2014-12-23, 17:53
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemanAfSuperman
Så då stämmer det jag sa först? Hillbillys i Västervik som tror livet är nån jävla film och ska spela tuffa å häftiga så alla kompisar ska se upp på dom?
Visste faktiskt inte om att Västervik fortfarande satt fast i utvecklingen ända sedan medeltiden...

Så med din logik så ska du be Jocke skära sönder dig oxå innan? Öga för öga... ? Å i vilken religon tillämpas uttrycket öga för öga? Snälla den lektionen sov jag nog fan igenom isåfall...

Jocke är en hjälte i mina och många andras ögon!

Vad har jag med saken att göra?
Har*s har släkt och vänner som är tungt kriminella som säkerligen förespråkar den sortens vedergällning.

Vad det gäller öga för öga är det just i kristendomen och närmare bestämt första testamentet som tar upp det. Nog har du sovit genom religionstimmarna alltid.
Citera
2014-12-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Jag har också hört om något i den stilen.
Att H blivit lurad av dems*i.
H och Dem*ki hade ett ganska stormigt förflutet, så hon kanske tyckte att han förtjänade lite stryk av sin nuvarande pojkvän, joak*m. Men att det gick alldeles över styr?

Ja precis.. Jag tror inte att Angelica trodde att Jocke skulle döda H men lite skeptiskt blir jag när hon ändrat sin profilbild från en bild på bara henne till en bild på henne och Jocke... Men hon verkar ju trivas bland killar som slår henne/mördar hennes ex..
Citera
2014-12-23, 19:25
Medlem
Nightfevers avatar
Ange är historiskt sätt hal som en ål. Att hon ligger bakom skiten förvånar mig inte ett dugg. Det är inte första livet som hon tagit i så fall. Hoppas hon åker dit för anstiftan till mord. Förbannade orm.
Citera
2014-12-23, 19:43
Medlem
HemanAfSupermans avatar
Verkar som allas vederbörandes fb-konton är nedsläkta... Någon som sitter på catchade sidor?
Citera
2014-12-23, 20:35
Bannlyst
Åkte förbi vid 16.00 idag, en äldre krimare i glasögon stod innanför avspärrningen, utanför stod tre av samma art som det uppsprättade aset och tjattra. Har de redan börjat valla vittnen alltså? Till er båda falanger Haris/Jocke sluta tjafsa...vi riktiga människor har blivit av med ett svin för gott och ett annat 10-12 år...win-win situation alltså.
Nu ska jag dricka glögg, glo på Bingo-Lotto och njuta av att Västervik blivit en lite bättre plats😄

God Jul

Mvh
Citera
2014-12-23, 23:07
Medlem
sladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemanAfSuperman
Verkar som allas vederbörandes fb-konton är nedsläkta... Någon som sitter på catchade sidor?

Vems syftar du på? Anges och Jockes är kvar och Haris har mig veterligen aldrig haft något.
Citera
2014-12-23, 23:09
Medlem
HemanAfSupermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sladd
Vems syftar du på? Anges och Jockes är kvar och Haris har mig veterligen aldrig haft något.

Sorry för det! Verkade bara vara min fb som strulade lite... Hittade dom till slut
Citera
2014-12-24, 07:01
Medlem
Milkteeths avatar
Det roliga är att alla har sina "källor" men ingen vet.

Så skippa alla teorier tills FUP:en är släppt.

Alla känner ju tydligen någon eller vet någon som "vet något".

"Jag har hört" Vad fan hör man inte i Västervik? 7 olika historier på 1 timme.
Citera
2014-12-24, 14:15
Medlem
Är det någon som kan fixa en bild på BO?
Citera
2014-12-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kidneypunch
Är det någon som kan fixa en bild på BO?

Jag minns BO en gång på fyllan provocerade jag han tillräckligt för att han skulle sparka mig mellan benen det kändes som en lätt klapp mellan benen.Jag hälsade bara på han när jag var packad med det var länge sedan..

Han jag var med sa "han blev bara tuff för han hade hunden med sig"

Även den där Dos? eller vad han kallade sig gick på en kille som skrek för mycket och tänkte slå ett ölglas i skallen på han på stället som heter Delfin idag tror jag?Men han nöjde sig med att slå killen så näsan började blöda och gänget fick gå..

Jag minns BO väl iaf. typisk bosniskt utseende..
Citera
2014-12-25, 13:09
Medlem
Milkteeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphoreign
Jag minns BO en gång på fyllan provocerade jag han tillräckligt för att han skulle sparka mig mellan benen det kändes som en lätt klapp mellan benen.Jag hälsade bara på han när jag var packad med det var länge sedan..

Han jag var med sa "han blev bara tuff för han hade hunden med sig"

Även den där Dos? eller vad han kallade sig gick på en kille som skrek för mycket och tänkte slå ett ölglas i skallen på han på stället som heter Delfin idag tror jag?Men han nöjde sig med att slå killen så näsan började blöda och gänget fick gå..

Jag minns BO väl iaf. typisk bosniskt utseende..
Delfin la ner för ett par år sen. Nu heter det Viking.
Citera
2014-12-25, 22:49
Medlem
Dementerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkteeth
Delfin la ner för ett par år sen. Nu heter det Viking.
Inte samma hus mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in