Citat:
Ursprungligen postat av
underseaewe15
Ett klipp ifrån en av Wisemans senaste fighter i TFC2
https://www.youtube.com/watch?v=FFgwLO1ufqE
Dessa är förvisso WM, men är till 99% nya killar, som förvisso går i döden för WM, men som i sanningens namn inte är WM, på det sättet som andra kan titulera sig det. Men å andra sidan så vet jag att WM inte ställde upp med vad de trodde var det bästa som fanns att tillgå, utan det var okej att ställa upp, då det ändå inte kan anses ta bort någon egentlig prestige då så många kända tackade nej, så bara det att delta får anses som en liten merit.
EDIT: jag såg nu att detta var nya fajter med några nya från första TFC, och jag ska inte öppna käften för några där kan vara riktiga grabbar där. Men jag vet att ex polackerna inte kan komma med mer kraft, de har maxat sin liga med 500 kg, WM har inte varit lika angelägna på det sättet, rätta mig om jag har fel. WM kan, om de verkligen skulle vilja, komma med en ganska så mycket tyngre uppställning. Tror jag?
Edit2: sedan har jag för mig att ex ryssarna inte heller ställde upp med vad de ansåg vara bästa tänkbara, utan de kom med några yngre, som enligt mig var jävligt bra, men ni bör fatta att man i Ryssland kan hitta 5 st 100kg snubbar som lätt kan utmana om segern.
Allvarligt, skulle ni själva ställa upp, filmade, mot helt okända killar, på okänd mark, med okända domare? WM visar upp sin sköna helt orädda sida, och dessa killar ska ha en jävla massa cred. Säger ni emot så tacka ja själva då, och spring in i 500 kg whitetrash från Baltikum.
Bra jobbat grabbar!