Citat:
Ursprungligen postat av
pyttefnax
Sten "Taxi" från 100 höjdare, ser inte att han är nämnd i tråden.
Väldigt tråkigt

Hade faktiskt det stora nöjet att träffa honom och prata med honom för några år sedan. Då satt han på en bänk utanför McDonalds på Gustav Adolfs torg, självklart iklädd samma röda jumper som alltid och pratade med mig och min polare om allt mellan himmel och jord. Förvånad över att han var dement. Trodde en hjärtinfarkt skulle bli hans öde en vacker dag med tanke på hans storlek.