Citat:
Ursprungligen postat av
Drivearn
Skönt att vi åker ur CHL ikväll så man slipper höra
mer av Sveriges i särklass sämsta kommentator någonsin, David Fjäll... Han verkar ju vara helt jävla efterbliven
Älskar förmodligen att höra sin egen röst...
Nope, den absolut sämsta kommentatorn hade dom skickat till Luleå. Måste vara någon pryo, hade inte koll på nåt, Fjäll har ju i alla fall koll på att JVM går i Kanada och är det häftigaste sedan Canada Cup 1976.