2014-12-17, 16:42
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Kriga för Poroshenko, vem har gjort det? Jag slåss för det Ukrainska folket. Med din logik så slåss alltså SMR och SvP för 7 klövern då man bedriver kamp i Sverige? Gå och lägg dig junior!
NMR och SvP massmördar inte sitt eget folk bara för att folket inte längre vill leva under 8 klöverns förtryck. Ukrainska "nationalister" skyddar en regim som har lämnat över landets självständighet till EU.

Citat:
Men vilka av dessa bättre alternativ stödjer du då? Och på vilket sätt är det dåligt att engagera tusentals människor, vecka efter vecka. Vilket annat alternativ lyckas med det?
Tyvärr så är det svårt för radikala organisationer att verka i Tyskland, men att ha som krav att en organisation måste visa förståelse för rasens betydelse samt problematiken med det judiska inflytandet är väl inte för mycket begärt?

Om antalet människor är det enda som har betydelse så kanske vi ska börja stödja socialdemokraterna med?

Citat:
Ja, sanningen svider. Du är ett internetfenomen, varken mer eller mindre och utan att kunna se in i framtiden så vågar jag hävda att du likt andra internetfenomen som suttit här och talat raskrig kommer att försvinna in i historien som de snackpåsar ni var. Ingen av er hårdföra anonyma skribenter har engagerat er i någon organisation utan när det blivit tråkigt har ni helt enkelt bara försvunnit

/Micke
Vi får väl se.
Citera
2014-12-17, 16:58
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
NMR och SvP massmördar inte sitt eget folk bara för att folket inte längre vill leva under 8 klöverns förtryck. Ukrainska "nationalister" skyddar en regim som har lämnat över landets självständighet till EU.
Åh fan, lärde du dig det efter 5 minuter på någon obskyr hemsida? Mig veterligen så styr fortfarande Rada landet, men vad vet jag. Bättre att hänfalla till den enorma kunskap som finns bland google-eliten

Citat:
Tyvärr så är det svårt för radikala organisationer att verka i Tyskland, men att ha som krav att en organisation måste visa förståelse för rasens betydelse samt problematiken med det judiska inflytandet är väl inte för mycket begärt?

Om antalet människor är det enda som har betydelse så kanske vi ska börja stödja socialdemokraterna med?
Så du har alltså inget svar, utan drar på dig offerkoftan och gnölar om hur förtryckt nationella är i Tyskland.
Ja, om socialdemokraterna blir ett ett enfrågeparti som manar till massdemonstrationer till försvar av västerlandet och mot massinvandring så skulle det ju vara ett projekt att stödja i väntan på något bättre.

Citat:
Vi får väl se.
Jag håller inte andan om vi säger så.

/Micke
Citera
2014-12-17, 17:11
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Åh fan, lärde du dig det efter 5 minuter på någon obskyr hemsida? Mig veterligen så styr fortfarande Rada landet, men vad vet jag. Bättre att hänfalla till den enorma kunskap som finns bland google-eliten
Jo visst, och riksdagen styr Sverige.
https://www.nordfront.se/utlanningar-rekryteras-till-ukrainas-regering.smr
https://www.nordfront.se/regimen-ukraina-vill-avskaffa-pressfriheten.smr
https://www.nordfront.se/usa-planerar-koncentrationslager-ukraina.smr

Citat:
Så du har alltså inget svar, utan drar på dig offerkoftan och gnölar om hur förtryckt nationella är i Tyskland.
Tysklands lagar kanske är ett föredöme enligt dig? Då kan man ju spärra in alla hemska nazister som vågar ifrågasätta vem den verkliga fienden är.

Citat:
Ja, om socialdemokraterna blir ett ett enfrågeparti som manar till massdemonstrationer till försvar av västerlandet och mot massinvandring så skulle det ju vara ett projekt att stödja i väntan på något bättre.
Problemet med projekt som PEGIDA är att dom leder in uppvaknande människor på fel spår. Istället för att dessa personer inser rasens betydelse och judens sanna natur så leds dom in på ett counterjihadistiskt spår. Att göra om problematiken med invandringen till en fråga om religion är att fördumma och förvirra folket.

Citat:
Jag håller inte andan om vi säger så.

/Micke
Nej det vore ju dumt, då kanske du blir ännu trögare än du redan är.
Citera
2014-12-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Du börjar snacka på om svenska vikingar när jag pratade om vad "judeo-kristen etik" är.
Exemplet med Noak är bara en av 100-tals berättelser i bibeln.

