2014-12-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid
HAHAHHAH Du är ett skämt Muddan! Man säger inte ett skit till polisen och så fort man öppnar sin mun så har man golat - enkelt.
Om jag säger att det var någon med röd dräkt och mössa, att han hade vitt skägg och att han kommer med julklappar så fattar ju alla att det är jultomten jag pratar om utan att jag säger just det. Att svaja fram och tillbaka så mycket att det framgår vem som är gärningsmannen är att gola, men på ett otroligt jävla korkat sätt. Folk som omedvetet råkar gola, är de som man allra minst vill ha att göra med när det gäller affärer och kriminalitet.
Folk som B som namnger den som döda ens vän och sköt mot ens familj kan man kalla vad man vill men det var inte korkat, det var uppenbarligen ett medvetet val.

okej, så det är inte korkat att gola om det var B som gjorde det? Då är det okej att gola? Nyss skrev du att så fort man öppnar truten så golar man, då känns ju det snarare som en RÅGOLNING, om du inte visste vad man skulle kalla det. sluta rättfärdiga golningen han gjorde för att någon sköt mot hans familjs hem. Han började ju gå på familjer, så hur kan du försvara det? Ingen har rätt att gå på familjer oavsett, men nu när båda har gjort det, så har man inte rätt att samarbeta med polisen heller. Det skulle man tänkt på innan man drog igång denna soppan.
Citera
2014-12-11, 17:33
Medlem
Citat:
Har det varit rättegång idag? Har någon information eller är det bara spekulationer som förekommer här?

B har som nämnts tidigare pekat ut skytten under rättegången. Finns även vittnen som gjort samma sak, antal vet jag inte. Dock finns det även ett antal vittnen som säger sig inte kunna peka ut skytten då denna skulle varit maskerad. Även vittne(n) som ändrat sig sen förhören, uteblivit och blivit hämtad av polis.
Senast redigerad av intedinjavlabrosha 2014-12-11 kl. 17:59.
Citera
2014-12-11, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intedinjavlabrosha
B har som nämnts tidigare pekat ut skytten under rättegången. Finns även vittnen som gjort samma sak, antal vet jag inte. Dock finns det även ett antal vittnen som säger sig inte kunna peka ut skytten då denna skulle varit maskerad, samt även vittne(n) som ändrat sig sen förhören.

Kalla pa det?

Inget vittne pekade ut AH under forundersokningen eller i vittnesmal. Och helt plotsligt antyder du att dom fatt en uppenbarelse att AH ar GM i TR.

Det ar BS.

B drog tillbaka sin identifiering av AH...och nu har han pekat ut AH i TR.

Tog dom en drogtest pa honom innan det vittnesmalet i TR?
Citera
2014-12-11, 18:44
Medlem
yasers avatar
Citat:
Skillnaden här är ju att de inte beskriver någon annan än just den skyldige. D säger som sagt att man ska lita på B för att det inte finns någon anledning för honom att ljuga. Det är en solklar golning. Och det verkar ALLA utom du fatta din amazonkvinna!

Kunde inte sagt det bättre själv... + poäng til dig

Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Lita pa B?

Hog som ett hus, 8 skott skador, tung brottslig cv.

Kan tanka mig att aklagaren jublar over det perfekta vittnet.

Ja det stämmer men jag tror minst 2 av dom blir dömda.... Tror du det är första gången en "idiot" sitter som målsägare och blir trodd? SO verkar ju vara lika glada i knarket som B väl?

Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
okej, så det är inte korkat att gola om det var B som gjorde det? Då är det okej att gola? Nyss skrev du att så fort man öppnar truten så golar man, då känns ju det snarare som en RÅGOLNING, om du inte visste vad man skulle kalla det. sluta rättfärdiga golningen han gjorde för att någon sköt mot hans familjs hem. Han började ju gå på familjer, så hur kan du försvara det? Ingen har rätt att gå på familjer oavsett, men nu när båda har gjort det, så har man inte rätt att samarbeta med polisen heller. Det skulle man tänkt på innan man drog igång denna soppan.

