2014-12-24, 18:08
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Bra jobbat

Detsamma. Dags att sluta upp med dina lögner snart.
Citera
2014-12-24, 21:25
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
är dock advokater, läkare, tandläkare etc som är med och slåss.

Haha... yeah right. Tandläkare, läkare och advokater från Somalia då eller?
Citera
2014-12-24, 22:23
Medlem
Dr.Katis avatar
Från Sagoscenen.com

Efter en hel dags telefonterror och pm så kommer min redogörelse om gårdagens möte med Rockportboys.

Jag väljer att skriva ut det här eftersom han själv la upp en redogörelse på aikfinest och eftersom det inte är tillgängligt för alla så har folk ringt mig hela dagen.

Vi åker till mötesplatsen till ett industriområde i söderort (Jag har en med mig i bilen och han likaså).
När jag står på plats hoppar han ur sin bil, går rakt emot mig utan massa gap och skrik och vi säger båda två att nu kör vi.

Rond 1

Han går framåt med en ganska avig stil som jag hade svårt att få grepp om, men vi clashar ihop och jag tar ner honom. Väl på marken så kämpar han emot men jag sätter en klockren giljotin varvid han ger upp pga han höll på att somna. Jag släpper upp honom och ger honom en örfil eftersom jag fortfarande var adrenalinstinn, men sträcker fram handen efter det och hjälper honom upp, vi går mot bilarna och pratar om fighten.

Vi ställer oss och snackar vid bilen och efter en kort stund säger jag: Vill du köra en gång till vilket han sa på en gång att han ville eftersom vi ändå var på plats.

Rond 2

Startar ungefär på samma sätt, men nu har jag sett en lucka varpå jag skickar ut en vänsterkrok som sätter honom på arslet. Jag sätter mig över honom och ger honom 3 armbågar i huvudet vilket gör att han ger sig igen, och nu är det definitivt klart.

För att summera:
Killen var tuff och gick rakt på i båda ronderna, men jag hade absolut inga problem under fighten men uppskattar hans attityd och korrekthet samt hjärta.

Bra jobbat Rockport!

Rockportboys = FB (F.G.)

T.E. = KGB
Senast redigerad av Dr.Kati 2014-12-24 kl. 22:25.
Citera
2014-12-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Detsamma. Dags att sluta upp med dina lögner snart.
Nämn EN lögn?
Citera
2014-12-24, 23:21
Medlem
Citat:
Konstigt att du är bästa kompis med de "riktiga" WM och ändå har så många frågor du måste ställa här. Du kan väl fråga dem istället. Så ofantligt mycket polare du säger dig ha. Du känner ju ALLA i BMC, HAMC, Förortsgängen, och nu även WM.Du är en helt osannolik jävla människa...
Så blir det när man är lite vaken och trevlig och har saker som folk är intresserade av. GBG är litet sett till den undre världen och jag kan iofs inte påstå att jag känner precis alla, men jag känner dem man ska känna i BMC, HA, WM, och i orten. Jag skulle kunna precisera mig mer men då röjer jag gubbana plus annat och att göra det pga en efterbliven nolla på FB kan kanske bli aktuellt, men jag avvaktar lite till.

Vad har du att komma med?

Edit: nej, jag känner inte de i Jobe-ligan och inte dem i backa men jag vet vilka de är.

HA, BMC, Albanerna, kurderna, libaneserna, WM, Angered är jag bra med, frågor på det?
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-24 kl. 23:26.
Citera
2014-12-25, 00:47
Medlem
Citat:
Så blir det när man är lite vaken och trevlig och har saker som folk är intresserade av. GBG är litet sett till den undre världen och jag kan iofs inte påstå att jag känner precis alla, men jag känner dem man ska känna i BMC, HA, WM, och i orten. Jag skulle kunna precisera mig mer men då röjer jag gubbana plus annat och att göra det pga en efterbliven nolla på FB kan kanske bli aktuellt, men jag avvaktar lite till.

Edit: nej, jag känner inte de i Jobe-ligan och inte dem i backa men jag vet vilka de är.

HA, BMC, Albanerna, kurderna, libaneserna, WM, Angered är jag bra med, frågor på det?

http://www.youtube.com/watch?v=m0pTuo7elks&sns=em
Citera
2014-12-25, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TZAR
http://www.youtube.com/watch?v=m0pTuo7elks&sns=em
Varför lägger du upp en video på maffian i Milano?
Citera
2014-12-25, 01:54
Medlem
Citat:
Haha... yeah right. Tandläkare, läkare och advokater från Somalia då eller?
Nämn en jävel som kan sänka den tuffaste i WM?

Ok, vi kan ta han som gick bort, ok att han kan få stryk, men inte en jävel kunde sänka honom utan att själv få en massa stryk.

Edit; 4 dårar med vapen fick inte ner honom, det finns inget liknande i Sverige, nånsin.
Senast redigerad av xtroverto 2014-12-25 kl. 02:14.
Citera
2014-12-25, 02:30
Medlem
Citat:
Nämn en jävel som kan sänka den tuffaste i WM?

Ok, vi kan ta han som gick bort, ok att han kan få stryk, men inte en jävel kunde sänka honom utan att själv få en massa stryk.

Edit; 4 dårar med vapen fick inte ner honom, det finns inget liknande i Sverige, nånsin.
Vad pratar du om nu....? Varför skulle någon ge en annan person, som till råga på allt gått bort, stryk?

Är du lite snurrig inatt?
Senast redigerad av stros 2014-12-25 kl. 02:32.
Citera
2014-12-25, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vad pratar du om nu....? Varför skulle någon ge en annan person, som till råga på allt gått bort, stryk? Är du snurrig inatt?
det jag menar är att han är kanske den hårdaste jäveln scenen haft, och jag efterlyser om de andra kan fronta detta, för det finns andra, som är i livet, som är på den nivån.

Egentligen en meningslös disskussion, för vi vet alla att de tuffaste är fuckups som man inte bara slår ner.
Citera
2014-12-25, 02:41
Medlem
Citat:
det jag menar är att han är kanske den hårdaste jäveln scenen haft, och jag efterlyser om de andra kan fronta detta, för det finns andra, som är i livet, som är på den nivån.

Egentligen en meningslös disskussion, för vi vet alla att de tuffaste är fuckups som man inte bara slår ner.
Jag förstår inte riktigt vart den/de tuffaste i WM och en bortgången person kom in i diskussionen när en användare frågade ifall tandläkarna, läkarna och advokaterna som höll på med huliganvåld var ifrån Somalia bara. Hur gjorde du den kopplingen?

edit: Du kanske quotade fel person bara? :/
Senast redigerad av stros 2014-12-25 kl. 02:44.
Citera
2014-12-25, 11:29
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:

Jaha, du är en langare av något slag då med andra ord. Bra där.
Jag har aldrig påstått att jag är tjenis med de här gängen. Jag känner till en del
folk i Göteborgstrakten. Till exempel så känner jag till den där C.S du skrev om i ett tidigare inlägg. Frågan är vem som är efterbliven? Hade jag varit kompis med de här gubbarna så hade jag inte suttit här på Flashback och skrivit om dem och dess gärningar. Gör de samma sak om dig tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in