2014-12-16, 16:38
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Så vitt känt uppstod den i samband med skåderättegångarna i Nürnberg:

http://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.se/2009/10/human-skin-lampshades-and-nazi-shrunken.html

Om flera påståenden bevisligen inte är sanna så kanske det finns all anledning att misstänka att flera lögner spridits om de påstådda judemorden av tyskar under WWII?

Näpp. Det startade redan under första världskriget. Tyskarna hotade arbetsfångar med att göra tvål av dom om de inte arbetade bra. Sen kom ryktet tillbaka under ww2 och särskilt när man hittade högar med tvål i nåt koncentrationsläger. Man ordnade t.o.m. begravningar för tvålarna, flera ggr, dels efter rättegångarna 1946 och så sent som 1961. och så sent som 2010 försökte en jude sälja en tvål som han menade var gjorda av nazisterna. Men han var känd för att försöka sälja falska ww2 och nazistprylar så ingen vågade köpa den. Man undersökte den i alla fall och det var en vanlig tvål. Så klart. Man har aldrig hittar bevis på att någon tvål har innehållit människofett. Däremot har man hittat ett recept och offerter på nån maskin som skulle tillverka tvål. Om nassarna öht taget hade planer på att börja experimentera vet man inte. Så vad lär oss historien? Jo, här finns bevis på att judar kan vara oärliga och att människor kan gå på vilka dumheter som helst.
Citera
2014-12-16, 18:14
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Vad skriver han då som är "antisemitiskt" och "hat"?

På A svarar jag; Han förnekar förintelsen.

På B svarar jag; Han förnekar förintelsen.

Citat:
Kan du citera något från Zündel som stämmer med dina utsagor?
Förutom att han fortfarande tycker att lösningen på "judeproblemet" för Tyskland är att med tvång få dem att försvinna från tyskt terrritorrium?
Citat:
Du citerar också selektivt och gör dig på så sätt mer ärlig och hederlig?

Du menar att jag skall besvara allt du säger? För att på så sätt hamna off-topic och tillbaka till förnekarens bästa vetenskapliga metod : "Cirkelresonemanget", med Zundel som nav? Kanske kommer vi så långt ifrån att jag snart ska blåsa på mina tår och tänka räckvidd igen?
Citat:
http://inconvenienthistory.com/index.php

Bajsbrun sajt.

Citat:
...men kunde inte vederlägga någon text därifrån heller utan hemföll åt det vanliga smutskastandet av person. Vad sägs om denna informativa sida?
http://vho.org/[/i]

Vho.org?- BlizzardKing, jag dör. När internet är en av, ja om inte den absolut största revolutionen i mänsklighetens historia, väljer du att som människa och deltagande individ för våran tid att hänga vid Zundelsite och hålla för öron och ögon. En skymf mot tidigare generationer som skulle offra mycket för en sådan "fantasi"

Du har hela världen i din hand och traskar bara runt i Zundels fotspår. Välkommen till 2014.

Citat:
Dessvärre får du nog bita i det sura äpplet resten av ditt liv om du tror på något du inte kan förklara eller bevisa ens för dig själv varför du tror på.

Om du ska vara mitt tänkta frö av tvivel så är det större risk att du lyckas få en palm att växa efter att du planeterat det på månens yta.

Citat:
Förstår du verkligen inte att det obehagliga med "Förintelsen" är att den inte är sann och trots det används som ett vapen av en ickesemitisk khazarmaffia för att förtrycka hela nationer och människor i dessa med tankebrottslagar?

Hela förintelsen är obehaglig. Det krävs ibland att jag håller en viss distans till innehållet, gillar inte känsloargument, men vissa skildringar är lite väl magstarka. Bara för att innehållet går emot din föreställningsvärld och ideologi betyder inte det att du per automatik har rätten att föringa lidandet för andra. Vad är poängen med det liksom? Vad gör dig till bättre människa? Förintelsen är obehaglig. Än värre är mekanismerna som låg bakom.

Zundel är en evolutionsdefekt-Du kan böla dig fjantig om att jag ska peka ut någonting som inte verkar vettigt i hans texter. Detta förhållningsätt har jag mot alla texter som är förljugen propaganda

Som om en socialdemokrat skulle förneka de rasbiologiska incitamenten i politiken under tidigt 1900-tal- på samma sätt som om samme socialdemokrat hänvisar till (1) blogg där det står att det inte är sant. Yea right.- Liksom bevisa att ordbajseri är icke-trovärdigt?

Att du medvetet sitter och sprider dynga är en sak- din agenda är en annan.

Citat:
Att "Israels" hela existens bygger på förfalskad historia och används för att förtrycka den palestinska ursprungsbefolkningen och för att skapa hat, inte minst mot andra länders ledare som vågar opponera sig mot rasismen i "Israel" och det inneboende hatet i judaismen?