En av alla inblandade som höll tyst, resten har pratat mer eller mindre.. Ett tips det är inte lyckta dörrar så det är bara att klampa in och säga till "idioten" vilken golare och pussy han är...
Bart#k och "Lojality" SO har pratat, men det super coola SO kommer bli utskrattade för sin medverkan i utredningen Detta är årets roligaste utredning tack vare alla dom involverade...
Ingen skillnad på att den ena eller den andra har pratat, men den enda som verkar vara medveten om sitt beslut att gola är Bart#k och nej det är inget försvar från min sida..
Citera
2014-12-11, 22:26
Medlem
Nån som kan va snäll och lägga upp FUP igen.
Citera
2014-12-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Kunde inte sagt det bättre själv... + poäng til dig

Ja det stämmer men jag tror minst 2 av dom blir dömda.... Tror du det är första gången en "idiot" sitter som målsägare och blir trodd? SO verkar ju vara lika glada i knarket som B väl?

En av alla inblandade som höll tyst, resten har pratat mer eller mindre.. Ett tips det är inte lyckta dörrar så det är bara att klampa in och säga till "idioten" vilken golare och pussy han är...
Bart#k och "Lojality" SO har pratat, men det super coola SO kommer bli utskrattade för sin medverkan i utredningen Detta är årets roligaste utredning tack vare alla dom involverade...
Ingen skillnad på att den ena eller den andra har pratat, men den enda som verkar vara medveten om sitt beslut att gola är Bart#k och nej det är inget försvar från min sida..

Av någon anledning gillar jag inte dig. Det luktar kuksugare om dig. Typ polisinformatör. Kan nästan svära på det. Du pratar alldeles för mycket. säg mig, du som är så tuff, kan du träda fram med ditt fullständiga namn? vill träffas och prata lite bara.
Citera
2014-12-12, 01:34
Medlem
yasers avatar
Citat:
Av någon anledning gillar jag inte dig. Det luktar kuksugare om dig. Typ polisinformatör. Kan nästan svära på det. Du pratar alldeles för mycket. säg mig, du som är så tuff, kan du träda fram med ditt fullständiga namn? vill träffas och prata lite bara.

Det feta är en av dom roligaste frågor jag sett nån ställa här på forumet

Sanningen gör ont lilla vän.... Polisinformatör? Snälla berätta hur du kom fram till den slutsatsen geniet`? Gillar du inte det jag skriver så svara inte, nåt måste ju vara sant eftersom du känner dig så träffad Jo precis vi ska ses irl och "prata lite bara" när du tror att jag jobbar med polisen Du ligger på samma intelligensnivå som SO, kommer du göra mig illa om jag träffar dig?

Ps varför sånt arbete för att träffa mig när du har chansen att visa Bart#k hur tuff du är?
Jag kan ringa några samtal och få tag i hans nr om du vill?
Senast redigerad av yaser 2014-12-12 kl. 01:39.
Citera
2014-12-12, 01:56
Medlem
Citat:
Det feta är en av dom roligaste frågor jag sett nån ställa här på forumet

Sanningen gör ont lilla vän.... Polisinformatör? Snälla berätta hur du kom fram till den slutsatsen geniet`? Gillar du inte det jag skriver så svara inte, nåt måste ju vara sant eftersom du känner dig så träffad Jo precis vi ska ses irl och "prata lite bara" när du tror att jag jobbar med polisen Du ligger på samma intelligensnivå som SO, kommer du göra mig illa om jag träffar dig?

Ps varför sånt arbete för att träffa mig när du har chansen att visa Bart#k hur tuff du är?
Jag kan ringa några samtal och få tag i hans nr om du vill?

