Citat:
Ursprungligen postat av
ellroy
Är Beersweden Forum nere för er också?
Yes, forumet är nere för alla och admins jobbar på en lösning om man ska tro deras facebooksida.
Jag har för övrigt min egna last stand innan jag kapitulerar helt för julölen med en Cluster's Last Stand ikväll. Vacker färg, bra skum, massor av amerikansk humle i doften och en förvånansvärt lätt munkännsla. Ballantine IPA smakade riktigt bra innan förbudstiden om man får tro Stone och Smuttynose, trevligt dessutom att det är en bomber så det räcker till två glas!