2014-12-24, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares

xtroverto umgås du med yngre eller äldre Wm ..
Jag är bäst kompis med de äldre, med de som är riktiga WM om man säger så, men jag känner ju till de nya galningarna också, vet vilka de är. men ska jag vara ärlig så kan jag störa mig på flera av dem, de vet ju för fan inte vad WM är, men de kan stå där och utge sig för att vara en av de riktiga. Du vet nog vad jag menar.
Citera
2014-12-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av operatic
Fråga:

Sportbar i Gbg, stammisbord märkta med fasta plaketter med texten "Falangen".
Är det en liga eller random vanliga snubbar?
Jag vet inte exakt vad du menar, men jag vet iaf att de riktiga grabbarna aldrig skulle utmärka sig genom att sätta sitt namn på något jävla bord.
Citera
2014-12-24, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag är bäst kompis med de äldre, med de som är riktiga WM om man säger så, men jag känner ju till de nya galningarna också, vet vilka de är. men ska jag vara ärlig så kan jag störa mig på flera av dem, de vet ju för fan inte vad WM är, men de kan stå där och utge sig för att vara en av de riktiga. Du vet nog vad jag menar.

Ursäkta min nyfikenhet 😃 Är själv en av de äldre som varit med sen allt började.. Borde känna dig då..
Citera
2014-12-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursäkta min nyfikenhet 😃 Är själv en av de äldre som varit med sen allt började.. Borde känna dig då..

Ja, det borde du. Nämn initialerna på några av de ledande som var med i början, eller som är de som drog igång ligan?

Oavsett så är bara en av dem fortfarande lika aktiv idag som då, och den med mest rykte, som är ett unikum i den världen, han har dragit ned på det rejält, men är ändå med någon gång.

Om vi säger såhär, frongubbarna från förr är borta till största delen, dessa är de jag är vän med. Men några av de nya som verkar vara på riktigt har jag stiftat bekantskap med, men jag kan inte ta någon på allvar som står med benen brett isär och ska se farlig ut, presenterar som en WM-gubbe, när jag vet vilka som till 100% är WM ända in i benmärgen.
Citera
2014-12-24, 14:50
Medlem
Jag vet inte om jag fattat det rätt, men idag består väl WM, alltså medräknat yngre eller ej, jag orkar inte med alla olika nya fraktioner som YCG, GU, PKK, ETA, eller vad fan alla heter. Utan när WM säger att de ska komma med WM, så skiter jag i om det är med 50-åringar och 10-åringar, de som idag kommer i WMs namn, de håller alltså fortfarande måttet och tillhör toppen, eller kanske t.om är landets bästa liga?
Citera
2014-12-24, 15:06
Medlem
Sedan måste jag fråga, är det rätt uppfattat att FBs gamla kända grabbar, till största delen också trappat ned på det, men just mot WM så kommer ändå många med, och mötena har blivit FBs gamla hårdingar mot WMs nya, lite oerfarna men ack så kämpande, nya-gamla liga? Eller består dagens möten av mest nya även från deras håll? Och som jag tror, WMs gamla rävar, när de lämnade plats åt de nya, så var Stockholms elit kvar ett tag och kunde få ner WM, som tvingades ställa mestadels nya killar på benen, men nu idag så är dessa nya, inte längre så nya, så dessa klarar av vilka som än kommer, så WM har idag en slagkraftig liga, med dessa som var nya från typ 2009 och framåt?
Citera
2014-12-24, 15:09
Medlem
Ett klipp ifrån en av Wisemans senaste fighter i TFC2
https://www.youtube.com/watch?v=FFgwLO1ufqE
Citera
2014-12-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underseaewe15
Ett klipp ifrån en av Wisemans senaste fighter i TFC2
https://www.youtube.com/watch?v=FFgwLO1ufqE
Dessa är förvisso WM, men är till 99% nya killar, som förvisso går i döden för WM, men som i sanningens namn inte är WM, på det sättet som andra kan titulera sig det. Men å andra sidan så vet jag att WM inte ställde upp med vad de trodde var det bästa som fanns att tillgå, utan det var okej att ställa upp, då det ändå inte kan anses ta bort någon egentlig prestige då så många kända tackade nej, så bara det att delta får anses som en liten merit.

EDIT: jag såg nu att detta var nya fajter med några nya från första TFC, och jag ska inte öppna käften för några där kan vara riktiga grabbar där. Men jag vet att ex polackerna inte kan komma med mer kraft, de har maxat sin liga med 500 kg, WM har inte varit lika angelägna på det sättet, rätta mig om jag har fel. WM kan, om de verkligen skulle vilja, komma med en ganska så mycket tyngre uppställning. Tror jag?

Edit2: sedan har jag för mig att ex ryssarna inte heller ställde upp med vad de ansåg vara bästa tänkbara, utan de kom med några yngre, som enligt mig var jävligt bra, men ni bör fatta att man i Ryssland kan hitta 5 st 100kg snubbar som lätt kan utmana om segern.

Allvarligt, skulle ni själva ställa upp, filmade, mot helt okända killar, på okänd mark, med okända domare? WM visar upp sin sköna helt orädda sida, och dessa killar ska ha en jävla massa cred. Säger ni emot så tacka ja själva då, och spring in i 500 kg whitetrash från Baltikum.

Bra jobbat grabbar!
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-24 kl. 15:26.
Citera
2014-12-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ja, det borde du. Nämn initialerna på några av de ledande som var med i början, eller som är de som drog igång ligan?

Oavsett så är bara en av dem fortfarande lika aktiv idag som då, och den med mest rykte, som är ett unikum i den världen, han har dragit ned på det rejält, men är ändå med någon gång.

Om vi säger såhär, frongubbarna från förr är borta till största delen, dessa är de jag är vän med. Men några av de nya som verkar vara på riktigt har jag stiftat bekantskap med, men jag kan inte ta någon på allvar som står med benen brett isär och ska se farlig ut, presenterar som en WM-gubbe, när jag vet vilka som till 100% är WM ända in i benmärgen.

P.O. Ö .B. 4⃣5⃣
Citera
2014-12-24, 16:10
Medlem
Citat:
P.O. Ö .B. 4⃣5⃣
My friend.

C.S, P.O, M.B, osv. P.O är oslagbar i sammanhanget!
Citera
2014-12-24, 17:40
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
My friend.

C.S, P.O, M.B, osv. P.O är oslagbar i sammanhanget!

Konstigt att du är bästa kompis med de "riktiga" WM och ändå har så många frågor du måste ställa här. Du kan väl fråga dem istället. Så ofantligt mycket polare du säger dig ha. Du känner ju ALLA i BMC, HAMC, Förortsgängen, och nu även WM.Du är en helt osannolik jävla människa...
Citera
2014-12-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Konstigt att du är bästa kompis med de "riktiga" WM och ändå har så många frågor du måste ställa här. Du kan väl fråga dem istället. Så ofantligt mycket polare du säger dig ha. Du känner ju ALLA i BMC, HAMC, Förortsgängen, och nu även WM.Du är en helt osannolik jävla människa...
Bra jobbat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in