.... men så upptäcker jag att du också har känsloargument. Jag är emot all form av politisk kraft som bygger på hat och rasism. Enligt din text är du likasinnad?

Citat:
https://www.nordfront.se/forintelsen-ar-en-bluff.smr
http://arabnyheter.info/sv/2014/12/16/the-case-of-brendon-oconnell/

Du är en helt vanlig antirasistisk kille !

Citat:
I Kanada spred Zündel förintelseförnekande och nynazistiska publikationer och pamfletter.[1] Han har vid flera tillfällen dömts till fängelse för att ha förnekat Förintelsen och för anstiftan till rashat.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ernst_Z%C3%BCndel

Citat:
A German neo-Nazi publisher was yesterday sentenced to five years in prison for inciting racial hatred and denying that the Nazis murdered six million Jews.

http://www.webcitation.org/67aQhQIeE

Citat:
Ernst Zundel was only 38 when he wrote that press release, his anti-Semitism now fully exposed.

http://www.torontosun.com/news/columnists/mark_bonokoski/2010/03/01/13074806.html

Men vänta jag hittade lite annorlunda på informationsajten metapedia.org ( gisssar på att du anser detta vara en trovärdig källa?)

Citat:
Under rättegången fick han inte lägga fram bevis på sina påståenden och hade således inte en chans att försvara sig. Zündel kommenterade processen och sina möjligheter på följande sätt i ett brev till sin hustru: "Även om jag gick på vatten så hade det inte gjort någon skillnad". Zündel frigavs från fängelset i mars 2010.

Stackars litte putte. Kan det vara sant? Källlhänvisning ges till sex källor, (0) vill du att jag ska bevisa något som inte fungerar?

Nordisk Frihet: Frihetsberövad, isolerad och deporterad (Källa)
Setting the Record Straight, Ernst Zündel, Soaring Eagles Gallery, 2004.
Officiell hemsida
den-svenske.com: Öppet brev till Vladimir Putin
den-svenske.com: Ernst Zündel fick fem års fängelse (Källa till avsnittet om Fängesestraffet 2007)
CODOH - Portrait: Ernst Zundel

den svenske...... tio gånger mer än jag.... trevlig kväll.
Senast redigerad av varmluftsballong 2014-12-16 kl. 18:35.
Citera
2014-12-16, 19:10
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Näpp. Det startade redan under första världskriget. Tyskarna hotade arbetsfångar med att göra tvål av dom om de inte arbetade bra. Sen kom ryktet tillbaka under ww2 och särskilt när man hittade högar med tvål i nåt koncentrationsläger. Man ordnade t.o.m. begravningar för tvålarna, flera ggr, dels efter rättegångarna 1946 och så sent som 1961. och så sent som 2010 försökte en jude sälja en tvål som han menade var gjorda av nazisterna. Men han var känd för att försöka sälja falska ww2 och nazistprylar så ingen vågade köpa den. Man undersökte den i alla fall och det var en vanlig tvål. Så klart. Man har aldrig hittar bevis på att någon tvål har innehållit människofett. Däremot har man hittat ett recept och offerter på nån maskin som skulle tillverka tvål. Om nassarna öht taget hade planer på att börja experimentera vet man inte. Så vad lär oss historien? Jo, här finns bevis på att judar kan vara oärliga och att människor kan gå på vilka dumheter som helst.
Återigen visar du din revisionistiska sida, herr Masturbator. Härligt med troende som letar felaktigheter och även postar dom.

Tvålreceptet är en rysk förfalskning från Nürnberg. Vi vet att mängder med vittnesmål och påståenden är falska och har reviderats genom åren så vän av ordning undrar förstås om det är fler saker som bör tvivlas på och även revideras.

Annars trodde jag att du menade tvål- lampskärmshistorien, som drogs fram under skåderättegångarna i Nürnberg då vi faktiskt diskuterar WWII och inget annat.
Citera
2014-12-16, 19:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
På A svarar jag; Han förnekar förintelsen.

På B svarar jag; Han förnekar förintelsen.
Hur kan det vara "antisemitiskt" att förneka en historisk händelse?
Citat:
Förutom att han fortfarande tycker att lösningen på "judeproblemet" för Tyskland är att med tvång få dem att försvinna från tyskt terrritorrium?
Bevis för att han fortfarande tycker så?
Citat:
Du menar att jag skall besvara allt du säger? För att på så sätt hamna off-topic och tillbaka till förnekarens bästa vetenskapliga metod : "Cirkelresonemanget", med Zundel som nav? Kanske kommer vi så långt ifrån att jag snart ska blåsa på mina tår och tänka räckvidd igen?
Den som sysslar med cirkelresonemang är förstås den som alltid undviker kärnfrågan och i stället sysslar med manikyr. Pajas!
Citat:
Bajsbrun sajt.
Åsikt och inget faktum!
Citat:
Vho.org?- BlizzardKing, jag dör. När internet är en av, ja om inte den absolut största revolutionen i mänsklighetens historia, väljer du att som människa och deltagande individ för våran tid att hänga vid Zundelsite och hålla för öron och ögon. En skymf mot tidigare generationer som skulle offra mycket för en sådan "fantasi"

Du har hela världen i din hand och traskar bara runt i Zundels fotspår. Välkommen till 2014.
Jag "hänger" vid alla sidor som har något informativt att komma med, inte hatsidor som sprider dimridåer om "nazister", "rasister" och "antisemiter".

