2014-12-10, 12:28
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Nu har Bernys syster (?) kommenterat mailet! B gör sig bara populärare och populärare... Vad blir nästa drag i denna evighetssåpa?

Missat detta. Vad har skrivits?
Citera
2014-12-10, 13:02
Medlem
"FY FAAAN vilken jävla idiot du 'är Berny! Förstör livet för de flesta..... kommer aldrig mer träffa dig eller ha någon kontakt med dig"

Men huvudsaken är ju att B är så jävla lycklig, jamen tjena liksom.
Citera
2014-12-10, 14:26
Medlem
motyls avatar
Det B inte förstår är att hon inte bara förstör för sig själv när hon håller på så här... Mannen hon anklagar för det här har barnbarn, om det hon säger inte är sant förstör ju hon för de här barnen. De har rätt till sin egen bild av morfar/farfar men det struntar B i.
Citera
2014-12-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxigkille
Japp det tror jag också. Liksom. något fel måste det vara på människan och eftersom han varken är kriminell/knarkare/psyksjuk så har han antagligen sjuka kontrollbehov och såna människor brukar vara snabba med frieri och att vilja skaffa barn

säker på att han inte är knarkare/kriminell?
Citera
2014-12-10, 22:28
Medlem
OT: Emma inlagd på psyk såg jag precis på insta :/ kan inte låta bli att tänka att hon verkligen blivit smittad av bönans bekräftelsebehov, annars fattar jag inte varför man lägger upp 4 bilder på instagram, skulle jag aldrig gjort när jag blivit inlagd iaf. Känns som att sociala medier är typ det sista man tänker på i ett sånt sammanhang. Iallafall jag.

Sorry för utsvävning
Citera
2014-12-10, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
OT: Emma inlagd på psyk såg jag precis på insta :/ kan inte låta bli att tänka att hon verkligen blivit smittad av bönans bekräftelsebehov, annars fattar jag inte varför man lägger upp 4 bilder på instagram, skulle jag aldrig gjort när jag blivit inlagd iaf. Känns som att sociala medier är typ det sista man tänker på i ett sånt sammanhang. Iallafall jag.

Sorry för utsvävning

Det är bara för att Emmas och Bernys behov av att berätta och visa hur dåligt de mår, är viktigare än att faktiskt bli bättre, på riktigt. Slutsats: Fejk och överdrifter.

Jag tycker fan att Emma är värre än Berny på ett sätt. Emma är patetisk. Rakt igenom.
Citera
2014-12-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det är bara för att Emmas och Bernys behov av att berätta och visa hur dåligt de mår, är viktigare än att faktiskt bli bättre, på riktigt. Slutsats: Fejk och överdrifter.

Jag tycker fan att Emma är värre än Berny på ett sätt. Emma är patetisk. Rakt igenom.
Absolut. 24 år och har precis börjat skära sig och använda tiara. Vill direkt att allmänheten ska veta att hon blivit inlagd på psyk, med landstingets mysbyxa och karvade armar som bevis (4 foton!). Snart vankas nog sushi också.
Vad gör människan hela dagarna undrar jag, har hon nån som helst sysselsättning (förutom sinnergirls)? Är genuint nyfiken.

Tycker Börnys nya bloggversion är lite knepig.. Stämmer det att sista inlägget var "köpa ny bil"? Har inte Facebook så kan bara följa cirkusen här, eftersom hon verkar ha slutat blogga (igen).
Citera
2014-12-11, 17:27
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Det B inte förstår är att hon inte bara förstör för sig själv när hon håller på så här... Mannen hon anklagar för det här har barnbarn, om det hon säger inte är sant förstör ju hon för de här barnen. De har rätt till sin egen bild av morfar/farfar men det struntar B i.

Kan du ge exempel på när Bernadette brytt sig om andra utan att få egen vinning eller möjligtvis kunna berätta om hur god hon är?
Citera
2014-12-11, 17:41
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Kan du ge exempel på när Bernadette brytt sig om andra utan att få egen vinning eller möjligtvis kunna berätta om hur god hon är?

Hjälte-Berny gav faktiskt sin kompis (hon som målade hennes lägenhet) typ en tusenlapp en gång. Sen fick kompisen privilegiet att vara i B's närhet. SJUKT GODHJÄRTAD!
Citera
2014-12-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hjälte-Berny gav faktiskt sin kompis (hon som målade hennes lägenhet) typ en tusenlapp en gång. Sen fick kompisen privilegiet att vara i B's närhet. SJUKT GODHJÄRTAD!

Nej. Berny gav mig inte en enda krona för att jag målade hennes väggar eller för att hon fick låna utrustning av min pappa till detta. Jag fick 2000 kr av Berny uppdelat men inte som lön.
Citera
2014-12-11, 18:30
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomal
Nej. Berny gav mig inte en enda krona för att jag målade hennes väggar eller för att hon fick låna utrustning av min pappa till detta. Jag fick 2000 kr av Berny uppdelat men inte som lön.

Jag menade inte som lön utan syftade på hennes försvarsinlägg där hon skrev att hon "hjälpte" dig med pengar till hyra eller vad det var. Att B är ett stort rövhål oavsett är det ingen tvekan om.
Citera
2014-12-11, 19:55
Medlem
Systersot33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomal
Men i tidigare inlägg skrev du att hon gav dig 1000 kr uppdelat på två gånger. Vilket stämmer?
Vill även skriva att jag tycker att B betedde sig riktigt svinigt mot dig. Vad jag förstod så räckte du ut en hand till henne när hon inte hade någon att vända sig till och du ställde verkligen upp för henne. Att hon hade mage att göra ner dig så och förminska allt du gjorde (och offentligt dessutom) var riktigt lågt, t.o.m. för att vara Berny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in