2014-12-23, 11:08
Medlem
Har alla flashbackare tagit julledigt?
Svårt misshandlad och knivad, nog är det ju märkligt att ingen vet, eller bemödat sig skaka fram en mgm..
Finns då för mig ett allmänintresse att få veta vad de är för 'lurv' som härjar i den kommun man faktiskt bor i
Snubben som bor ihuset (bo) verkar då vara något ehum SPECIELL har hela kåken inhägnad med staket och varningsskyltar (vem f*n har det?!! ) Är de drogrelaterat? En polare som bor på Linneparken betättade att han såg en BRA sliten, oerhört tärd brud knalla in där för ett par dagar sen
Citera
2014-12-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Känns som det händer otroligt mycket skit I denna stad, trots att den inte är speciellt stor. Rör det sig om en stor invandring ifrån Mena eller är det mestadels lokala förmågor?

Mycket benzo missbrukare bland de unga vita vanliga svenskarna.
Citera
2014-12-23, 15:18
Medlem
Att offret har inhängnat beror på att folk parkerade på hans gård då dem ska på banken eller och handla.. värst var det under kyrkmarknaden.. Han är speciell och han skryter hittar på en del så jag gissar det är utlösande faktorn till bråket.samt då alkohol inblaning. Men vet nån vem gärningsmannen är?
Citera
2014-12-23, 22:29
Medlem
Mgm Älvsbybo enl. PT
Citera
2014-12-24, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desecrated
Mycket benzo missbrukare bland de unga vita vanliga svenskarna.
Detta håller jag med om, tyvärr. Uppvuxen i närliggande kommun som var någorlunda bättre men snön leder till depression och det dämpar man med vad som än finns till handa.
Citera
2014-12-28, 11:37
Medlem
Nu var det inte riktigt så det hände jag bad personen att gå lämna bostaden och han i motsatte sig detta och blev sur för att han ingenstans hade att ta vägen så han knivskar mig svårt och misshandlade mig ..

Det finns inga skulder ej heller narkotika inblandat i denna händelse utan bara rått våld i från förövaren och de skador han fick när jag aväpnade honom i från kniven..

Och fegheten att knivskära någon nästan till döds Bakifrån det måste vara höjden innan man får sitta många år i fängelse sedan efter detta betala skadestånd resten av sitt liv med KFM som jägare .

Totalt körd i samhället ingen lägenhet inga lån inga telefon inga hyresavtal totalt körd i landet ...
Citera
2014-12-28, 13:17
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huppen67
Nu var det inte riktigt så det hände jag bad personen att gå lämna bostaden och han i motsatte sig detta och blev sur för att han ingenstans hade att ta vägen så han knivskar mig svårt och misshandlade mig ..

Det finns inga skulder ej heller narkotika inblandat i denna händelse utan bara rått våld i från förövaren och de skador han fick när jag aväpnade honom i från kniven..

Och fegheten att knivskära någon nästan till döds Bakifrån det måste vara höjden innan man får sitta många år i fängelse sedan efter detta betala skadestånd resten av sitt liv med KFM som jägare .

Totalt körd i samhället ingen lägenhet inga lån inga telefon inga hyresavtal totalt körd i landet ...

Hur kändes rygghugget i fyllan?
Citera
2014-12-28, 13:41
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faketality
Detta håller jag med om, tyvärr. Uppvuxen i närliggande kommun som var någorlunda bättre men snön leder till depression och det dämpar man med vad som än finns till handa.

Det er ikke snön som leder til depression men fel kost, det begyndte i 70'erne med Nixons landbrugspolitik.
Citera
2014-12-28, 15:56
Medlem
Citat:

Fy fan! hur allvarligt skadad blev du? inga bestående men???
Citera
2014-12-29, 17:46
Medlem
Tja ärr ifrån tinningen till nästippen ärr på ögonlocket ärr ifrån höften till 4cm över ryggraden ärr över revbenen 1/3 av örat avbitet och avslitet ärr under ögat på kinden ärr under hakan ärr över höger arm..

Tja det beror på vad man tycker är bestående skador..
Citera
2014-12-30, 00:53
Medlem
Citat:
Tja ärr ifrån tinningen till nästippen ärr på ögonlocket ärr ifrån höften till 4cm över ryggraden ärr över revbenen 1/3 av örat avbitet och avslitet ärr under ögat på kinden ärr under hakan ärr över höger arm..

Tja det beror på vad man tycker är bestående skador..

Om du nu är den du utger dig för att vara så kan du ju ge oss namn på svinet 😁
Citera
2014-12-30, 06:22
Medlem
Du får person numret 19820430-8715 och kom då ihåg villken ort han kommer ifrån när du söker på ratsit.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in