Jag äter nästan aldrig frukost, 1 dag i veckan börjar jag min dag med kaffe, men oftast ingenting till detta.
Äter alltid lunch ute, äter alltid på lunch restaurang, oftast stora portioner, gillar pasta och potatis/ris/valfritt kött, men oftast pasta. Till middag kan det bli allt från en stor schnitzel med potatis och sallad alternativt något halvfabrikat jag värmer på.
Äter oftast ingenting på kvällen, har jag mackor hemma gör jag 2 st på kvällen. Säg att jag äter mackor hälften av kvällarna.
Är relativt kort och väger 0.1 ton, är rejält muskulös och har alltid varit naturligt kraftigt byggd, många som väger 75kg och ser feta ut i samma längd, medan jag mest ser kraftig ut.
En sak att beakta är att mina portioner sen barnsben har varit supersize jämfört med dom flesta andras, och att jag alltid rört på mig mycket, möjligtvis därför jag har fått denna kroppsbyggnad.
Jag äter ibland så mycket mat att jag får problem med att andas, och att gå. Älskar att bli 120% mätt och ligga i matkoma några timmar.
Sen händer det ju naturligtvis att man svullar på lite mer.. säg 1 fredag i månaden? Då kan det bli frukost, stooor lunch, stoor middag, flottig efterrätt, tillsammans med nattkäk och 8 bira. Gissar att dessa dagar är 5x rekommenderat kaloriintag, men det 'blir ju så sällan'