Citat:
Ursprungligen postat av
gravenbredvid
Skillnaden här är ju att de inte beskriver någon annan än just den skyldige. D säger som sagt att man ska lita på B för att det inte finns någon anledning för honom att ljuga. Det är en solklar golning. Och det verkar ALLA utom du fatta din amazonkvinna!
Kunde inte sagt det bättre själv... + poäng til dig
Citat:
Ursprungligen postat av
PAC12
Lita pa B?
Hog som ett hus, 8 skott skador, tung brottslig cv.
Kan tanka mig att aklagaren jublar over det perfekta vittnet.
Ja det stämmer men jag tror minst 2 av dom blir dömda.... Tror du det är första gången en "idiot" sitter som målsägare och blir trodd? SO verkar ju vara lika glada i knarket som B väl?
Citat:
Ursprungligen postat av
Muddan
okej, så det är inte korkat att gola om det var B som gjorde det? Då är det okej att gola? Nyss skrev du att så fort man öppnar truten så golar man, då känns ju det snarare som en RÅGOLNING, om du inte visste vad man skulle kalla det. sluta rättfärdiga golningen han gjorde för att någon sköt mot hans familjs hem. Han började ju gå på familjer, så hur kan du försvara det? Ingen har rätt att gå på familjer oavsett, men nu när båda har gjort det, så har man inte rätt att samarbeta med polisen heller. Det skulle man tänkt på innan man drog igång denna soppan.
En av alla inblandade som höll tyst, resten har pratat mer eller mindre.. Ett tips det är inte lyckta dörrar så det är bara att klampa in och säga till "idioten" vilken golare och pussy han är...
Bart#k och "Lojality" SO har pratat, men det super coola SO kommer bli utskrattade för sin medverkan i utredningen

Detta är årets roligaste utredning tack vare alla dom involverade...
Ingen skillnad på att den ena eller den andra har pratat, men den enda som verkar vara medveten om sitt beslut att gola är Bart#k och nej det är inget försvar från min sida..