Citat:
Ursprungligen postat av
AttCza
Därför skrev jag "uppmärksamhet och smutskastning" och inte bara smutskastning. Jag är också medveten om att de syntes på media även i andra fall än när de blev kallade för rasister, nazister och inte vet jag vad. Men oavsett hur de framställdes på media, eller vilken PR trick de använder sig av så kvarstår det faktumet att invandringen ökar arbetslösheten, kriminaliteten, bostadsbristen och bidrar till det negativa kunskapsutvecklingen i skolan. De som röstade på Sverigedemorkaterna var medvetna om det, och alltfler blir medvetna om det framöver.
Jo men det förstod jag.
Men det roliga är ju också att de medier som hatar SD mest är dem som hjälper dem att komma mot toppen. Det är fascinerande att se.... Skulle kalla det ett fenomen.
Det är ju klart att arbetslösheten ökar om man tar in en massa arbetslösa. Dock så tycker jag personligen säga att inget parti i riksdagen har en särskilt bra lösning på frågan.
Säga vad man vill om SD:s invandringspolitik men deras resterande politik är ju baserat på ett bondesamhälle som tar oss iaf 70-100 år bakåt i tiden. De fokuserar mycket på ickerelevanta frågor så som abort, kyrkan och pappamånader och massa sådana saker.... Frågor som vi egentligen har debatterat färdigt om.
Sen är ju deras kapning på invandringen ganska extrem. Det finns liksom ingen mellanting i riksdagen. idag och de vinner ju mycket på det också.
Skulle säga att de har spelat felfritt förutom i islamfrågan.
Idag kan ingen i Sverige som ogillar praktiseringen av islam säga det för att de är rädda att bli kallade sverigedemokrater. Så SD lyckas inte få med sig resterande befolkning på en fråga många fler skulle sympatisera med om inte SD var så extrema i andra frågor.