Jag förväntar mig inte att du kan motbevisa något från VHO, lika lite som du kunnat motbevisa något från en enda av de sidor jag postat. Svagt och intellektuellt handikappat eftersom du tror på något du inte kan leda i bevis. Stackars dåre.
Citat:
Om du ska vara mitt tänkta frö av tvivel så är det större risk att du lyckas få en palm att växa efter att du planeterat det på månens yta.
Ditt frö av tvivel kan förstås bara sås av dig själv och skördas av dig själv. Du väljer själv om du vill tillhöra den debila eller friska kretsen av människor. Välkommen.
Citat:
Hela förintelsen är obehaglig. Det krävs ibland att jag håller en viss distans till innehållet, gillar inte känsloargument, men vissa skildringar är lite väl magstarka. Bara för att innehållet går emot din föreställningsvärld och ideologi betyder inte det att du per automatik har rätten att föringa lidandet för andra. Vad är poängen med det liksom? Vad gör dig till bättre människa? Förintelsen är obehaglig. Än värre är mekanismerna som låg bakom.

Zundel är en evolutionsdefekt-Du kan böla dig fjantig om att jag ska peka ut någonting som inte verkar vettigt i hans texter. Detta förhållningsätt har jag mot alla texter som är förljugen propaganda

Som om en socialdemokrat skulle förneka de rasbiologiska incitamenten i politiken under tidigt 1900-tal- på samma sätt som om samme socialdemokrat hänvisar till (1) blogg där det står att det inte är sant. Yea right.- Liksom bevisa att ordbajseri är icke-trovärdigt?

Att du medvetet sitter och sprider dynga är en sak- din agenda är en annan.
Min agenda är sanningen. Du borde prova på det nån gång så slöipper du bli intellektuellt efterbliven.

Hela din argumentation är full av känsloargument och i avsaknad av ett hårt och kallt förhållningssätt, som man måste ha när historiska händelser dissekeras

Jag har ingen ideologi, tillhör ingen politisk grupp eller religion så mina känsloargument kan du se dig i klyset efter.

På vilket sätt förringar sanningen lidandet av så kallade offer för den påstådda "Förintelsen"? (Snacka om känsloargument )

Om $hoah varit sann hade den varit obehaglig, ja. Men nu ä'r den inte dte och då blir användandet av en lögn desto mer obehagligt, inte minst därför att man kan bli både fängslad och av med sitt arbete om man tvivlar, tankbrott med andra ord. Stasi någon...?

Poängen är förstås att rättvisa bör skipas då en lögn bevisligen används i förtryckande syfte.
Citat:
.... men så upptäcker jag att du också har känsloargument. Jag är emot all form av politisk kraft som bygger på hat och rasism. Enligt din text är du likasinnad?
Alla vettiga människor är förstås mot hat och rasism. Är du mot judendomen?
Citat:
Du är en helt vanlig antirasistisk kille !
Jag är en vanlig normal människa som intresserar mig för sanningen. Uppenbarligen mer än du i vart fall.
Citat:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ernst_Z%C3%BCndel
Hets mot enskild person!
Citat:
http://www.webcitation.org/67aQhQIeE
Vad bevisar din länk? Inte ett jota mer än att han blev utsatt för en skåderättegång där han vägrades försvara sig (betänk noga vad hon säger här i början):

"To think what is true, to sense what is beautiful and to want what is good, hereby the spirit finds the purpose of a life in reason" - Johann Gottfried von Herder

http://youtu.be/RHZZuhFyIUU
Citat:
http://www.torontosun.com/news/columnists/mark_bonokoski/2010/03/01/13074806.html

Men vänta jag hittade lite annorlunda på informationsajten metapedia.org ( gisssar på att du anser detta vara en trovärdig källa?)
Revisionsimen vann mycket tack vare skåderättegångarna mot Ernst Zündel, som förstås med rättvisa och ärliga ögon måste betraktas som en hjälte då han förordar sanningen framför sina gena ideal. Det är ju betydligt mer än du och ditt hat kan prestera. Människor av din karaktär är verkligen otäcka och obehagliga i ordens rätta bemärkelse. Obildbarhet och hat är två livsfarliga kombinationer.

http://sv.metapedia.org/wiki/Ernst_Zündel
Citat:
Stackars litte putte. Kan det vara sant? Källlhänvisning ges till sex källor, (0) vill du att jag ska bevisa något som inte fungerar?

