Citat:
Ursprungligen postat av
RexGermania
Vart ska jag börja

Det läckta dokumentet kanske, ytterligare en obskyr hemsida som har ett scannat dokument vart enda äkthet kan styrkas genom att det har en logotyp i vänstra nedre hörnet. Vad gäller att pressfriheten är hotad så handlar det om åtgärder när landets säkerhet är hotad, knappast aktuellt för några tidningar som idag existerar eller kommer att existera. Men ett bra steg för att förhindra rysk psy-ops i Ukraina. Får jag fråga om du lika okritiskt accepterar ett brev med SMR:s brevhuvud om innehållet säger att Klas är omskuren? Eller om det bara gäller i specifika fall

Vad gäller korruptionen, så är det ett enormt problem i Ukraina, så alla medel som kan prövas är bra. Sen om det är ett ärligt uppsåt lär ju snabbt upptäckas när det sitter nationalister i regeringen. Eller Biletsky kanske inte är radikal nog, eftersom han inte upprättat gaskamrar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Tysklands lagar kanske är ett föredöme enligt dig? Då kan man ju spärra in alla hemska nazister som vågar ifrågasätta vem den verkliga fienden är.
Och det är på den här punkten som du skiljer dig från riktiga nationalister, din retorik till trots. De bryr sig inte om lagstiftningen de står utanför den. Deras kamp är viktigare, de bryter dagligen mot lagen oavsett konsekvenserna för dem själva. Medan du likt gossarna i Israel står och lipar och kräver att behandlas bättre innan du kan engagera dig.
Citat:
Problemet med projekt som PEGIDA är att dom leder in uppvaknande människor på fel spår. Istället för att dessa personer inser rasens betydelse och judens sanna natur så leds dom in på ett counterjihadistiskt spår. Att göra om problematiken med invandringen till en fråga om religion är att fördumma och förvirra folket.
Så det hade alltså varit bättre att de här människorna aldrig hade vaknat upp, utan att de istället hade arbetat på som vanligt och välkomnat västerlandets undergång? Ursäkta att jag frågar, men är du verkligen nationalist?
Citat:
Nej det vore ju dumt, då kanske du blir ännu trögare än du redan är.
Möjligt, men jag är iaf källkritisk och inte rädd för att offra mig oavsett vad en liten tyckar-elit har att säga i frågan. Och alldeles oavsett hur korkad jag är, så har jag fått uttrycka åsikter i världsmedia om att jag inte anser att judar och svenskar ska integrera eller att dessa inte är svenskar. Ett meddelande som har nått ett par miljoner kanske, lite osäkert hur många BBC når ut till. För att bara nämna ett exempel och du har gjort exakt vad?
/Micke