ligger kaaaanske ett uns sanning i det där...
Citera
2014-12-24, 21:46
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa

Det märkte man ju också på ÖB's priser när de sålde hammargrens. Ökade ju med typ en 50 lapp varje år. Tror det kan vara en anledning till att de fick sluta med hammargrens också. De funkade inte med deras principer att sälja dyra fyrverkerier.
Citera
2014-12-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
God Jul allihopa!!

Tänkte bara höra, vad säger alla om 1001 natt ifrån Royal party? Värd 399 kr? Känns lite klen på filmer tycker jag men gillar helt klart upplägget.

Värd 255kr hos bonnen
Citera
2014-12-24, 22:04
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Värd 255kr hos bonnen

Som ligger aaaalldeles för långt ifrån Stockholm haha
Citera
2014-12-24, 22:12
Medlem
Tigerskotts avatar
Är det någon som vet vad Royal Partys Multishot är för diameter/krutvikt?
45mm och 50mm bomber är redan spikade och misstänker dom ovan är 30mm och är lite sugen
Citera
2014-12-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Är det någon som vet vad Royal Partys Multishot är för diameter/krutvikt?
45mm och 50mm bomber är redan spikade och misstänker dom ovan är 30mm och är lite sugen
Har ett paket här, krutvikten är 18g och diametern är ca 27mm.
Citera
2014-12-24, 22:33
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qa12123
Har ett paket här, krutvikten är 18g och diametern är ca 27mm.

Oj! Tack för ett mycket exakt svar Gillar RP skarpt 45mm, 50mm etc men kanske jag köper Sveas .35 Monster : 30 gram per pjäs...

Vet du var RP Big Thunder har för kaliber/krutvikt också kanske? När du ändå är på tråden
Citera
2014-12-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Oj! Tack för ett mycket exakt svar Gillar RP skarpt 45mm, 50mm etc men kanske jag köper Sveas .35 Monster : 30 gram per pjäs...

Vet du var RP Big Thunder har för kaliber/krutvikt också kanske? När du ändå är på tråden
Har aldrig provat dem tyvärr. Googlar man runt lite så verkar de vara 30mm iaf, krutvikt okänd.
Citera
2014-12-24, 23:04
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qa12123
Har aldrig provat dem tyvärr. Googlar man runt lite så verkar de vara 30mm iaf, krutvikt okänd.

Tack för svar!
Då blir det nog en sväng till Svea med. 45-50mm RP är överlägsna alla andra märken och ska köpas
Gillar vissa av Sveas 50mm ...fast endast 3/6 så det blir nog ingen sånt 6-pack
Har dom kvar Viking Bomb och säljer styckvis slår jag nog till men inte annars!
.35 Monster + små Airbombs och lite Tigerraketer får det bli från dom!

Är lite sugen på Mega Bomb 35 mm tårtan också men den uteblir nog...kanske?
Citera
2014-12-24, 23:33
Medlem
VemSaDets avatar
ÖoB, Bauhause släpper sina annonsblad 25e
Får hoppas det läggs upp automatisk alltså efter 00:00
Citera
2014-12-24, 23:40
Medlem
Har följt denna tråd i två år nu så skaffa mig ett konto nu så jag kunde kommentera med

Fick reklam nu i veckan av min lokala säljare dom hade tagit in egen komponerade produkter så tänkte att man skulle ta en titt där iår. Vet att dom sålt 3" bomber i alla år så ska bli kul och se om de fortfarande säljer dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in