Hur jag kom fram till den slutsatsen? vet inte, det luktar bara. Jag skiter helt ärligt i vad du skriver. Vad ska jag känna mig träffad i gubben? bryr mig inte om vad som händer med någon utav dom? Vill bara träffa dig och prata med dig, se hur du ser ut osv. Det gör väl inget? du är ju en tuffing som suttit häktad för tyngre grejer. vill bara se ansiktet på allt det, går det bra eller? Vad har B med detta att göra? Känner inte honom. bryr mig inte om honom. vill träffa dig bara.
Citera
2014-12-12, 02:28
Medlem
yasers avatar
Citat:
Hur jag kom fram till den slutsatsen? vet inte, det luktar bara. Jag skiter helt ärligt i vad du skriver. Vad ska jag känna mig träffad i gubben? bryr mig inte om vad som händer med någon utav dom? Vill bara träffa dig och prata med dig, se hur du ser ut osv. Det gör väl inget? du är ju en tuffing som suttit häktad för tyngre grejer. vill bara se ansiktet på allt det, går det bra eller? Vad har B med detta att göra? Känner inte honom. bryr mig inte om honom. vill träffa dig bara.

Jag lockas av ditt erbjudande men nej tack... Tråden började plötsligt handla om dig, märkligt att du tar saker personligt då.. Du bryr dig inte om vad som händer någon av dom nu plötsligt...
Krävs mer en mupp bakom en skärm för att jag ska outa mig, så gör om gör rätt så kanske jag törs träffa dig Vi har olika åsikter om en sak och vi lär se vem som har "rätt".....
Lägg ner chatten nu, har du ingen ny info om fallet så knip igen....
Citera
2014-12-12, 22:18
Medlem
Citat:

När är nästa rättegångsdag? Vi får hålla tummarna för att aftonblaskan skriver ett stort reportage om "coola" SO och tar med deras mindre roliga bagage

Hörde rykten om onsdag nästa vecka. Vet inte om det stämmer till 100 däremot...
Citera
2014-12-13, 00:45
Medlem
yasers avatar
Citat:
OT:

Undrar vad polisen hade gjort om 2 personer duellerade.

Enligt Wiki star det inget specifikt i lagen langre.

Vi kan säkert starta en tråd för frivilliga som är sugna på en duell och kanske arrangera ihop nåt..
Skämt och sido, tror inte det är lagligt i Sverige i alla fall..

Citat:
Hahahahhahaha!!!!! Asså hahahhahahaa!
Den var bäst. Träd fram själv och så kanske "yaser" känner för att haka på.

1+

Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1
Haha rakt ut!! vilken knäppgök. Du skulle säkert passa bra att vara med i en komedifilm där du utspelar dig att vara en dumskalle som alla skrattar åt. lägg ner nu

2+
Citat:
Ursprungligen postat av Behem
LOL!

3+ Grymt jobbat muddan, du har skaffat dig ett flertal beundrare och läsare av din "blogg"

Citat:

Tack.. Vi borde kunna ta del av domen i början/mitten av Januari... Jag tror domen och kommer vara rolig läsning för oss, för smartskallarna har med säkerhet läckt ut nån mer porrhistori inkluderad nån av deras nära
För er som tror att jag försvarar Bart#k måste jag göra besvikna , skulle inte falla mig in speciellt efter det beslutet han tagit.. MEN i ärlighetens namn är det nån som inte har skrattat åt SO och deras medverkan i utredningen?
Citera
2014-12-13, 19:10
Medlem
Citat:
Kalla pa det?

Inget vittne pekade ut AH under forundersokningen eller i vittnesmal. Och helt plotsligt antyder du att dom fatt en uppenbarelse att AH ar GM i TR.

Det ar BS.

Källa: Person(er) som närvarat på rättegången.

BS eller inte vet jag inte, det lär ju visa sig.

Citat:

Stämmer. Ons, Tor och Fre nästa vecka är de 3 sista schemalagda dagarna.

Sen har tydligen ett nytt vittne trätt fram som sägs kunna och vara villig att ge detaljerad information om både personer och händelseförloppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in