2014-12-09, 21:14
Bannlyst
Klart att det var Invandrare.

Så här kommer det fortsätta och mer där till.
Citera
2014-12-09, 21:40
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Detta enstaka dåd bevisar ingenting, däremot finns det gott om annan statistik som stödjer TS påstående. Det senaste årtiondet arbetar dock kulturmarxisterna med att dölja sådan fakta som strider mot det enda tillåtna läran och åsikterna. Att påpeka invandrares överrepresentation är tabu och skall mörkläggas. Mörkhyade tonårspojkar från mellanöstern och afrika har en betydligt större benägenhet att hamna i våld och sexualbrottsliga händelser samtidigt som de har mycket svårt att bli produktiva medborgare pga lägre IQ och impulskontroll.
Citera
2014-12-09, 22:51
Medlem
HRTs avatar
Staten och Svensson sticker huvudet i sanden ännu en gång, syns inte finns inte..
Skitsamma om kräken är födda här eller utomlands poängen är att det är folk med invandrar bakgrund som skjuter på våra gator, eldar upp bilar och gruppvåldtar. Det behövs inga källor på det, det ser vi i efterlyst varje vecka. I tidningarna varje dag. Samt i våra rättegångar.
Man måste fan va blind och döv och lam för att inte märka att vi har problem här.
Vad ska behöva hända ska vi vänta på vår första officiella halshuggning, eller att de stormar och eldar upp Rosenbad? Det är ingen som vågar säga något för folk är så jävla fega o bli smutskastade som rasister. Man behöver fan inte va nazistkräk eller rasist för att se att vi har problem med massinvandrade nötter. Den stora naiva skaran som tror gott om allt o alla, de är beundransvärt men långt ifrån verkligheten.
Om vi skulle skickat hem alla nu så skulle ju både polisen o hela rättsapparaten kunna stängas ner direkt.
Citera
2014-12-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Ja, när folk attackerar brandmän och ambulanspersonal så ser jag det som särskilt allvarligt då de bara är där för att hjälpa. Naturligtvis kan du inte ge en källa på svenskar som gjort något sådant medan jag kan ge 100 fall där blattar gjort just detta. Är du efterbliven?

Att huliganer/nassar attackerar just poliser kan jag till viss del förstå men sjukvårdspersonal och brandmän? Bara blattar. Endast!

Göteborgskravallerna bestod av vänsterexremister! De attackerade dock inte brandmän och sjuksköterskor! Du vet, det finns en viss nivå men blattar förstår inte nivån.

Edit,
Saknar fortfarande en källa på att svenskar (fattiga, i utanförskap - you name it!) attackerar brandmän och ambulanspersonal. Eller för den delen bränner bilar!

Det finns inga källor! Retorisk spörsmål. Svenskar sysslar inte med sådant!
Bara blattar! Endast blattar!

Ok, göteborgskravallerna räknas inte för det var vänsterextremister? Helt ok att göra centrum i en av sveriges största städer till en krigszon så länge man inte attackerar räddningstjänsten?

Vid kravallerna i samband med reclaim the street greps 130 personer, jämfört med denna där det då var ca 30 personer totalt. Men det är också ok så länge man inte bränner bilar? Hade du tyckt likadant om det varit personer med invandrarbakgrund som låg bakom denna eller göteborgskravallerna? Ingen större fara så länge man agerar "svenskt" och låter bli att bränna bilar och attackera räddningstjänst, även om man är invandrare?

Men det är fortfarande inte det som ditt ursprungliga citat handlade om, det var frågan om man ska skriva att det endast var invandrare bakom detta upploppet innan det har blivit bekräftat. Jag fick intrycket av dina inlägg att det inte behövs bekräftas innan man skriver det i media då man redan "vet" att det endast är invandrare? Har jag förstått dig rätt?
Citera
2014-12-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Om vi skulle skickat hem alla nu så skulle ju både polisen o hela rättsapparaten kunna stängas ner direkt.

Precis, begicks inga brott alls innan invandrarna kom...
Citera
2014-12-10, 01:01
Medlem
InteLagoms avatar
Helt klart fel metod att använda för att få marijuana legaliserat, inte ens plakat hade de. Säkert påtända på Spice-skiten.
Citera
2014-12-10, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Ok, göteborgskravallerna räknas inte för det var vänsterextremister? Helt ok att göra centrum i en av sveriges största städer till en krigszon så länge man inte attackerar räddningstjänsten?

Vid kravallerna i samband med reclaim the street greps 130 personer, jämfört med denna där det då var ca 30 personer totalt. Men det är också ok så länge man inte bränner bilar? Hade du tyckt likadant om det varit personer med invandrarbakgrund som låg bakom denna eller göteborgskravallerna? Ingen större fara så länge man agerar "svenskt" och låter bli att bränna bilar och attackera räddningstjänst, även om man är invandrare?

