2014-12-16, 07:01
Medlem
EU-DYSs avatar
Enligt vad jag tror och tycker så är "spice" lr "rökmixar" något av det mest fördummande man kan röka öht. Så jag har inte mkt till övers för spice-dealers. Jag tycker rent ut av att dom (i många fall) är riktiga svin, dom röker inte ens skiten själva, dom bara förpestar samhället och unga/lättledda människor. Dåliga människor.
Då är min fråga, har jag som drogmissbrukare, och ja, ni vet ju vad som tillkommer, umgänge, shargång, värderingar, levende osv. Har jag då rätten att tycka och tänka såhär? Och en mindre, har jag fel?

Just bara för mitt egna intresse;
Tar du droger?
Röker du spice?
Hur många umgås du med som röker spice?

Kom nämligen på att jag inte känner en kotte som rökar spice, och då känner jag nästan bara missbrukare ändå.
Citera
2014-12-16, 07:07
Bannlyst
Rökt skiten en gång men det var många år sen och fick ingen effekt, glad för det. Skulle aldrig få för mig att stoppa i mig skiten igen. Brukar man spice så förtjänar man nästan att dö. Så jäkla korkat.
Citera
2014-12-16, 07:15
Medlem
EU-DYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FacelessEntity
Rökt skiten en gång men det var många år sen och fick ingen effekt, glad för det. Skulle aldrig få för mig att stoppa i mig skiten igen. Brukar man spice så förtjänar man nästan att dö. Så jäkla korkat.

Jag rökte det oxå lite, precis när det kom och alla var helt övertygade om att det var en herb-mix. Men ruset.. Det kändes inte naturligt, hade mina misstankar redan då om att det kanske inte var så bra.
Man ska hålla sig till sin magkänsla
Citera
2014-12-16, 08:34
Bannlyst
Som handen i handsken https://youtube.com/watch?v=V8XHF_UT0VQ :-S
Citera
2014-12-16, 08:39
Medlem
EU-DYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakabanan
Som handen i handsken https://youtube.com/watch?v=V8XHF_UT0VQ :-S

Jag har inte sovit på ett tag, det där var inte snällt ;(
xD
Citera
2014-12-16, 11:04
Medlem
Overklighetss avatar
Köpte en påse amnesia häromdan. Visst, man blev väl hög, men det var lite väl. Blev medvetslös i omgångar och vaknade med jointen på golvet, i soffan och i sängen. Fick kasta det lakanet sen. Sån makalös tur att jag inte brann inne. Det var väl okej rent rusmässigt, men jag kommer icke att beblanda mig med dessa substanser igen.
Citera
2014-12-16, 11:21
Medlem
EU-DYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Köpte en påse amnesia häromdan. Visst, man blev väl hög, men det var lite väl. Blev medvetslös i omgångar och vaknade med jointen på golvet, i soffan och i sängen. Fick kasta det lakanet sen. Sån makalös tur att jag inte brann inne. Det var väl okej rent rusmässigt, men jag kommer icke att beblanda mig med dessa substanser igen.

Shit, men jo. Det har väl blivit styggare, när jag röka spice hette det bästa Diamond, och det var typ som vanligt röka minus tolerans då. Fast man blev alltid bra däst dagen efter. Och det kostade typ lika mycket, bara att det var lagligt, suck på min polare som sprang å köppte skiten på nätet..
Men serious, det där låter verkligen inge nyttigt.
BTW, nån som vet hur spice ligger till på beroendefronten? I got no clue..
Näfy, tacka vet jag cannabis, och alla andra droger som har minst ett par decenier på nacken, även om det inte forskars överdrivet mycket på droger, och när det väl görs är det på ett kontraproduktivt sätt. Men min trygghet ligger i att man känner folk som hållt på med både dittan å dattan i en sjuhelvetiskt massa år och ändå är i god vigör. Jag litar inte på nån RCskit alls.
Så tror jag.
Citera
2014-12-16, 13:47
Medlem
Ibland.
Nej, Däremot gjorde jag det förr och att sluta med den skiten var det bästa jag gjort!
Inga, alla i min omgivning som tar droger har slutat med spice dom med
Citera
2014-12-17, 01:18
Medlem
macdress avatar
Förut kände jag kanske 20 pers som rökte det. Nu känner jag 0. Så många har lagt av, vilket jag tycker är bra.
Citera
2014-12-17, 01:19
Medlem
macdress avatar
Bästa jag gjort att sluta bör tilläggas!

EDIT: Ursäkta dubbelpost
Citera
2014-12-18, 14:19
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Enligt vad jag tror och tycker så är "spice" lr "rökmixar" något av det mest fördummande man kan röka öht. Så jag har inte mkt till övers för spice-dealers. Jag tycker rent ut av att dom (i många fall) är riktiga svin, dom röker inte ens skiten själva, dom bara förpestar samhället och unga/lättledda människor. Dåliga människor.
Då är min fråga, har jag som drogmissbrukare, och ja, ni vet ju vad som tillkommer, umgänge, shargång, värderingar, levende osv. Har jag då rätten att tycka och tänka såhär? Och en mindre, har jag fel?

Just bara för mitt egna intresse;
Tar du droger?
Röker du spice?

Kom nämligen på att jag inte känner en kotte som rökar spice, och då känner jag nästan bara missbrukare ändå.

Shargång really? Google that.

Tar du droger?
Ja.

Röker du spice?
Inte längre.

Inga, längre. Men jag känner folk som gör det. Ungdomar för det mesta. Alltså under 25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in