2014-12-18, 21:14
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
det är Matti Berenett

Roland Hassels knodd?
Senast redigerad av enough-is-enough 2014-12-18 kl. 21:27.
Citera
2014-12-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Och det lämnar de ut bara sådär?
Dessutom, vad är skillnaden på offentlig försvarare och annan? Tilldelas inte alla en offentlig försvarsadvokat? Snarare lär väl MP anlita privat advokat.

Läxa gärna upp mig på alla sakfel som jag är helt 100% på finns i min text ovan

Alla tilldelas inte offentlig försvarare vid brottmål. Tingsrätten gör en bedömning om man behöver en eller inte. Är det ett mycket simpelt brott och icke allvarligt brott, brukar man anse att personen kan klara sig själv. Så är dock inte fallet här.

Blir man tilldelad en så utgör det offentlig handling. Personuppgifter syns då.

Anlitar man en på egen hand utses ingen offentlig försvarare. Man kan också välja en offentlig försvarare, men det är inte säkert att man får just den personen.

Regler finns i 21 kap rättegångsbalken.
Citera
2014-12-18, 21:22
Medlem
GMU2k15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Avicis brorsa?
Syskon: Lina Wollter, Emanuel Berenett

Nej.
Citera
2014-12-19, 05:34
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GMU2k15
Syskon: Lina Wollter, Emanuel Berenett

Nej.

Glöm inte Anton Körberg nu.
Citera
2014-12-19, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Roland Hassels knodd?
Ja, han anklagades nyligen för våldtäkt och gick ut och försvarade sig i Aftonbladet, Googla
Citera
2014-12-19, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Persbrandt? Just Expressen verkar ha ett jävla horn i sidan på honom. Aftonbladet är inte alls lika på gällande MP.

Tycker iofs det är rätt att hänga ut våldtäktsmän men ville bara få fram det då AB ännu inte har vaknat.

Ulf Lundells dotter Sanna Lundell är gift med Mikael Persbrandt och krönikör på Aftonbladet. En simpel förklaring till Aftonbladets förhållningssätt.

Kan även finnas bad blood mellan Thomas Mattsson och Mikael Persbrandt Därav Expressens avoga beteende.

Lägger mig inte i diskussionen om vem den anklagade är. Då jag inte har någon aning.
Senast redigerad av CrossFitDJesus 2014-12-19 kl. 06:56.
Citera
2014-12-19, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrossFitDJesus
Ulf Lundells dotter Sanna Lundell är gift med Mikael Persbrandt och krönikör på Aftonbladet. En simpel förklaring till Aftonbladets förhållningssätt.

Kan även finnas bad blood mellan Thomas Mattsson och Mikael Persbrandt Därav Expressens avoga beteende.

Lägger mig inte i diskussionen om vem den anklagade är. Då jag inte har någon aning.

Nej, de är inte gifta. De har två barn ihop. Sanna skulle kanske vilja vara gift, men Micke har inte friat. De bor inte ens ihop. Officiellt finns det många förklaringar till det, men sanningen är väl att Micke håller hårt i sin frihet och vill kunna arrangera diverse tillställningar och bjuda dit damer utan att fråga Sanna först..

Sanna sväljer allt detta (plus lite annat) för pengarnas skull.
Citera
2014-12-19, 13:42
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Anonymous
Hmm, Sten Ljunggren som är född 1938? Låter inte troligt...

jo han ska va en riktig räv i sängen har jag hört. han pumpar på rätt hårt för sin ålder.
men men det var tydligen inte han då. då kanske det inte har uppdagats i media än
Citera
2014-12-19, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nej, de är inte gifta. De har två barn ihop. Sanna skulle kanske vilja vara gift, men Micke har inte friat. De bor inte ens ihop. Officiellt finns det många förklaringar till det, men sanningen är väl att Micke håller hårt i sin frihet och vill kunna arrangera diverse tillställningar och bjuda dit damer utan att fråga Sanna först..

Sanna sväljer allt detta (plus lite annat) för pengarnas skull.

Tackar för rättningen och skvaller Antog att dem gift sig då gemensamma barn är inblandade.
Citera
2014-12-19, 17:57
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Det är klart att ingen behöver våldta. Men Persbrandt blir ju ständigt korad till Sveriges sexigaste och kan utan problem dra hem en 10-poängare när helst han vill, så han saknar ju motiven som våldtäktsmän vanligtvis brukar ha.

Han kanske var hög på kola?

OffT (?):
Ta reda på grundläggande fakta om våldtäkt innan du uttalar dig (googla t ex) - våldtäkt handlar inte om sex - det handlar om makt och kontroll. Suck, okunskap är så tröttsamt.
Citera
2014-12-20, 07:05
Medlem
Förvisso är jag medveten om att det kan vara förbjudet att publicera namn mot den åsyftades vilja, men artiklarna borde åtminstone ha gett en ledtråd.
Citera
2014-12-20, 12:51
Medlem
jackflashs avatar
Är Matias Varela helt avskriven från alla misstankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in