Citat:
Ursprungligen postat av
Tjee123
Ursäkta men vet inte om du menar att du ska posta dem eller om du menar i allmänhet att andra ska göra det, men tycker det låter bra jävla hemskt!?
Jag tycker oerhört synd om JA och det verkar ju som att han kämpar varenda dag för att orka med det här. Han tänker nog också på att hon en dag ska komma ut och undrar hur säker han är då.
Visst man kan ha delade meningar om hur bra han varit som partner men svin har vi nog alla varit nån gång men ingen förtjänar att känna att man är orsaken till ett hemskt mord. (vilket han förmodligen gör). Så att trigga hennes besatthet kommer ju göra att han aldrig får lugn och ro. Jag tror nog att det första hon vill göra när hon kommer ut är att be om ursäkt till JA och vilja ge en förklaring.
Jag tycker att JA har betett sig som en riktig skitstövel, som förmodligen njutit av att två tjejer varit så betuttade i honom, men jag anser inte att han har nån skuld i att LL inte längre finns idag. Den skulden ligger endast hos JH. Triangeldrama har alltid funnits, och kommer alltid att finnas, utan att det får såna fruktansvärda konsekvenser som i det här fallet.
En kille frågade mig en gång "Va fan är det för fel på en del tjejer? Ju taskigare man är, ju mer naglar de sig fast." Jag tyckte det lät idiotiskt, men idag förstår jag att det faktiskt är så ibland.
Känner till 2 fall där tjejer lekt med killars känslor. Utnyttjade dem ekonomiskt och annat de kunde dra nytta av, samtidigt som de hade intresse av andra killar. Båda de här killarna tog livet av sig. Den ene endast 16 år, den andre 28. Ingen har anklagat de här tjejerna för att vara ansvariga för deras död. Den skulden har de tagit på sig själva. Jag är övertygad om att även JA känner stor skuld till det som hände.