Citat:
Vara en del av det svenska? Snälla du läs på för fan och försvara inte idioter i absurdum.
Vara en del av det svenska ska nog tolkas tvärtom då samerna säkerligen va här långt innan Björn Söder och resten dårar som inte vet bättre. Hur vore det om man gav fan i att ge sig på samer och trosuppfattningar så som judar. Sanningen är att SD pajaskonster inte är rumsrena i riksdagsposition.
Dom har inte ens en plan på invandringen utan har bara en massa löst snack.
För det första är vi med i EU vilket kräver en hel del ansvar. Vi har avtal också vilket jag aldrig sett dessa smått förvirrade tala om. Hur och när och var ska dom se till så Sverige är invandrarfritt?
Samer va förmodligen här mycket tidigt vilket många andra sk svenskar inte va. Det har varit invandring till Sverige. Resten av Sveriges befolkning är inte släkt med samerna vilket talar för att man inte blandat sig och kom hit betydligt senare. Så vad är då en del av det svenska? Idioter har jag sett men det här tar priset.
Vara en del av det svenska ska nog tolkas tvärtom då samerna säkerligen va här långt innan Björn Söder och resten dårar som inte vet bättre. Hur vore det om man gav fan i att ge sig på samer och trosuppfattningar så som judar. Sanningen är att SD pajaskonster inte är rumsrena i riksdagsposition.
Dom har inte ens en plan på invandringen utan har bara en massa löst snack.
För det första är vi med i EU vilket kräver en hel del ansvar. Vi har avtal också vilket jag aldrig sett dessa smått förvirrade tala om. Hur och när och var ska dom se till så Sverige är invandrarfritt?
Samer va förmodligen här mycket tidigt vilket många andra sk svenskar inte va. Det har varit invandring till Sverige. Resten av Sveriges befolkning är inte släkt med samerna vilket talar för att man inte blandat sig och kom hit betydligt senare. Så vad är då en del av det svenska? Idioter har jag sett men det här tar priset.
Sverige har aldrig någonsin varit samiskt, så är det någon som ska läsa på så är det du din satans jävla lilla vänsterfåne! Fattar du det? En mindre del i norr i flera länder är områden där samerna befunnit sig. Det är du som är en idiot som inte fattar bättre och som hatar Sverige och svenskarna.
SD vill inte vara med i EU som det är idag om du inte förstått det. Det har väl du missat. Vi kan ha egna avtal med det lilla som är bra med ett liknande samarbete. Det är inget som helst problem, det finns många länder som inte är med i EU vet du, dom har inte dött för det.
Hur kommer det sig att Sverige har 10 GÅNGER så hög invandring som snittet i EU? Att våra grannländer kan ha tiotals gånger mindre invandring och att det inte är några som helst problem för dessa? Är du dum? Ser du inte verkligheten? Det är nog bara ditt sjuka sinne och dina politiker som är bundna av såna påstådda avtal. För oss andra är Sverige ett väldigt extremt land med 10-tals gånger högre invandring än andra länder och då också EU-länder.
Det är du som är en idiot din skitunge!
Senast redigerad av 8711 2014-12-16 kl. 13:57.
Senast redigerad av 8711 2014-12-16 kl. 13:57.
.
Kan du inte läsa?