2014-12-21, 12:11
Medlem
Undrar om han värmde upp med den här?
http://youtu.be/L48ifbzT0c8
Citera
2014-12-21, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Tänk om Det Stora Raskriget börjar i USA och sedan sprids till Europa? En möjlighet som jag av någon anledning aldrig har tänkt på, då jag mest spekulerat kring länder som Storbritannien och Frankrike.
Nu blir nån amerikansk Buffalo Bill förbannad och skjuter en neger, en neger blir ännu mer förbannad och våldtar en vit kvinna för att därefter skjuta henne och så eskalerar det tills det är över.
Tror inte det blir de första skjutningarna i europa, Betänk som ex alla flyktingar som kommer till sverige nu, och imorgon är det de de första flytt ifrån som kommer som flyktingar, i sverige är alla lika, snacka om att släppa in rävar i hönsgården. När sen IS har klarat av etapp ett kan de gå över till nästa, vad det innebär vet man ju inte, men jag hoppas man på laglig väg ska få lov att beväpna sig.
Alla dödsskjutningar är åt helvete, det kunde begränsas om det bara var tillåtet med finkalibriga vapen typ de som svensk polis hade tidigare.
Man får hoppas det stannar i usa, de har ju vapen som kultur och även deras filmer präglas av rattatata och kaabomm, så hur ska det bli. I filmer visas aldrig anhörigas sorg och saknad, hade varit en god idé att göra en film om varje offers familjer.
Citera
2014-12-21, 12:27
Medlem
H8erfisternators avatar
Han är en martyr för de svartas rätt i samhället. Att de inte ska behöva bli skjutna för att lämmna sina hem, eller ifrågasatta vart de ska om en polis ser dem.
Citera
2014-12-21, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Grymt bra jobbat av killen. För många har dött redan pga deras övervåld.

Japp. Bara att hoppas att det sprider sig till Sverige också. Just detta har heller inget med ras att göra utan grisarna tror att de står över lagen.
Citera
2014-12-21, 12:29
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:

För nu kommer att bli frid och fröjd menar du?
hade inte förvånat om övervåldet eskalerade nu. Att skjuta ihjäl två poliser på det sättet är fegt och äckligt. ännu fegare är att killen tar sitt liv direkt efter.
Citera
2014-12-21, 12:32
Medlem
Bra länk med info, screenshots, videoklipp etc.
http://thefreethoughtproject.com/2-nypd-cops-killed/
Citera
2014-12-21, 12:33
Medlem
Ringarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wingsawiei
Det är märkligt hur de mer rasistiskt inställda typerna här inte godtar några förklaringar till varför detta skedde. Det finns förklaringar till allt och dom tenderar att vara ganska komplexa. Många verkar tro att svarta har en våldsgen som vita eller asiater inte har. Jag tycker inte det verkar vara en rimlig förklaring.

Barnslig halmdocka. Att man inte köper vänsterförpackade sociologiförklaringar till att "det här" skedde betyder alltså att man man inte kan föreställa sig mer komplex växelverkan? Jag tror inte för ett ögonblick att svarta har någon unik våldsgen.

Vad jag vänder mig emot är att vänsterliberala gång på gång trasslar in sig i helt absurda förklaringsmodeller där precis allt utom genetiskt arv tillmäts betydelse när en folkgrupp underpresterar i något avseende. Min personliga uppfattning, efter att ha läst vad som finns tillgängligt, är att herr Brinsey som individ hade en och annan skruv lös och att det påstådda motivet egentligen var av underordnad betydelse.
Citera
2014-12-21, 12:36
Medlem
H8erfisternators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
För nu kommer att bli frid och fröjd menar du?
hade inte förvånat om övervåldet eskalerade nu. Att skjuta ihjäl två poliser på det sättet är fegt och äckligt. ännu fegare är att killen tar sitt liv direkt efter.

Att strypa en svart man till döds omringade av dina kollegor som försöker slå bort kameror från åskådarna är fegt. Att köra fram polisbilen till en svart pojke som leker med en leksakspistol och avlossa varenda skott in i honom, försöka dölja bevismaterial och övervakningsfilmer för att rädda ditt arsle är fegt.

Det krävs "balls of steel" för att bli martyr och odödlig genom att döda 2 poliser
Citera
2014-12-21, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H8erfisternator
Att strypa en svart man till döds omringade av dina kollegor som försöker slå bort kameror från åskådarna är fegt. Att köra fram polisbilen till en svart pojke som leker med en leksakspistol och avlossa varenda skott in i honom, försöka dölja bevismaterial och övervakningsfilmer för att rädda ditt arsle är fegt.

Det krävs "balls of steel" för att bli martyr och odödlig genom att döda 2 poliser

Exakt. Snuten ska ha sina straff bara. Att han begår självmord sedan är tyvärr enda utvägen, eftersom ingen domstol kommer att döma honom rättvist. Det gör de inte i Sverige heller, om man dödar snutar.
Citera
2014-12-21, 12:46
Medlem
slickeballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Exakt. Snuten ska ha sina straff bara. Att han begår självmord sedan är tyvärr enda utvägen, eftersom ingen domstol kommer att döma honom rättvist. Det gör de inte i Sverige heller, om man dödar snutar.

Vad anser du vara ett rättvist straff för polismord om man får fråga?
Citera
2014-12-21, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slickeball
Vad anser du vara ett rättvist straff för polismord om man får fråga?

Inget alls, eftersom snuten är något som bara finns till för att trampa på människor.
Citera
2014-12-21, 13:09
Medlem
dayms avatar
Citat:

Japp, nu kommer det garanterat inte klia extra mycket i avtryckarfingret hos polisen när de blir konfronterade av en svart man. Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in