Fundera istället på kontrafaktisk-historieskrivning: varför erövrade inte kineserna världen? Dom hade 1000 oceangående fartyg på 1400-talet som var vida överlägsna all europeisk skeppsbyggnadsteknik. Som längst kom deras fartyg till Afrikas sydspets innan dom beodrades att återvända hem. Kineserna hade med lätthet kunnat kolonisera Amerika om dom ville och erövra Europa och förslava dess folk.

Fråga: varför erövrade den vita människan världen och inte den gula?

Svar: beror på skillnaden mellan judeo-kristen etik och konfucianska etiken

Hänger du med??

Men snälla, Eriksson paddlade över atlanten ett halvt sekel innan de kastade loss, så du får göra en skillnad mellan skeppbyggnadsteknik och praktisk nytta. Och som svar på din fråga; nej, det berodde uteslutande på realpolitiska yttre hot, från bl.a mongoler, japaner och européer. Kanske inte kineserna vill kännas vid det, men så har ju inte deras historieskrivning varit ett under av överensstämmande med verkligheten.
Citera
2014-12-17, 17:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jo visst, och riksdagen styr Sverige.
https://www.nordfront.se/utlanningar-rekryteras-till-ukrainas-regering.smr
https://www.nordfront.se/regimen-ukraina-vill-avskaffa-pressfriheten.smr
https://www.nordfront.se/usa-planerar-koncentrationslager-ukraina.smr
Vart ska jag börja Det läckta dokumentet kanske, ytterligare en obskyr hemsida som har ett scannat dokument vart enda äkthet kan styrkas genom att det har en logotyp i vänstra nedre hörnet. Vad gäller att pressfriheten är hotad så handlar det om åtgärder när landets säkerhet är hotad, knappast aktuellt för några tidningar som idag existerar eller kommer att existera. Men ett bra steg för att förhindra rysk psy-ops i Ukraina. Får jag fråga om du lika okritiskt accepterar ett brev med SMR:s brevhuvud om innehållet säger att Klas är omskuren? Eller om det bara gäller i specifika fall Vad gäller korruptionen, så är det ett enormt problem i Ukraina, så alla medel som kan prövas är bra. Sen om det är ett ärligt uppsåt lär ju snabbt upptäckas när det sitter nationalister i regeringen. Eller Biletsky kanske inte är radikal nog, eftersom han inte upprättat gaskamrar

Citat:
Tysklands lagar kanske är ett föredöme enligt dig? Då kan man ju spärra in alla hemska nazister som vågar ifrågasätta vem den verkliga fienden är.
Och det är på den här punkten som du skiljer dig från riktiga nationalister, din retorik till trots. De bryr sig inte om lagstiftningen de står utanför den. Deras kamp är viktigare, de bryter dagligen mot lagen oavsett konsekvenserna för dem själva. Medan du likt gossarna i Israel står och lipar och kräver att behandlas bättre innan du kan engagera dig.

Citat:
Problemet med projekt som PEGIDA är att dom leder in uppvaknande människor på fel spår. Istället för att dessa personer inser rasens betydelse och judens sanna natur så leds dom in på ett counterjihadistiskt spår. Att göra om problematiken med invandringen till en fråga om religion är att fördumma och förvirra folket.
Så det hade alltså varit bättre att de här människorna aldrig hade vaknat upp, utan att de istället hade arbetat på som vanligt och välkomnat västerlandets undergång? Ursäkta att jag frågar, men är du verkligen nationalist?

Citat:
Nej det vore ju dumt, då kanske du blir ännu trögare än du redan är.
Möjligt, men jag är iaf källkritisk och inte rädd för att offra mig oavsett vad en liten tyckar-elit har att säga i frågan. Och alldeles oavsett hur korkad jag är, så har jag fått uttrycka åsikter i världsmedia om att jag inte anser att judar och svenskar ska integrera eller att dessa inte är svenskar. Ett meddelande som har nått ett par miljoner kanske, lite osäkert hur många BBC når ut till. För att bara nämna ett exempel och du har gjort exakt vad?

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2014-12-17 kl. 17:32.
Citera
2014-12-17, 17:47
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
[...]
Det finns enorma mängder dokument och källor som pekar på judisk inblandning i Ukrainas styre. Jag har ingen större lust att bemöta ditt trams när det kommer till den frågan.

