Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
Blanda en öl?
Dagens ungdom...
Har du verkligen läst helatråden?
Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Tyskjävlarna har en sjuk fabless för öl och cola, likadant med energidricka och öl.
Cola och öl kan funka att dricka ibland, nån gång i halvåret, inte varje jävla gång som tyskidioterna gör. Energidrickeölen smakar bara bajs, död och dåligt vin. Fattar inte hur nån vid sina sinnens fulla bruk kan dricka skiten
Aha, ja, alltså smaken i sig blir ju uttjatad, så jag dricker bara några stycken innan jag tröttnar!
Har inte testat med energi dricka, men har det hemma nu så man kanske ska testa!
Citat:
Ursprungligen postat av
kinesarsle
Det låter inte så gott tillsammans med en vanlig ljus lager, men jag har heller inte testat. Stout och cola blir dock rätt bra. Julmust fungerar också att blanda med. Jag har druckit det när jag måste vara nykter men vill ha lite mer kraft i läsken.
"Blanda en öl?"
Dagens ungdom.
Alltså, har testat några gånger med mörk öl och då blev det inte alls najs och ska jag vara helt ärlig så har jagi nte testat att dricka det med mer än dom extra starka och det brukar vara just ljusa lager.
Men, kan ni inte alla testa och sen komma med en recension? Det hade varit kul att få reda på, än att alla säger att det verkar vara sjukt äckligt, testa istället och svara sen! :