Citat:
Ursprungligen postat av
karju
Tänk om Det Stora Raskriget börjar i USA och sedan sprids till Europa? En möjlighet som jag av någon anledning aldrig har tänkt på, då jag mest spekulerat kring länder som Storbritannien och Frankrike.
Nu blir nån amerikansk Buffalo Bill förbannad och skjuter en neger, en neger blir ännu mer förbannad och våldtar en vit kvinna för att därefter skjuta henne och så eskalerar det tills det är över.
Tror inte det blir de första skjutningarna i europa, Betänk som ex alla flyktingar som kommer till sverige nu, och imorgon är det de de första flytt ifrån som kommer som flyktingar, i sverige är alla lika, snacka om att släppa in rävar i hönsgården. När sen IS har klarat av etapp ett kan de gå över till nästa, vad det innebär vet man ju inte, men jag hoppas man på laglig väg ska få lov att beväpna sig.
Alla dödsskjutningar är åt helvete, det kunde begränsas om det bara var tillåtet med finkalibriga vapen typ de som svensk polis hade tidigare.
Man får hoppas det stannar i usa, de har ju vapen som kultur och även deras filmer präglas av rattatata och kaabomm, så hur ska det bli. I filmer visas aldrig anhörigas sorg och saknad, hade varit en god idé att göra en film om varje offers familjer.