Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoRastaSkinhed
Jaså? Allt pekar ju på motsatsen. När deras största aktion var full med femtonåringar som golade ner varandra när snuten tog dem visar nog att själva organisationen fortsätter att vara en liten sekt som försörjer Fader Lund. De flesta har nog fattat det liksom hur fan kan Lund vara arbetslös, bo i en villa och har två relativt fräscha bilar utan någon inkomst? Vem som helst kan ju fatta varifrån han får de pengarna utom folk som inte klarar av att tänka själv och det förklarar ju varför SMR består av just sådant folk.
Vad är det "allt" som pekar på motsatsen? Antar att du med deras "största aktion" syftar på den i Kärrtorp? Tillåt mig då att ge ifrån mig ett litet och hånfullt: "ha!". Den "aktionen" var tämligen spontant hopskrapad och saknade "tillstånd" från riksledningen, och kan således egentligen inte sägas vara en SMR/NMR-aktion. Håller dock med om att det tydligen fanns en och annan där som inte borde ha befunnit sig där - men man kan också se på det som ett "eldprov", även om det säkerligen inte så var planerat: likväl kunde man efter Kärrtorp "makulera" ett antal personer som tydligen inte passar för den sortens aktivitet.
Om Lund har jag läst en massa skvaller, och tar - som du säkerligen förstår - tämligen lätt på ditt snack, med tanke på att du, av många inlägg här på Flashback att döma, är en del av fienden, så att säga. Det ligger givetvis i ditt intresse att få Lund att framstå i så dålig dager som möjligt, och det kan jag förstå. Personligen vet jag inget mer om Lund än det som finns att läsa på nätet, inklusive dina inlägg, så jag kan inte blanda mig in i den diskussionen. Du kan påstå vad som helst om Lund, utan att jag kan varken jaka eller neka. Dock blir man ju intresserad: hur vet du allt det där, som du påstår om Lund?