2014-12-21, 14:12
Bannlyst
han springer som han har Emil i lönnerberga i släkten
Citera
2014-12-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarman
Patetisk snubbe, jävla wigga
https://www.youtube.com/watch?v=YvGkZdkfPMU

Han kan ju inte ens raderna.

Det här är vår big up, vår uppsalatribut.
Kommer älska 018, ända till sagan är slut. - Här rappar Guidetti "kommer reppa 118" istället.
Alla dagar tills nu, som man gittat runt som barn och gjort bus.
Till allvarliga knas, som man har tagit sig ur.
Taggar in centralt
Meckar upp vid Fyrisån
Älska stan, fastän vi har en korrupt poliskår.
Reggaefestival, fullt med GLG, men vi går. Här rappar Guidetti "Reggaefestival de med GRG" istället.

Undrar om han vet vad låten handlar om, om han vet vad de syftar på med "meckar upp" och om han vet vad GLG är för förkortning egentligen. Han kanske tycker om weed.

Edit: Tydligen går låten "växte upp med Blattehagen" istället för "växte upp i"
Senast redigerad av BenWW 2014-12-21 kl. 19:01.
Citera
2014-12-22, 06:17
Medlem
Dags att att bänka John Guidetti enligt tränaren Ronny Delia. Inte ett enda mål på 4 matcher.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/ovrigaligor/article20060505.ab
Citera
2014-12-22, 13:25
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Han kan ju inte ens raderna.

Det här är vår big up, vår uppsalatribut.
Kommer älska 018, ända till sagan är slut. - Här rappar Guidetti "kommer reppa 118" istället.
Alla dagar tills nu, som man gittat runt som barn och gjort bus.
Till allvarliga knas, som man har tagit sig ur.
Taggar in centralt
Meckar upp vid Fyrisån
Älska stan, fastän vi har en korrupt poliskår.
Reggaefestival, fullt med GLG, men vi går. Här rappar Guidetti "Reggaefestival de med GRG" istället.

Undrar om han vet vad låten handlar om, om han vet vad de syftar på med "meckar upp" och om han vet vad GLG är för förkortning egentligen. Han kanske tycker om weed.

Edit: Tydligen går låten "växte upp med Blattehagen" istället för "växte upp i"
Tro mig: Guidetti vet mycket väl om slangen i orten.
Citera
2015-01-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
Tro mig: Guidetti vet mycket väl om slangen i orten.

Jag är mycket väl medveten om att han vet om slangen, men han rappar fel i låten. Men jag har å andra sidan trott att han är en stoner sen han spelade i BP på lån
Citera
2015-01-21, 22:38
Medlem
TimTebows avatar
Återigen är Gudetti bänkad, otroligt korkat av honom att göra tränare och ledningen irriterade på han när det såg ut som att han var på rätt väg igen..
Citera
2015-01-21, 23:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Återigen är Gudetti bänkad, otroligt korkat av honom att göra tränare och ledningen irriterade på han när det såg ut som att han var på rätt väg igen..

Vad gjorde han? Har ju läst att han inte fått spela, men jag trodde att han bara presterat kasst.
Citera
2015-01-22, 00:37
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Vad gjorde han? Har ju läst att han inte fått spela, men jag trodde att han bara presterat kasst.
Celtic vill att han förlänger med dom men han verkar vilja dra där ifrån och därför har Celtic valt att satsa på andra.
Citera
2015-01-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Celtic vill att han förlänger med dom men han verkar vilja dra där ifrån och därför har Celtic valt att satsa på andra.

Det låter onekligen mycket dumt, kan inte se var han skulle hitta bättre förutsättningar än de han har (hade?) nu i Celtic.
Citera
2015-01-22, 01:18
Medlem
southampton ska vara intresserade av Guidetti...
Citera
2015-01-22, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Det låter onekligen mycket dumt, kan inte se var han skulle hitta bättre förutsättningar än de han har (hade?) nu i Celtic.
Håller med. Dåliga takter av Guidetti som höll på att bli en publikfavorit i Skottland.

Jag hoppas förstås på det bästa, men är rädd att hans ego kan vara honom i fatet. Det förstås, så går han till Koeman i Southampton och blir ordinarie så äter jag med glädje mina ord.
Citera
2015-01-22, 12:52
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesco
Håller med. Dåliga takter av Guidetti som höll på att bli en publikfavorit i Skottland.

Jag hoppas förstås på det bästa, men är rädd att hans ego kan vara honom i fatet. Det förstås, så går han till Koeman i Southampton och blir ordinarie så äter jag med glädje mina ord.

Samma visa varje gång, han fjäskar och publikfriar sen vid första motgång så ställer han till med bråk och gnäll med tränaren. Ser ut som Stockholmsmedia aldrig får sin egen lilla Zlatan att gulla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in