2014-12-21, 21:30
Avslutad
Låter väldigt äckligt. Öl ska njutas utan sliskigt skit. En söt guinness usch låter förjävligt.

Wohoo 2000 inlägg!!
Citera
2014-12-21, 21:34
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Låter väldigt äckligt. Öl ska njutas utan sliskigt skit. En söt guinness usch låter förjävligt.

Wohoo 2000 inlägg!!

Haha, men nu snackar vi ju inte om att det ska vara godare än en fin bärs en fin sommardag, utan nu snackar vi om blandningen rent i sig.

Har du ens testat?

Grattis förresten!
Citera
2014-12-21, 21:46
Medlem
Jag brukar blanda julmust och öl så Cola och öl borde ju fungera bra tillsammans. Eller menar du "cola"
Citera
2014-12-21, 21:53
Medlem
Blanda en öl?

Dagens ungdom...
Citera
2014-12-21, 22:10
Medlem
st0ckiss avatar
Tyskjävlarna har en sjuk fabless för öl och cola, likadant med energidricka och öl.
Cola och öl kan funka att dricka ibland, nån gång i halvåret, inte varje jävla gång som tyskidioterna gör. Energidrickeölen smakar bara bajs, död och dåligt vin. Fattar inte hur nån vid sina sinnens fulla bruk kan dricka skiten
Citera
2014-12-21, 23:01
Medlem
kinesarsles avatar
Det låter inte så gott tillsammans med en vanlig ljus lager, men jag har heller inte testat. Stout och cola blir dock rätt bra. Julmust fungerar också att blanda med. Jag har druckit det när jag måste vara nykter men vill ha lite mer kraft i läsken.

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Blanda en öl?

Dagens ungdom...
"Blanda en öl?"

Dagens ungdom.
Citera
2014-12-21, 23:05
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Blanda en öl?

Dagens ungdom...

Har du verkligen läst helatråden?

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Tyskjävlarna har en sjuk fabless för öl och cola, likadant med energidricka och öl.
Cola och öl kan funka att dricka ibland, nån gång i halvåret, inte varje jävla gång som tyskidioterna gör. Energidrickeölen smakar bara bajs, död och dåligt vin. Fattar inte hur nån vid sina sinnens fulla bruk kan dricka skiten

Aha, ja, alltså smaken i sig blir ju uttjatad, så jag dricker bara några stycken innan jag tröttnar!
Har inte testat med energi dricka, men har det hemma nu så man kanske ska testa!

Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Det låter inte så gott tillsammans med en vanlig ljus lager, men jag har heller inte testat. Stout och cola blir dock rätt bra. Julmust fungerar också att blanda med. Jag har druckit det när jag måste vara nykter men vill ha lite mer kraft i läsken.

"Blanda en öl?"

Dagens ungdom.

Alltså, har testat några gånger med mörk öl och då blev det inte alls najs och ska jag vara helt ärlig så har jagi nte testat att dricka det med mer än dom extra starka och det brukar vara just ljusa lager.

Men, kan ni inte alla testa och sen komma med en recension? Det hade varit kul att få reda på, än att alla säger att det verkar vara sjukt äckligt, testa istället och svara sen! :
Citera
2014-12-22, 01:47
Medlem
123qazs avatar
Gillar inte öl och cola blandningen speciellt. Öl och ginger ale är gott, men inte så ofta jag dricker det.

Är typ bara om man känner för nåt som ligger mittemellan öl och läsk smakmässigt.
Citera
2014-12-22, 15:04
Medlem
Ace19s avatar
Hej igen,

Här kommer min recension.
Blandade en Heineken och Pepsi ca 50/50.

Luktar och ser ut som smält cola-isglass.

Smakade väldigt sött med en eftersmak av öl. Påminner mycket om rootbeer utan den speciella eftersmaken.

Kan förstå varför du gillar det men är enligt mig inte godare än ölen enskilt. Det är lite som när man som 14 bast drack röd vin tillsammans med sockerdricka.

Var intressant att testa oavsett.
2/5 snusdosor får blandningen i betyg.
Tack för mig!
Citera
2014-12-22, 20:22
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123qaz
Gillar inte öl och cola blandningen speciellt. Öl och ginger ale är gott, men inte så ofta jag dricker det.

Är typ bara om man känner för nåt som ligger mittemellan öl och läsk smakmässigt.

Aha, har inte testat det med har införskaffat mig en ginger ale idag och tänkte testa!

Jag tänkte köra med wårby extra stark, 7,2.

Citat:
Ursprungligen postat av Ace19
Hej igen,

Här kommer min recension.
Blandade en Heineken och Pepsi ca 50/50.

Luktar och ser ut som smält cola-isglass.

Smakade väldigt sött med en eftersmak av öl. Påminner mycket om rootbeer utan den speciella eftersmaken.

Kan förstå varför du gillar det men är enligt mig inte godare än ölen enskilt. Det är lite som när man som 14 bast drack röd vin tillsammans med sockerdricka.

Var intressant att testa oavsett.
2/5 snusdosor får blandningen i betyg.
Tack för mig!

Aha, jag har dock inte druckit det med heineken och pepsi! Är ingen pepsi kille..

Idag kör jag på Coca Cola + Wårby Extra Stark, 7,2. Det är som rena himmelsdrycken!
Citera
2014-12-22, 22:11
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getugglan
Jag brukar blanda julmust och öl så Cola och öl borde ju fungera bra tillsammans. Eller menar du "cola"

Haha! Öl och cola, inte "cola"

Fast det har ju också sin charm

Ska testa julmust precis nu, blir säkert nice!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in