Citat:
Och det är på den här punkten som du skiljer dig från riktiga nationalister, din retorik till trots. De bryr sig inte om lagstiftningen de står utanför den. Deras kamp är viktigare, de bryter dagligen mot lagen oavsett konsekvenserna för dem själva. Medan du likt gossarna i Israel står och lipar och kräver att behandlas bättre innan du kan engagera dig.
Självklart saknar lagen legitimitet, men det betyder inte att man ska spela macho och hålla tyst om förtrycket. Att ett nationellt engagemang är en trevlig liten hobby, istället för en kamp mot det korrupta systemet, är det väl ingen som har påstått.

Citat:
Så det hade alltså varit bättre att de här människorna aldrig hade vaknat upp, utan att de istället hade arbetat på som vanligt och välkomnat västerlandets undergång? Ursäkta att jag frågar, men är du verkligen nationalist?
Det återstår att se om dom här demonstrationerna kan medföra något positivt. Det är möjligt att vissa deltagare till sist kommer att få upp ögonen för frågorna som faktiskt betyder något, men som sagt, det återstår att se. Jag säger inte att man ska vara defaitistisk och ge upp men däremot så ska man vara försiktig med vilka som drar i strängarna när det kommer till den här typen av demonstrationer.

Citat:
Möjligt, men jag är iaf källkritisk och inte rädd för att offra mig oavsett vad en liten tyckar-elit har att säga i frågan. Och alldeles oavsett hur korkad jag är, så har jag fått uttrycka åsikter i världsmedia om att jag inte anser att judar och svenskar ska integrera eller att dessa inte är svenskar. Ett meddelande som har nått ett par miljoner kanske, lite osäkert hur många BBC når ut till. För att bara nämna ett exempel och du har gjort exakt vad?

/Micke
Nej, jag har inte stått och skrutit i BBC om hur många "kills" jag har om det är det du undrar. Att du är en handlingens man är det nog ingen som förnekar, problemet är att du gav dig in i en meningslös konflikt och vägrar erkänna att det var idiotiskt gjort.
Senast redigerad av RexGermania 2014-12-17 kl. 17:49.
Citera
2014-12-17, 18:02
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det har jag inte sagt. Det är positivt att människor visar sig, men hos PEGIDA har det tyska folket inget att hämta. Med den information som finns tillhanda verkar det vara ännu ett falsk opposition-projekt som kanaliserar den oro och upprördhet en del tyskar känner till kosher strömningar. Vidare ur artikeln (som jag läste slarvigt inatt), om och från PEGIDA:

http://www.news.com.au/world/thousands-of-people-march-with-pegida-the-group-that-wants-to-ban-islamic-immigrants/story-fndir2ev-1227149999401

Det låter ju typ som EDL. Och hur det låg till med dem vet vi alla...

(f ö var min fråga mer retorisk än något annat)

Ja, PEGIDA verkar tyvärr vara en organisation som påminner ganska mycket om EDL, men riktiga nationalister bör naturligtvis i alla fall delta i de här demonstrationerna, bland annat för att försöka styra dem åt ett mer vettigt håll. Det som händer nere i Tyskland måste enligt mig ändå ses som någonting bättre än att folk bara sitter hemma vid köksbordet och gnäller.
Citera
2014-12-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Men snälla, Eriksson paddlade över atlanten ett halvt sekel innan de kastade loss, så du får göra en skillnad mellan skeppbyggnadsteknik och praktisk nytta. Och som svar på din fråga; nej, det berodde uteslutande på realpolitiska yttre hot, från bl.a mongoler, japaner och européer. Kanske inte kineserna vill kännas vid det, men så har ju inte deras historieskrivning varit ett under av överensstämmande med verkligheten.

Det märks att du som nationalist bara är intresserad av att framhäva Sverige under två perioder när svenskarna spelat en viss roll. Det enda som är intressant för dig är tydligen vikingar eller Karl XII. All annan historieskrivning är blaha blaha.

Båda dessa perioder, 800-1050 och 1630-1709, sammanfaller med upplösningstendenser och inre strider i dom länder svenskarna härjade i. Svenskarna greppade chansen när dom såg oredan och utnyttjade läget. Under vikingatiden så var det furstendömena i Moskva, Novgorod och Kiev och under stormaktstiden Tyska förbundet, Polen-Litauen och Ryssland.

