Citat:
Vem säger att evolutionen avstannat?Igen, vad har jägarsamhällen för samband med evolutionsteorin?
Citat:
I det här fallet, ja. Från start har du uppvisat alla tecken på dunning kruger tillsammans med en enorm okunskap i ämnena du diskuterar.
Han som sa´t han var´t.
Citat:
Menar du att det inte är någon skillnad mellan mjölk och grädde?
Nej du hade fel och ställde en fråga likt "vet du skillnaden mellan mjölk och grädde" och därmed visade du tydligt att du inte ens börjat förstå. Det är samma sten och ytlagret på toppen som är kvar hos the great one är marmor så detta är ingen diskussion utan jag som säger åt dig vad som gäller, jag har hållit en bit av marmorn i min hand, har du? Nej precis så lär dig lyssna på sådana som kan arkeologi och sitt inte på wiki och tror att du kan lära mig nåt, måste du ju förstå hur bara rakt igenom komiskt det blir för mig.
Det är ingen som hävdar att det på pyramiderna är marmor. Det är kalksten, aka "limestone". De två olika stensorterna har samma grundmaterial men skapas genom olika processer.
Min poäng var att du helt enkelt har fel men vägrar erkänna det.
Det är även sant att de stora tunga stenblocken på 100 ton du pratade om är granit och fanns nära gravarna. Du trodde att hela pyramiden var gjorda av så tunga block. Du har haft så många fel att du måste skämmas.
Nu när vi konstaterat att du haft fel så finns det ingen mer mening med att diskutera pyramider då det är ruggigt långt off topic om du inte kan demonstrera att det har något med någon gud att göra.
Utöver det väntar jag ännu på din förklaring på vad jägarsamhällen har med evolutionsteorin att göra.