2014-12-09, 21:54
  #757
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Tror tyvärr Kärpät blir för starka för Indianerna. Men hoppas att jag har fel :/

Är Kärpät mycket bättre än HIFK eller?
Citera
2014-12-09, 21:58
  #758
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Är Kärpät mycket bättre än HIFK eller?

dom vann väl guld förra året men dom gick vidare grupp med 13 poäng Mot Slovakiskt, Tjeckiskt och nåt till lag.
Citera
2014-12-09, 22:01
  #759
Medlem
Mikojans avatar
Referenten Fjäll gör inga försök att dölja att han är en komplett idiot
Citera
2014-12-09, 22:02
  #760
Medlem
Skönt att vi åker ur CHL ikväll så man slipper höra mer av Sveriges i särklass sämsta kommentator någonsin, David Fjäll... Han verkar ju vara helt jävla efterbliven

Älskar förmodligen att höra sin egen röst...
Citera
2014-12-09, 22:07
  #761
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drivearn
Skönt att vi åker ur CHL ikväll så man slipper höra mer av Sveriges i särklass sämsta kommentator någonsin, David Fjäll... Han verkar ju vara helt jävla efterbliven

Älskar förmodligen att höra sin egen röst...
Nope, den absolut sämsta kommentatorn hade dom skickat till Luleå. Måste vara någon pryo, hade inte koll på nåt, Fjäll har ju i alla fall koll på att JVM går i Kanada och är det häftigaste sedan Canada Cup 1976.
Citera
2014-12-09, 22:10
  #762
Medlem
Ezzelinos avatar
Mycket nära Skellefteå-Luleå i semifinal nu. Och Frölunda-Kärpät i den andra semin.
Citera
2014-12-09, 22:13
  #763
Medlem
Heaven.girls avatar
Vad hände egentligen under de sista minuterna i Frölunda-Hifk matchen? Jag ser på hbl att Törmänen är förbannad för Hifk:s too many men on the ice utvisning, varför?

Vad gjorde Ramstedt och Zaborsky efter matchen som gav 20min?
Citera
2014-12-09, 22:18
  #764
Medlem
Mikojans avatar
Mycket fult och onödigt av Pettersson. Kan bli ödesdigert
Citera
2014-12-09, 22:21
  #765
Medlem
tcfmogs avatar
Förvånad att ingen lagt ansvaret på Little.
Citera
2014-12-09, 22:24
  #766
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven.girl
Vad hände egentligen under de sista minuterna i Frölunda-Hifk matchen? Jag ser på hbl att Törmänen är förbannad för Hifk:s too many men on the ice utvisning, varför?

Vad gjorde Ramstedt och Zaborsky efter matchen som gav 20min?

Förstår att de blev så sura direkt, men sen på repriserna så såg det solklart ut.

De åkte fram i ansiktet på domarna och applåderade hehe.
Citera
2014-12-09, 22:27
  #767
Avslutad
Två bedrövliga målvakter på isen i Skellefteå ikväll.
Citera
2014-12-09, 22:29
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Två bedrövliga målvakter på isen i Skellefteå ikväll.


Att inte Skellefteå spelar Svensson är ett grovt tjänstefel. Hur man sedan kan slänga bort en seger är också det helt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in