2014-12-22, 18:26
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Så Irken, vilka gubbar är starka i jungeln i dagsläget? Var ett tag sen man spelade, har försökt kolla lite på OddOne för nostalgins skull men hinner sällan.

Spelat en del Nunu vilket jag tycker funkar fenomenalt, även om det kostar lite late game-kraft samt förlitar sig på åtminstone någon duglig AD-karaktär i laget.
Just nu så är det väl mest;Jarvan IV, Fiddlesticks, Sejuani, Vi som är dem absolut bästa i soloq att spela.

Lee fungerar fortfarande ganska okej, men han är verkligen inte lika som han var s3/ & s4.
Citera
2014-12-22, 21:20
Medlem
Biqquss avatar
Vad snackar ni om? Sejuani är ju rent skit.. hon är värdelös på alla sätt hur man än spelar henne. Det beror inte på någon meta utan det beror på att hennes skills är helt värdelösa på alla sätt.
Citera
2014-12-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Just nu så är det väl mest;Jarvan IV, Fiddlesticks, Sejuani, Vi som är dem absolut bästa i soloq att spela.

Lee fungerar fortfarande ganska okej, men han är verkligen inte lika som han var s3/ & s4.

Pantheon är dock definitivt i den absoluta toppen
Citera
2014-12-22, 21:56
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamNotMurican
Pantheon är dock definitivt i den absoluta toppen
Nja, jag håller inte med. Han är en utav dem populärare men inte riktigt lika jobbig som till exempel dom fyra jag listade.

Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Vad snackar ni om? Sejuani är ju rent skit.. hon är värdelös på alla sätt hur man än spelar henne. Det beror inte på någon meta utan det beror på att hennes skills är helt värdelösa på alla sätt.
Håller verkligen inte med, en bra Sejuani på den senaste patchen är en ren terror, CC bot typ.
Citera
2014-12-23, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nja, jag håller inte med. Han är en utav dem populärare men inte riktigt lika jobbig som till exempel dom fyra jag listade.

Hur jobbig en champion är kan ju dock inte ses som ett mått på hur bra det är
Citera
2014-12-23, 10:40
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Hur jobbig en champion är kan ju dock inte ses som ett mått på hur bra det är

Nej men en champion som pickas för CC och som är bra på det är sjukt jobbigt, och i de fallen det behövs bra.

It's all about the comp, bout the comp, no trouble.
Citera
2014-12-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Nej men en champion som pickas för CC och som är bra på det är sjukt jobbigt, och i de fallen det behövs bra.

It's all about the comp, bout the comp, no trouble.

Japp, bland annat för sin CC hålls Pantheon som en av de starkaste junglarna i 4.21
Citera
2014-12-23, 11:12
Medlem
Citat:
Japp, bland annat för sin CC hålls Pantheon som en av de starkaste junglarna i 4.21

Han har en stun, hur är det märkvärdigt?
Citera
2014-12-23, 11:44
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieOcean
Han har en stun, hur är det märkvärdigt?

Målsökande gap closer stun på en stark melee char är ju inte alls bra
Citera
2014-12-23, 13:08
Medlem
gurka5OOs avatar
Panteon pickas för den globala ultin som gör counterganking superenkel samt hans globala tryck. Ingen kan känna sig säker. Han är inte vald på grund av hans cc då den är näst intill minimal.

Sejuani är inte skräp. Visst hon är dålig earlygame men mid och lategame så är hon väldigt stark, hennes ult är även den väldigt stark (op enligt diamondprox på iem).
Citera
2014-12-23, 14:53
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Fick nyss världens utskällning för att jag picka Lux mid Tydligen är hon "Useless champion report Tyrollerhatt for troll plz"

Carriade laget till vinst ändå. Men inte är Lux dålig?

Citera
2014-12-23, 15:22
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Fick nyss världens utskällning för att jag picka Lux mid Tydligen är hon "Useless champion report Tyrollerhatt for troll plz"

Carriade laget till vinst ändå. Men inte är Lux dålig?

Möter du en bra assassin eller något annat med stark gap-closer så är lux dålig. Lux tillhör gamla skolans mid casters, massa dmg, lång range och noll mobility. Men visst, en bra lux syns aldrig på kartan och missar aldrig sin root.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in