2014-12-11, 23:20
Medlem
Lite besviken är man faktiskt, hade hoppats på Anna alt. Erland. Men mina favoriter har vunnit de flesta omgångar och Anders är en hyfsad personså jag kan inte klaga. Kunde helt klart har varit värre vinnare.
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Ja, för fan. Grattis Anders! Grymt kul med en så värdig vinnare och skoj har man ändå haft mellan varven, trots risig säsong produktionsmässigt.

Skål på er.
Medlem
Skönt att alla fjortisar inte hade råd att rösta mer på Anna. Rätt tydligt att det var normala människor med pengar som röstade fram Anders
2014-12-11, 23:21
Medlem
4N0NYMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Jodå. Var hög när jag skrev detta och kändes som ett oerhört säkert kort! Trodde han var betald av TV4 vid det inlägget.

Edit: 2014-10-09 skrev jag det inlägget jag citerade om det skulle vara av intresse för någon.

Snyggt! Du skulle lagt ett bet, var säkerligen bra odds på Anders då
2014-12-11, 23:23
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eir
Jaha, oj, jag trodde det var hennes syster :')
Undrar vad det var för utbrott hon fick? Vad var det ens som var roligt?

Kul att Anders vann, jag tycker han var en värdig vinnare med tanke på att han verkar har haft det rätt kämpigt i livet. Samt att han har haft humöret uppe hela tiden i huset och att han bjudit på sig själv, haft humor och charm. Och som den sanna värmlänningen som jag är så kunde jag inte låta bli att heja på Anders. Jättekul för honom!
buhu..är han värdig vinnare för att han har haft det tufft? han är en jävla mobbare, så är det
2014-12-11, 23:25
Medlem
Sir_Ks avatar
Även om säsongen varit upp och ned så har vi ju fått några riktiga BB legendarer...

Krissy som varit nominerad flest gånger i BBs historia, väckt tittarnas och deltagarnas hat men lyckats hålla sig kvar ända tills dagen innan final... Tror inte jag tyckt så illa som en deltagare någonsin... (eller jo Jessica förra säsongen)

Christoffer helt klart mest underhållning... helt sjukt rolig person...

Finns säkert någon mer som platsar också... Philip, Pelle, Thomas... kanske TB också (med rätt folk i huset kunde det nog blivit ännu fler konflikter med TB)...
2014-12-11, 23:25
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
buhu..är han värdig vinnare för att han har haft det tufft? han är en jävla mobbare, så är det
När, var, vem, hur har han mobbat? Berätta nu.
2014-12-11, 23:26
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrillePille
En överlag rätt så svag och intetsägande säsong avslutades iaf ok med mina 2 favoriter sen första veckan som nr 1 & 2
Tycker att Anders är den värdigaste vinnaren någonsin i BB och är glad för han skull!
Nu håller man tummarna att det kommer en till säsong nästa år, men just nu känns det ganska tveksamt faktiskt.. och gör de det så hoppas jag produktionen lyssnar mer på oss tittare och vad vi vill se! Hoppas även att de slutar återanvända alla gamla teman och uppdrag, börjar bli rätt tjatigt!

Tack till alla här inne! Ses nästa säsong, peace out
ja jag håller med, en del grejer är kul att se igen men mycket nytt måste komma för att jag ska kolla igen, viktigast av allt: inga normänn

Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
När, var, vem, hur har han mobbat? Berätta nu.
jenny s för det där med handduken t ex, krissy har han också vart på mycket och trackat, caroline mm
Senast redigerad av NightWalker1 2014-12-11 kl. 23:33.
2014-12-11, 23:27
Medlem
NightWalker1s avatar
inlägget kan tas bort
Senast redigerad av NightWalker1 2014-12-11 kl. 23:33.
2014-12-11, 23:28
Medlem
donnanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Skönt att alla fjortisar inte hade råd att rösta mer på Anna. Rätt tydligt att det var normala människor med pengar som röstade fram Anders

Har tidigare säsonger röstat för flera lax, men inte blev Jag lyckligare för det, så denna säsong har jag hållt igen o lika Glad är jag för det.

Det har varit kul o ibland en smula enerverande att skrivas med alla er här på detta härliga forum

Tack.
2014-12-11, 23:30
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
jenny s för det där med handduken t ex, krissy har han också vart på mycket och trackat, caroline mm
Kallar du det mobbning har du inte kollat på tidigare säsonger.
2014-12-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Krissy som varit nominerad flest gånger i BBs historia, väckt tittarnas och deltagarnas hat men lyckats hålla sig kvar ända tills dagen innan final... Tror inte jag tyckt så illa som en deltagare någonsin... (eller jo Jessica förra säsongen)
Jessica?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in