Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Se klippet och svara på frågan om hur hjärtat har kommit till? Ett resultat av evolution? Innebär det inte då att hjärtat måste ha sett annorlunda ut en gång i tiden? Om det har gjort det, har det då kunnat utföra samma arbete som nu? Öppna ögonen och var din herre tacksam.
Jag har skapat de osynliga väsenden och människorna enbart för att de skall [känna Mig och] dyrka Mig."
(Koranen 51:56)
"Vi ska visa de Våra tecken vid horisonten och inom dem själva, ända till dess (uppenbarelsens) sanning står klar för dem! Är det inte nog för dem (att veta) att din Herre är vittne till allt som sker!"
(Koranen 41:53)
Samma tramsfrågor som blivit bevisade om och om igen allt från ögat, örat, lever hemaglibin immunförsvaret osv osv det är bara en till i raden av idiotfrågor om kroppsdelar där troende gång på gång försöker hitta en kroppsdel där vetenskapen går bet. Ibland tycker man det borde vara lag på att man var tvungen att meddela sin arbetsgivare om man är troende så man kunde sålla ut de värsta idioterna redan vid anställningsintervjun.
Vad fan ägnade du dig åt på biologilektionerna i skolan som vi betalade för?
Människor som du är en skam att ni fått avgångsbetyg när ni när så korkade åsikter.
Och som ett brev på posten kommer ett idiotiskt citat från en sagobok med...
Vad fan har vi för att ta hit sådana dårar som dig, ge er skydd, ge dig en bortkastad utbildning där du ändå väljer att dra upp den skit som en gång tvingade din familj att flytta hit?
Tur att andra partier än SD har börjat prata om att strypa invandringen nu så man kan rösta så vi slipper importera mer dårar som dig än de kristna dårarna vi redan har.
Bara skäms på dig.