Citat:
Ursprungligen postat av
PremiumBananas
finns ens svenskar? att bli kallad svensk är väl snarare en förödmjukelse än någonting positivt? vårt tråkiga land med vår icke existerande kultur.... klart man står högre i kurs av att vara jude, somalier eller kurd, svensk är ju definitivt inte bättre än något av dessa...
Du är en liten skamfläck, jag känner många som håller med mig när jag säger att den svenska kulturen är rik. Bara för att vissa idioter tror att vi inte har någon kultur betyder det inte att den helt plötsligt inte finns.
Judar är inte svenskar, judar tillhör det judiska folket och bör således bo i sitt judiska hemland som tvunget skulle etableras med våld. Judar känner sig manade att samarbeta och hjälpa varandra, mest på grund av sin långa historia av 'grundlösa förföljerser'. Detta gör att dem inte är att betrakta som kapabla att vara lojala mot Sverige. Utan troligtvis är lojala mot Israel i första hand, USA:s utrikespolitik är ett bra exempel på detta där judar har haft extremt stort inflytande.
Vårt 'tråkiga' land var innan denna massinvasion ett av de tryggaste ställen man kunde befinna sig i och trygghet föder innovation. Vi kan räkna oss ganska få i antal, men har trots det bidragit med en galet lång lista med uppfinningar.
Vi har slagit dansken och ryssen och ägt Östersjön tills dess att vi blev huggna i ryggen av ryssen, dansken och fransmannen tillsammans från två olika håll.
Själv älskar jag Sverige.
Inte fan skäms man för att vara svensk, man skäms för sådana svenskar som dig däremot.