Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-12-14, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Breivik tar avstånd från sitt dåd samt från kontrajihadism.

http://www.expressen.se/gt/breivik-vill-starta-nytt-fascistparti/
Ja det är exakt det han ska göra. Jag hoppas att han fortsätter med det, det är enda lösningen om han ska släppas fri tidigare. Han kommer aldrig släppas om han för alltid står fast vid att han skulle göra det igen osv. Han offrade inte hela sitt liv för det rätta för att sen ångra det efter en liten tid i fängelset. Breivik är smartare än så, han vet exakt vad han gör.
Citera
2014-12-14, 15:42
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Ok, men läste du artikeln ?Då förstår du att de judar som förstör sverige enligt din mening är just dem som breivik är emot.
Breivik är bara en bricka i judens spel och ett offer för deras taktik som går ut på att söndra och härska. Judar fyller Europa med muslimer samtidigt som de hetsar mot islam och får vita européer att ingå i kontrajihad och alliera sig med juden. Det är ett väldigt fult och uträknat dubbelspel från judens sida.
Citat:
Alltså islam är en politisk ideologi och som beskriver IS pefekt, dem säger själva att alla ska dö som motsätter sig dem och har redan etablering i europa, är det inget hot emot dig? De är hotet mot europa inga asiater eller kristna negrer.
De kristna negrer som bränner kvinnor är inte hot mot europa och är dessutom minimalt jämfört med muslimer. Nu värnar jag om europa, där muslimerna är de som begår mest brott av invandrar grupper. Jag förstår inte att du försvarar dem, alla det du räknade upp har en gemensam faktor -de är muslimer. Förstår du inte det?
Tror du dessa muslimer hade kommit till Europa öht om det inte vore för Israels och USAs sionistiska imperialism? IS är bara en pytteliten del av islam precis som Al-Qaida, och troligen är dessa terrorceller redan från början understödda av just USA och Israel. Syftet är som sagt att söndra och härska, att folk ska rikta blickarna mot islam och muslimer istället för judarna och sionismen.

Att belysa "hotet från islam" i Europa kan vara ett bra sätt för att väcka gnistan hos européer som för tillfället verkar ligga i en djup dvala, men vi får aldrig glömma vem den egentliga fienden är som drar i trådarna.
Citera
2014-12-14, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Breivik är bara en bricka i judens spel och ett offer för deras taktik som går ut på att söndra och härska. Judar fyller Europa med muslimer samtidigt som de hetsar mot islam och får vita européer att ingå i kontrajihad och alliera sig med juden. Det är ett väldigt fult och uträknat dubbelspel från judens sida.

Tror du dessa muslimer hade kommit till Europa öht om det inte vore för Israels och USAs sionistiska imperialism? IS är bara en pytteliten del av islam precis som Al-Qaida, och troligen är dessa terrorceller redan från början understödda av just USA och Israel. Syftet är som sagt att söndra och härska, att folk ska rikta blickarna mot islam och muslimer istället för judarna och sionismen.

Att belysa "hotet från islam" i Europa kan vara ett bra sätt för att väcka gnistan hos européer som för tillfället verkar ligga i en djup dvala, men vi får aldrig glömma vem den egentliga fienden är som drar i trådarna.
Har du läst artikeln jag skickade?
“So, are the current Jews in Europe and US disloyal? The multiculturalist (nation-wrecking) Jews ARE while the conservative Jews ARE NOT. Aprox. 75% of European/US Jews support multiculturalism while aprox. 50% of Israeli Jews does the same. This shows very clearly that we must embrace the remainingloyal Jews as brothers rather than repeating the mistake of the [Nazis].”

Du måste läsa på mer.
Citera
2014-12-14, 16:11
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Har du läst artikeln jag skickade?
“So, are the current Jews in Europe and US disloyal? The multiculturalist (nation-wrecking) Jews ARE while the conservative Jews ARE NOT. Aprox. 75% of European/US Jews support multiculturalism while aprox. 50% of Israeli Jews does the same. This shows very clearly that we must embrace the remainingloyal Jews as brothers rather than repeating the mistake of the [Nazis].”

Du måste läsa på mer.
Är även muslimer som motsätter sig multikultur våra bröder?
Citera
2014-12-14, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Är även muslimer som motsätter sig multikultur våra bröder?
Nej . Det finns bara muslimer ,inget annat. Djupt skrivet i koranen finns allt som IS gör. Det spelar ingen roll om en liten del är emot IS handlingar när många är för, det är skrivet för tusentals år sen och det är det religionen går ut på.
Citera
2014-12-14, 16:51
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Nej . Det finns bara muslimer ,inget annat. Djupt skrivet i koranen finns allt som IS gör. Det spelar ingen roll om en liten del är emot IS handlingar när många är för, det är skrivet för tusentals år sen och det är det religionen går ut på.
Du hittar samma skit i judens Torah, men detta hindrar dig inte från att omfamna judarna som dina bröder. Skillnaden är att juden alltid varit medveten och under mycket lång konspirerat och flyttat fram sina positioner till skillnad från muslimerna som hamnat i rampljuset först efter sionistiska false flag-operationer.
Citera
2014-12-14, 17:01
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:

Har du sett dessa två videoklipp?
https://www.youtube.com/watch?v=cHOvGiF_EC8
https://www.youtube.com/watch?v=Zw9EhjyU3JU
Citera
2014-12-14, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
Har du sett dessa två videoklipp?
https://www.youtube.com/watch?v=cHOvGiF_EC8
https://www.youtube.com/watch?v=Zw9EhjyU3JU
Men alltså , nu blir jag lite förbannad ärligt talat. De judar i videon är de multikulturella och inte dem som jag och tex breivik sympatiserar med. Det är dem falska mångkulturella idioter som förstör världen, det vet jag. Jag föreslår att du backar en sida så ser du vad jag skrivit så jag inte behöver upprepa mig. Tack.
Citera
2014-12-14, 19:10
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Men alltså , nu blir jag lite förbannad ärligt talat. De judar i videon är de multikulturella och inte dem som jag och tex breivik sympatiserar med. Det är dem falska mångkulturella idioter som förstör världen, det vet jag. Jag föreslår att du backar en sida så ser du vad jag skrivit så jag inte behöver upprepa mig. Tack.
Och vilka judar är det som du och Breivik säger er sympatisera med?
Åh, just det, du skrev ju något om judar som är muslimer. Men de judar som dyker upp i båda klipp är samtidigt som de är ansvariga för mångkulturen och allt vad kulturmarxismen innefattar radikala sionister som tycker att judar är bättre och mer värda än alla andra. Också den kända finansjuden George Soros som finansierar Expo och ADL:s (Anti Defamation League) ordförande Abe Foxman som är proinvandring är tydliga med att Israel ska vara judiskt och tycker att judars rättigheter oberoende om det är i Israel eller någon annanstans i världen är viktigare än de av ickejudar. Och antimuslimska organisationer som EDL (English Defence League) viftar med Israelfanor, finansieras av rika judar och tycker att det är bara islamism som ska bekämpas och inte islam eller muslimer generellt. Dessutom säger man sig inte ha något emot det mångkulturella samhället och avarter som pride och liknande dekadenta fenomen. Så är det är inte mer än fejk helt enkelt. Inget som borde tas på allvar. Så nej, jag vet inte vilka judar du menar. Men snälla stor mästare upplys mig!
Citera
2014-12-14, 19:19
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:

Till listan kan även tillfogas en lång rad ökända kommunister som allesammans är judar. T.ex. Noam Chomsky, flera sovjetiska diktatorer som Bela Kun (Ungern) och andra kommunister som Trotsky (född Bronhstein), Rosa Luxemburg, Karl Liebknecht. Sedan kan man även lägga till Herbert Marcuse och de andra judar som låg bakom Frankfurtskolan och därmed la grunden till kulturmarxismen.
Citera
2014-12-14, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
Och vilka judar är det som du och Breivik säger er sympatisera med?
Åh, just det, du skrev ju något om judar som är muslimer. Men de judar som dyker upp i båda klipp är samtidigt som de är ansvariga för mångkulturen och allt vad kulturmarxismen innefattar radikala sionister som tycker att judar är bättre och mer värda än alla andra. Också den kända finansjuden George Soros som finansierar Expo och ADL:s (Anti Defamation League) ordförande Abe Foxman som är proinvandring är tydliga med att Israel ska vara judiskt och tycker att judars rättigheter oberoende om det är i Israel eller någon annanstans i världen är viktigare än de av ickejudar. Och antimuslimska organisationer som EDL (English Defence League) viftar med Israelfanor, finansieras av rika judar och tycker att det är bara islamism som ska bekämpas och inte islam eller muslimer generellt. Dessutom säger man sig inte ha något emot det mångkulturella samhället och avarter som pride och liknande dekadenta fenomen. Så är det är inte mer än fejk helt enkelt. Inget som borde tas på allvar. Så nej, jag vet inte vilka judar du menar. Men snälla stor mästare upplys mig!
http://world.time.com/2011/07/26/norway-terror-accused-breivik-on-the-jewish-question/
Här länkar jag igen så kan du få läsa så jag slipper rabbla upp allt. Hoppas du får en ordentlig syn nu på saker och ting.
Citera
2014-12-14, 20:54
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
http://world.time.com/2011/07/26/norway-terror-accused-breivik-on-the-jewish-question/
Här länkar jag igen så kan du få läsa så jag slipper rabbla upp allt. Hoppas du får en ordentlig syn nu på saker och ting.

Det här ändrar för mig ingenting. Det är som jag tidigare sa: Att vara sionist utesluter inte att vara kulturmarxist. Det är ofta samma personer. Homogenitet för Israel och de ställen där många judar bor som t.ex. Brooklynn i New York. Och samtidigt hur mycket mångkulturalism och annan skit som helst för ickejudar. Sådant kallar man för dubbelmoral att stödja något som bara drabbar alla andra medan man själv bara profiterar på det. Sedan kan jag nog hålla med att det kan finnas en del judar som inte stödjer det men hur menar du eller din stora guru Breivik hur vi vita europeer profiterar på att det finns en 100% judisk stat som Israel? Jag menar att det är ju inte så att vi i väst påverkas av vad som sker i Israel. Och om Israel slaktar hur många palestinier som helst så kommer det ändå inte att innebära att det blir färre araber och negrer. Det viktiga är att vi i våra egna länder får ett stopp på invandringen och inleder en omgående repatriering av rasfrämlingar. Sedan vad gäller judar så är jag medveten om att många kan ha blandats upp så mycket att de har en större del europeiskt blod men även bland de finns det väldigt många kulturmarxister och för att vara på den säkra sidan att de inte kan skada samhället borde man se till att alla judar tas bort från maktpositioner i samhället. Stora judiska företag måste krossas för att sluta deras kontroll över politiken och rika judar måste exproprieras. Egentligen tycker jag inte om expropriation men när det gäller kriminella och andra som använder sin rikedom bara för att skada andra så tycker jag inte att de ska ha rätt till denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in