När Sveriges grannländer på 1060-talet respektive 1710-talet konsoliderat sina stater, avslutat inrikes strider och samlat sina styrkor mot svenskarna så hade vi inte längre något att sätta emot. Då blev det slut på roliga och Sverige återgick till att bli samma gamla fattiga periferistat i utkanten av ingenting.

Men fortsätt du att titta på Vikings i TV4. Säkert nåt som passar dina ideal.
Citera
2014-12-17, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det är knappast nationalister som gillar dem, nationalisterna lyssnar endast för att bli förbannade och skriva kritiska inlägg på flashback.

Motgift är Nordisk Ungdoms radiokanal.

Sök vård. Du är en mycket störd människa.

Angående abort är jag givetvis kraftigt emot det - det känns helt självklart, och jag är inte det minsta kristen.
Citera
2014-12-17, 22:20
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Nej, jag har inte stått och skrutit i BBC om hur många "kills" jag har om det är det du undrar. Att du är en handlingens man är det nog ingen som förnekar, problemet är att du gav dig in i en meningslös konflikt och vägrar erkänna att det var idiotiskt gjort.
Jag har bara pratat politik med BBC, sedan ser jag ingen nytta med ett erkänna någonting då jag inte anser att så är fallet. Sedan att det är 6 st rabiata ryssälskare (varav 2 haft 3-4 olika användare) på Flashback med en mindre svans som likt mig anser att det finns mycket att göra innan Ukraina är bra, bekommer mig inte nämnvärt. Snarare så glädjer det mig en aning, för skulle du med flera ha hållit med mig i detalj så skulle det fasiken vara ett tecken på att något kommer gå åt helvetet, då ni likt Midas förvandlar allt ni rör vid till bajs genom er osunda syn på saker och ting. Hade sådana som er fått bestämma hade Motgift varit likt nationellpunktnu, en liten håla där 30-40 personer vecka efter vecka skriver samma trötta kommentarer. Det är vad ni åstadkommit, det är fan i mig pinsamt.

/Micke
Citera
2014-12-18, 00:11
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Jag har bara pratat politik med BBC, sedan ser jag ingen nytta med ett erkänna någonting då jag inte anser att så är fallet. Sedan att det är 6 st rabiata ryssälskare (varav 2 haft 3-4 olika användare) på Flashback med en mindre svans som likt mig anser att det finns mycket att göra innan Ukraina är bra, bekommer mig inte nämnvärt. Snarare så glädjer det mig en aning, för skulle du med flera ha hållit med mig i detalj så skulle det fasiken vara ett tecken på att något kommer gå åt helvetet, då ni likt Midas förvandlar allt ni rör vid till bajs genom er osunda syn på saker och ting. Hade sådana som er fått bestämma hade Motgift varit likt nationellpunktnu, en liten håla där 30-40 personer vecka efter vecka skriver samma trötta kommentarer. Det är vad ni åstadkommit, det är fan i mig pinsamt.

/Micke

(Midas förvandlade det till guld )

Jag gillar inte psykologitermer och sånt där egentligen men det du sysslar med är projicering. Det är så övertydligt att det finns inte. Jag tror att de flesta ser och förstår det.
Citera
2014-12-18, 00:28
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Du börjar snacka på om svenska vikingar när jag pratade om vad "judeo-kristen etik" är.
Exemplet med Noak är bara en av 100-tals berättelser i bibeln.

Fundera istället på kontrafaktisk-historieskrivning: varför erövrade inte kineserna världen? Dom hade 1000 oceangående fartyg på 1400-talet som var vida överlägsna all europeisk skeppsbyggnadsteknik. Som längst kom deras fartyg till Afrikas sydspets innan dom beodrades att återvända hem. Kineserna hade med lätthet kunnat kolonisera Amerika om dom ville och erövra Europa och förslava dess folk.

Fråga: varför erövrade den vita människan världen och inte den gula?

Svar: beror på skillnaden mellan judeo-kristen etik och konfucianska etiken

Hänger du med??

Jaha, så när Kina år 2030, enligt beräkningar är världens mest kristna land så kommer de att ta över världen tack vare den "judeo-kristna" etiken? Eller Afrika kanske?

Om det nu är kristendomen som ligger bakom dessa storverk den vita rasen har producerat så är det märkligt att varken Sydamerika eller Afrika egentligen har skapat ett jävla skit sedan de kristnades. Vi talar trots allt om hundratals år. Men icke. Inte ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in