Citat:
Nej, åklagaren ansåg 2009 som senast att det inte fanns något som talade till de misstänkta herrarnas fördel, det är obegripligt att du inte förstår detta trots att det tidigare har postats länkar gällande Attunda och vad åklagaren faktiskt sa där, om du har grava problem med din läsförståelse så är det ditt problem.
Det där "sunda fönuftet" du pratar om har väl dessutom lyst med sin frånvaro hos er mediemordsvänner under en längre tid?
Det är absolut inget ovanligt att viktiga vittnen hör av sig efter flera år i uppmärksammade fall, anser att du bör sansa dig lite när du utmålar en edsvuren kvinnlig polis som en nyttig idiot, både TR och KR ansåg väl att hon var trovärdig?
Och, nej det är ingen som hatar någon, jag anser bara precis som åklagaren att det finns inget som talar till den misstänkta mannens fördel och det får väl du helt enkelt acceptera?
Mvh
Det där "sunda fönuftet" du pratar om har väl dessutom lyst med sin frånvaro hos er mediemordsvänner under en längre tid?
Det är absolut inget ovanligt att viktiga vittnen hör av sig efter flera år i uppmärksammade fall, anser att du bör sansa dig lite när du utmålar en edsvuren kvinnlig polis som en nyttig idiot, både TR och KR ansåg väl att hon var trovärdig?
Och, nej det är ingen som hatar någon, jag anser bara precis som åklagaren att det finns inget som talar till den misstänkta mannens fördel och det får väl du helt enkelt acceptera?
Mvh
Är du verkligen rätt person att anklaga andra för grava läsförståelseproblem? Nu vet inte jag om jag hört det berömda förhöret med åklagare Helin från 'Attundarättegången', men det känns betydligt mer troligt att han talade om vad han ansåg om bevisningen under tiden som åtalet mot läkarna var på tapeten, än att det skulle gälla nutid s.a.s. Eller säger han verkligen bokstavligen talat att det rör sig om presens som 'tempus'? Vad han anser om bevisningen idag, eller rättare sagt för ett par år sedan, har ju ingen som helst jävla relevans för ett processmål mot staten gällande brister i rättsprocesser. Och det var ju dåtid som skadeståndsmålets försummelser gällde.
Men du vill väl utmärka dig på stolleskalan och tycka annorlunda av ren reflex.