Citat:
Om du följer diskussionen från början så handlar den inte om Ukraina, utan gnället kring en tysk organisering som inte är perfekt och därför skit enligt hans logik. Och där blir kritiken legitim, om man inget gjort så har man heller ingen rätt att gnälla.Nu känns det bara som att jag hugger in i er väldigt intressanta diskussion, men jag blir nyfiken; varför känner du ett så stort behov av att hävda dig? Det är väl ingen som har ifrågasatt att du har gjort det du har gjort?
Jag tycker att det här inlägget luktar lite självgodhet. Det här var väl inte ett sätt att manifestera dina åsikter (på ett för mig rätt förvirrande sätt)? Det här var väl en insats som frivillig kämpe till ett förtryckt folk?
Det RexGermania lyfter, som jag tycker är intressant, är i mina ögon bara möjligheten att du kan ha gjort något förhastat. Det du kunde gjort i den frågeställningen är att bara reflektera över detta och argumentera för dina tankar o funderingar kring detta. Istället börjar du raljera kring vad han och andra på diverse olika forum har gjort för kampen. Jag ser inte riktigt att den motfrågan i sig är ett svar på om det var ett förhastat beslut.
Jag tycker att det här inlägget luktar lite självgodhet. Det här var väl inte ett sätt att manifestera dina åsikter (på ett för mig rätt förvirrande sätt)? Det här var väl en insats som frivillig kämpe till ett förtryckt folk?
Det RexGermania lyfter, som jag tycker är intressant, är i mina ögon bara möjligheten att du kan ha gjort något förhastat. Det du kunde gjort i den frågeställningen är att bara reflektera över detta och argumentera för dina tankar o funderingar kring detta. Istället börjar du raljera kring vad han och andra på diverse olika forum har gjort för kampen. Jag ser inte riktigt att den motfrågan i sig är ett svar på om det var ett förhastat beslut.
Sen kan jag kosta på mig att vara självgod i förhållande till anonyma internetfenomen som aldrig har gjort något och aldrig heller kommer göra något. Av den enkla anledningen att de är skit, ganska enkelt kan tyckas. Men skulle jag nu ha fel och se någon av de här herrarna aktiv i en organisation vid tillfälle, ska jag vara den första att ändra åsikt och be om ursäkt, men fram tills det händer så förbehåller jag mig rätten att vara ganska otrevlig och dryg.
Det är inte svårare än att vita som folkgrupp håller på att gå under, då finns inte utrymme för något annat än engagemang. De kan argumentera för att internet minsann ger resultat och därför så är de anonyma internetfenomenen våra främsta kämpar, men jag vill nog hävda motsatsen om vi ser till hur lite det har rekryterats till rörelsen från Flashback, Nordfront eller Nationell.nu. Och ja, det kommer alltid upp på tal när nya medlemmar kommer in i en organisation, hur de hittade till rörelsen. Nu kommer vi säkerligen får höra hur ett par Flashbackare minsann fick upp ögonen för nationalismen genom just Flashback, men som nästeschef för Motståndsrörelsen så samtalade jag med alla nya inom näste 4 i samband med rekrytering och där dök det här aldrig upp, senare i SvP var resultatet detsamma.
Däremot så ställer jag mig försiktigt positiv till Motgift som faktiskt verkar ha hittat ett sätt nå ut till människor som senare kan slussas vidare till den nationella rörelsen.
/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2014-12-18 kl. 02:19.
Senast redigerad av M.Skillt 2014-12-18 kl. 02:19.
)
Jag är verkligen ledsen över mitt verk genom åren