Men det är fortfarande inte det som ditt ursprungliga citat handlade om, det var frågan om man ska skriva att det endast var invandrare bakom detta upploppet innan det har blivit bekräftat. Jag fick intrycket av dina inlägg att det inte behövs bekräftias innan man skriver det i media då man redan "vet" att det endast är invandrare? Har jag förstått dig rätt?

Jo men visst räknas Göteborgskravallern även om det var fjuniga vänsterextremister. Men eldade de bilar för att sedan attackera brandmän och ambulans som skickades ut för att hjälpa? Detta är en attack på vår demokrati din dumma jävel! Och det är de "tacksamma" flyktingarna som står för attackerna!

Hur står du ut med dig själv?

Jag saknar källor f.ö. (de du aldrig kan presentera) på svenskar som attackerar brandmän och sjuksköterskor. Jobbigt va?

Reclaim the street var även de vänsterextrema (som åkte på däng i Rosengård. Vilka jävla idioter vänstern är! Jubelidioter ).

Fortfarande anser jag attacker på ambulanspersonal och brandmän är mycket allvarligt! Du kan hänvisa till flera år gamla händelser där vänserextremister vandaliserade och betedde sig som de idioter de är.

Jag kan hänvisa till flera händelser där blattar attackerade polis, ambulanspersonal och brandmän. I ÅR! Förstår du?
Senast redigerad av Valspurten-SD 2014-12-10 kl. 01:32.
Citera
2014-12-10, 09:25
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Precis, begicks inga brott alls innan invandrarna kom...

japp vi hade klarat oss med länsman på cykel igen
Citera
2014-12-10, 10:01
Medlem
Citat:

Faktiskt. Det hade räckt med den glade kvarterspolisen.
Citera
2014-12-10, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerKiller
http://www.friatider.se/alla-elva-misst-nkta-r-invandrare

Här har vi det, svart på vitt. Invandrare bråkar och förstör sina egna områden i rena impulsilldåd.
Kan vi anta att alla upprorsmakare i kravaller till Stockholmsförorter är invandrare? Kommer detta bli allt mer vanligare?

NÄHÄ?
Citera
2014-12-10, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Jo men visst räknas Göteborgskravallern även om det var fjuniga vänsterextremister. Men eldade de bilar för att sedan attackera brandmän och ambulans som skickades ut för att hjälpa? Detta är en attack på vår demokrati din dumma jävel! Och det är de "tacksamma" flyktingarna som står för attackerna!

Hur står du ut med dig själv?

Jag saknar källor f.ö. (de du aldrig kan presentera) på svenskar som attackerar brandmän och sjuksköterskor. Jobbigt va?

Reclaim the street var även de vänsterextrema (som åkte på däng i Rosengård. Vilka jävla idioter vänstern är! Jubelidioter ).

Fortfarande anser jag attacker på ambulanspersonal och brandmän är mycket allvarligt! Du kan hänvisa till flera år gamla händelser där vänserextremister vandaliserade och betedde sig som de idioter de är.

Jag kan hänvisa till flera händelser där blattar attackerade polis, ambulanspersonal och brandmän. I ÅR! Förstår du?

Aha, så vänsterextremister som gör göteborgs centrum till en krigszon är "fjuniga", är det ett epitet du använder om dessa invandrare också? ...och så märker jag du undviker att svara på min fråga om du hade sett likadant på dessa kravaller om det hade varit huvudsakligen invandrare? Eller är det så att kravaller med invandrare är extra hemska av någon anledning? Att de inte är tillräckligt "tacksamma"?

Ska vi ta händelser i år så har vi ju incidenten i limhamn, var väl i samband med att svenskarnas parti hade ett torgmöte? Men dessa händelser räknas inte då det inte brändes bilar och räddningstjänsten inte attackerades...plus att det inte huvudsakligen var invandrare såklart. Det faktum att det var MÅNGA GGR fler inblandade i dessa kravaller spelar ingen roll? Man måste bränna bilar för att det ska vara allvarligt? Hälsa de till de som drabbades av göteborgskravallerna...

Och så tar vi det igen, den ursprungliga frågan var huruvida media ska skriva att det endast var invandrare bakom detta upploppet innan det har blivit bekräftat. Alla "vet" ju ändå att det är så, så varför bekräfta? Eller?
Citera
2014-12-10, 10:28
Medlem
Citat:

Precis, inga av de brott man läser om här på flashback (eller någon annanstans) utförs av etniska svenskar. I alla fall inga tillräckligt allvarliga för att kräva något mer än länsman på cykel.
Senast redigerad av Frispel2 2014-12-10 kl. 10:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in