2014-12-14, 17:58
Medlem
perry2s avatar
Hästen har haltat ett tag nu.
0-4 just nu mot IkO som sällan vinner
Citera
2014-12-14, 19:03
Medlem
Gnägget gjorde ju nästan en Löven men lyckades inte vända.
Citera
2014-12-14, 19:17
Medlem
€rics avatar
Mora målvakt var riktigt pinsam igår. Slår och hugger på våra spelare men domarn gör inget först i min 19 när de står 3-0.... Men det var väl en fördel då han släppte en jäkla massa returer.

Ett slagsmål fick vi se också med handskar. 5+20... Så sjukt att vi ska se dem stå och slåss med handskar för att de inte ska bli avstängda. Fast de blir dem väl kanske nu ändå? Längtar tillbaka till när de endast var 5+20 för slagsmål, inga böter eller avstängningar.
Citera
2014-12-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Mora målvakt var riktigt pinsam igår. Slår och hugger på våra spelare men domarn gör inget först i min 19 när de står 3-0.... Men det var väl en fördel då han släppte en jäkla massa returer.

Ett slagsmål fick vi se också med handskar. 5+20... Så sjukt att vi ska se dem stå och slåss med handskar för att de inte ska bli avstängda. Fast de blir dem väl kanske nu ändå? Längtar tillbaka till när de endast var 5+20 för slagsmål, inga böter eller avstängningar.

Det är ju ingen nyhet att domare på allsvensk nivå är värdelösa allt som oftast.
Citera
2014-12-14, 20:11
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Det är ju ingen nyhet att domare på allsvensk nivå är värdelösa allt som oftast.
Inte så stor skillnad mot shl kan jag tycka egentligen. Dock så är de skillnad på höga klubbor har jag märkt. Vi hade 2 st ganska solklara igår men ingen utv då spelarna inte la sig ner på isen samt domarn titta åt ett annat håll. Vet inte riktigt hur man ska lösa det, men jag kan tycka någon av linjedomarna bör ha sett då de skedde precis framför mål. Skulle vara intressant om linjedomare kunde få möjlighet att ta utvisningar på höga klubbor som man får med 6 man på plan.
Citera
2014-12-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Inte så stor skillnad mot shl kan jag tycka egentligen. Dock så är de skillnad på höga klubbor har jag märkt. Vi hade 2 st ganska solklara igår men ingen utv då spelarna inte la sig ner på isen samt domarn titta åt ett annat håll. Vet inte riktigt hur man ska lösa det, men jag kan tycka någon av linjedomarna bör ha sett då de skedde precis framför mål. Skulle vara intressant om linjedomare kunde få möjlighet att ta utvisningar på höga klubbor som man får med 6 man på plan.

Ni kanske har bättre domare, var en SHL domare som dömde en Löven match, det var så oerhörd skillnad,Sabelström , Lyth och Schilken är ett skämt i jämnförelse, men då har ni nog helt andra domare än oss som sagt.
Citera
2014-12-14, 22:24
Medlem
Citat:
Lyth och Schilken.......som sagt.

Dessa två herrar har druckit för mycket T-sprit som man sade på 80-talet
Citera
2014-12-15, 01:03
Medlem
Höjer ett varningsfinger för det enda riktiga hockeylag i allsvenskan! BIK Karlskoga. Nu kommer formen och förhoppningsvis en back in i truppen. Så BIK Karlskoga i SHL 2015/2016.
Kommer bli kul säsong 15/16 med Färjestad-Karlskoga-Örebro matcher.
Kanske på sikt kan bli sådana där hat matcher som fanns för men som saknas i dag saknas.

Och med detta kommer man i Malmö gråta efter att missat SHL igen bli första svenska lag i KHL.

Höjer också fingret för Vita Hästen,att man nu kommer bli det bottenlag man är.
Citera
2014-12-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Höjer ett varningsfinger för det enda riktiga hockeylag i allsvenskan! BIK Karlskoga. Nu kommer formen och förhoppningsvis en back in i truppen. Så BIK Karlskoga i SHL 2015/2016.
Kommer bli kul säsong 15/16 med Färjestad-Karlskoga-Örebro matcher.
Kanske på sikt kan bli sådana där hat matcher som fanns för men som saknas i dag saknas.

Och med detta kommer man i Malmö gråta efter att missat SHL igen bli första svenska lag i KHL.

Höjer också fingret för Vita Hästen,att man nu kommer bli det bottenlag man är.

Löven vinner väl imorgon , helt oberäknelig serie ha ha
Citera
2014-12-16, 00:00
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Löven vinner väl imorgon , helt oberäknelig serie ha ha
Det räknar jag kallt med.
Citera
2014-12-16, 12:56
Medlem
€rics avatar
De är fan tragikomisk med vår backsida.

6 backar borta idag. Pavlin som vi precis värvade är sjuk.. Say whaat? Hur mycket mer otur kan vi ha egentligen

Bara vår "sjuka/skadade" backuppsättning skulle ju kunna på papper kunna se bra ut för ett allsvensk lag.

Pavlin-Kylington
Lorentzon-Olsson
Norin-Ahnelöv

Vi har 12 backar, 16 forwards i truppen for the lulz.
Citera
2014-12-16, 20:28
Medlem
.-.-.s avatar
Märklig händelse i Rögle, där malmö drar iväg en raket som syns att den går innanför stolpen och genom nätet, målet blir bortdömt men ingen berättar varför, måste ha varit så att perioden hunnit ta slut, målet kom en tusendels sekund för sent.
Senast redigerad av .-.-. 2014-12-16 kl. 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in