• 1
  • 2
2014-12-21, 18:07
Bannlyst
Går man på köping idag och ser sig omkring, tycker jag var och varannan tjej är platinablond. Bland killar tycks de flesta vara brunhåriga eller inneha råttfärgade skatbon på sina hjässor, när dessa inte täcks av keps.

Min fråga. Kan det verkligen stämma att så många tjejer faktiskt är blond naturligt? Eller är det hårfärg och hårblekning som lurar mina ögon?

Om det är någon här som har en blond tjej, är det äkta? Eller råkar någon här faktiskt vara tjej? Samma fråga.
Senast redigerad av Krankenschwester 2014-12-21 kl. 18:09.
Citera
2014-12-21, 18:10
Medlem
missmortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krankenschwester
Går man på köping idag och ser sig omkring, tycker jag var och varannan tjej är platinablond. Bland killar tycks de flesta vara brunhåriga eller råttfärgade skatbon på sina hjässor, när dessa inte täcks av keps.

Min fråga. Kan det verkligen stämma att så många tjejer faktiskt är blond naturligt? Eller är det hårfärg och hårblekning som lurar mina ögon?

Om det är någon här som har en blond tjej, är det äkta? Eller råkar någon här faktiskt vara tjej? Samma fråga.

är färgad! men det är ju snyggt. Dock ska det inte vara platina...ska se naturligt ut
Citera
2014-12-21, 18:12
Medlem
gilbert25s avatar
Det är ganska vanligt
Citera
2014-12-21, 18:21
Medlem
Det är väl vanligt, fast tror tycker själv inte att det är mer än andra hårfärger. Många brunetter och den där fejka skitfula rödfärgen som så många tycker är snygg.
Citera
2014-12-21, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av missmorty
är färgad! men det är ju snyggt. Dock ska det inte vara platina...ska se naturligt ut

Det gör mig gott att höra att inte alla vill se ut som pernilla wahlgren.
Citera
2014-12-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missmorty

Håller med, platina är inte snyggt det påminner lite om fjortisar. Men naturligt färgat kan vara snyggt
Citera
2014-12-21, 18:41
Medlem
10sekunders avatar
Jag är tjej och naturligt guldblond. Visst är det mörkare än den blekta looken men man ser fortfarande att det är blont.

Oavsett naturlig hårfärg så gillar tjejer att experimentera med frisyrer och färg på samma sätt som vi köper nya kläder.
Citera
2014-12-21, 18:43
Bannlyst
Jättevanligt tyvärr.. Töserna har fått för sig att blond är teh shit. Vad dom inte beräknar är att många blonda inte ens passar i blondt eller att dom flesta blonda ser mer ut som bimbos för utlevnad av snuskiga fantasier efter en krogkväll och inget man tar hem och visar upp stolt inför föräldrarna.
Citera
2014-12-21, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Jättevanligt tyvärr.. Töserna har fått för sig att blond är teh shit. Vad dom inte beräknar är att många blonda inte ens passar i blondt eller att dom flesta blonda ser mer ut som bimbos för utlevnad av snuskiga fantasier efter en krogkväll och inget man tar hem och visar upp stolt inför föräldrarna.

Hyckleri att färga håret. En sann man eller kvinna är stolt över sin hårfärg. Dock tycks den blonda färgen gå hem bland många män.
Citera
2014-12-21, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag är tjej och naturligt guldblond. Visst är det mörkare än den blekta looken men man ser fortfarande att det är blont.

Oavsett naturlig hårfärg så gillar tjejer att experimentera med frisyrer och färg på samma sätt som vi köper nya kläder.

Låter som en fin färg iendf.
Citera
2014-12-21, 19:12
Medlem
Fettopappas avatar
Nästan alla blondiner färgar/bleker sitt hår. Det är SÄLLAN det finns naturligt snygga blondiner då man oftast har en ful råttfärgad hårfärg.
Enklaste är att titta om det finns någon utväxt.
Citera
2014-12-21, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krankenschwester
Hyckleri att färga håret. En sann man eller kvinna är stolt över sin hårfärg. Dock tycks den blonda färgen gå hem bland många män.

Word, svårt att få folk att inse att vara genuin med allt vad man är, är det bästa. När samhället är uppbyggt på att den som som kan vara mest undercover anses vackrast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in