Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Hankineser är de riktiga kineserna. Majoriteten (c:a 90-95%) av kinas befolkning är 汉人, Hankineser. När man säger "kines" menar man alldeles oftast Hankines.
Oftast men inte alltid...det är just det jag menar!
Av nyansskillnader ser du det du vill se, för om du hade varit tillräckligt påläst eller haft ett bra jobb så hade du sett att Sverige inte klarar sig utan alla invandrare som jobbar inom, IT, tillverkning, bygg, restaurang, skönhet, vård, osv...du förblindar på ett par apor...! Du har kanske inte tillräckligt med intelligens! Jag vet inte fråga dig själv!
Det är skrattretande att du säger att Samer kom hit efter er...sluta driv och gå läs nån bok...samer fanns över hela norra Skandinavien tusentals år innan dina förfäder kom med sina hästar från Mellanöstern!
Det är inget ironi med katalaner alls, de har sin egen kultur, språk men lever under Spanien..de kallas för spanjorer!! Det har de inte gjort, och när de gör det kan vi diskutera det då!
Vad det gäller Genetik så är inte min ideologi...utan din...eller har du inte läst på vad ni står för!!!