2014-12-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Ber om ursäkt, någon som vet hur man får denna utskrivet?
Har rethosta, med eller utan slämm och det känns torrt i halsen detta gör så att jag inte kan sova..
mvh
Någon som kan hjälpa mig, har testat allt på apoteket och hälsokost!
Citera
2014-12-06, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Någon som kan hjälpa mig, har testat allt på apoteket och hälsokost!
Du ringer och bokar tid med en läkare, så berättar det du beskrev här.. dagens folk
Citera
2014-12-06, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leoyes
Du ringer och bokar tid med en läkare, så berättar det du beskrev här.. dagens folk
Men vad är symptomen för att få detta utskrivet?
Hals ont?
Rethosta?
Slämm?
Citera
2014-12-08, 01:11
Medlem
Har prövat cocillana en gång och det var inget jag fastnade för direkt. För det första så smakar det inget vidare och sen måste man ta ganska stor dos för att ens känna något. Får betydligt bättre rus av tramadol och subutex än cocillana. Blev otroligt förstoppad av cocillana med, till skillnad från de andra opiaterna jag provat.
Citera
2014-12-10, 19:39
Medlem
Shadowcrafts avatar
Herregud. Tog fram hostmedicinen för jag har en helvetes jävla rethosta. Kollar självklart upp skiten på flashback så ser jag att man kan bli hög på det :O drugs, drugs everywhere..

Hursomhelst. Har intagit en dos på 10 ml mot hostan, hur mycket mer bör jag ta för lite chill känsla?
Citera
2014-12-10, 20:05
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Herregud. Tog fram hostmedicinen för jag har en helvetes jävla rethosta. Kollar självklart upp skiten på flashback så ser jag att man kan bli hög på det :O drugs, drugs everywhere..

Hursomhelst. Har intagit en dos på 10 ml mot hostan, hur mycket mer bör jag ta för lite chill känsla?

0,5-1dl. Ger ett skönt rus.
Citera
2014-12-10, 20:23
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
0,5-1dl. Ger ett skönt rus.

Okej, är helt ny med opiater så det räcker nog med 40 ml till
Citera
2014-12-14, 16:12
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Vad blir effekten av 3,5mg imovane och 10ml cocciliana? Nån som prövat?
Citera
2014-12-18, 06:42
Medlem
Shadowcrafts avatar
Förjävla hosta, tänkte dra i mig lite innan jag drar till skolan. Passar på att försöka ha lite kul (igen). Tog 40 mg sist, det gav skön effekt. Hur tror ni toleransen är nu? Borde jag ta 60 mg eller mer?

Drar snart så svara gärna snabbt!
Citera
2014-12-18, 07:17
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Förjävla hosta, tänkte dra i mig lite innan jag drar till skolan. Passar på att försöka ha lite kul (igen). Tog 40 mg sist, det gav skön effekt. Hur tror ni toleransen är nu? Borde jag ta 60 mg eller mer?

Drar snart så svara gärna snabbt!

Du borde inte ha någon tolerans nu alls. Tänk på att man kan bli dålig i magen av Cocillana. Inte det roligaste att få ont i magen när man är i skolan.
Citera
2014-12-19, 15:30
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Till er som tar/tagit cocillana och andra opiater - Jag kan oftast hantera lite "större" doser på tramadol, upp till 400mg (på ett intag) innan klådan blir för illa. Tagit som mest upp mot 1g på en kväll.

Men cocillana.. De är en helt annan femma, tar jag mer än 0,5dl så kliar jag ihjäl mig. förstoppningen dagen efter ska vi inte ens prata om..

Är detta ren otur bara? eller är etylmorfin mer potent än tramadolhydroklorid? Brukar ta atarax om det blir illa. Men tar oftast bara bort en liten del av klådan.

Har endast tagit cocillana max en handfull gånger. tram/tradolan/oxycontin har jag använt mig av ganska mycket och aldrig upplevt så mycket bieffekter som jag gör på cocillana. Är riktigt tråkigt då jag verkligen tycker om ruset från etylmorfin

Finns säkert svar på det jag frågar om jag skulle läsa igenom alla 150+ sidor

mvh
Citera
2014-12-19, 17:38
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Till er som tar/tagit cocillana och andra opiater - Jag kan oftast hantera lite "större" doser på tramadol, upp till 400mg (på ett intag) innan klådan blir för illa. Tagit som mest upp mot 1g på en kväll.

Men cocillana.. De är en helt annan femma, tar jag mer än 0,5dl så kliar jag ihjäl mig. förstoppningen dagen efter ska vi inte ens prata om..

Är detta ren otur bara? eller är etylmorfin mer potent än tramadolhydroklorid? Brukar ta atarax om det blir illa. Men tar oftast bara bort en liten del av klådan.

Har endast tagit cocillana max en handfull gånger. tram/tradolan/oxycontin har jag använt mig av ganska mycket och aldrig upplevt så mycket bieffekter som jag gör på cocillana. Är riktigt tråkigt då jag verkligen tycker om ruset från etylmorfin

Finns säkert svar på det jag frågar om jag skulle läsa igenom alla 150+ sidor

mvh

Klådan på etylmorfin kan bli lite väl intensiv, det håller jag med om. Sett en hel del andra som klagar på det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in