Nordisk Frihet: Frihetsberövad, isolerad och deporterad (Källa)
Setting the Record Straight, Ernst Zündel, Soaring Eagles Gallery, 2004.
Officiell hemsida
den-svenske.com: Öppet brev till Vladimir Putin
den-svenske.com: Ernst Zündel fick fem års fängelse (Källa till avsnittet om Fängesestraffet 2007)
CODOH - Portrait: Ernst Zundel

den svenske...... tio gånger mer än jag.... trevlig kväll.
Blev det känsolmässigt nu?

Tänk att du fortfarande inte begripit att du inte framfört något annat än smutskastning och hat av person! Clown!
Citera
2014-12-16, 20:17
Medlem
Citat:

För din kännedom

Citat:
Tests show that Nazis used human remains to make soap

Källa: http://mg.co.za/article/2006-10-06-tests-show-that-nazis-used-human-remains-to-make-soap

http://holocaustcontroversies.blogspot.se/2006/10/tests-show-that-nazis-used-human.html
Citera
2014-12-16, 20:25
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:

Ja du, att koppla ihop saker är inte din starka sida. En mellanstadieklass skulle klara uppgiften bättre än du.

Klura du på den.

Edit:

Underbart!

Varmluftsballong: På B svarar jag; Han förnekar förintelsen.

Blizzardking: Hur kan det vara "antisemitiskt" att förneka en historisk händelse?

(FB) Påstådd förintelseöverlevare besökte min skola.

Du är en bluff.
Senast redigerad av varmluftsballong 2014-12-16 kl. 20:46.
Citera
2014-12-16, 20:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
För din kännedom

Källa: http://mg.co.za/article/2006-10-06-tests-show-that-nazis-used-human-remains-to-make-soap

http://holocaustcontroversies.blogspot.se/2006/10/tests-show-that-nazis-used-human.html
Det där är vederlagt för länge sedan. Sedan håller MasterBait med mig och sanningen, så då måste du ha fel.
Citera
2014-12-16, 20:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Ja du, att koppla ihop saker är inte din starka sida. En mellanstadieklass skulle klara uppgiften bättre än du.

Klura du på den.

Edit:

Underbart!

Varmluftsballong: På B svarar jag; Han förnekar förintelsen.

Blizzardking: Hur kan det vara "antisemitiskt" att förneka en historisk händelse?

(FB) Påstådd förintelseöverlevare besökte min skola.

Var är dina bevis för det påstådda bruket av gaskammare för att mörda judar? VAR?

Nej, men påståendet om massmord i gaskammare är en bluff!!
Citera
2014-12-16, 21:37
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Återigen visar du din revisionistiska sida, herr Masturbator. Härligt med troende som letar felaktigheter och även postar dom.

Sanningen kommer alltid lättare fram om man avlägsnar den från historiskt damm.

Citat:
Annars trodde jag att du menade tvål- lampskärmshistorien, som drogs fram under skåderättegångarna i Nürnberg då vi faktiskt diskuterar WWII och inget annat.

Jo, det är tvålarna under ww2 jag berättade om. Legenden om människotvål startade under ww1, första världskriget, vilket i sin tur bevisar att judarna inte "kommit på" det under ww2 för att demonisera tyskarna i nån konspiration.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
För din kännedom

Trodde bara man hittat recept. Jag måste nog "revidera" mina kunskaper...
Citera
2014-12-17, 05:49
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Tvålreceptet är en rysk förfalskning från Nürnberg. Vi vet att mängder med vittnesmål och påståenden är falska och har reviderats genom åren så vän av ordning undrar förstås om det är fler saker som bör tvivlas på och även revideras.

Vilka felaktigheter??

Har du bevis för de förfalskade av ryssarna?? Lite svårt påstå alla vittnen är falska, det är eget påhitt.
Citera
2014-12-17, 05:51
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Det där är vederlagt för länge sedan. Sedan håller MasterBait med mig och sanningen, så då måste du ha fel.

Bevisa det med uppvisade forskning resultat, ingen hänvisning till en okänd källa.
Citera
2014-12-19, 23:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Sanningen kommer alltid lättare fram om man avlägsnar den från historiskt damm.
Damm=propaganda?
Citat:
Jo, det är tvålarna under ww2 jag berättade om. Legenden om människotvål startade under ww1, första världskriget, vilket i sin tur bevisar att judarna inte "kommit på" det under ww2 för att demonisera tyskarna i nån konspiration.
Inga tvålar ingen förintelse?
Citat:
Trodde bara man hittat recept. Jag måste nog "revidera" mina kunskaper...
Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in