2014-12-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Klonazepam smakar väldigt mint, som en mintpastill nästan.
Hm ja att det smakat lakritshållet verkar en aningen märkligt. Det har ju gått en timme nu, så känner du något? Enda sättet att avgöra egentligen hehe
Nu är jag visserligen sämst på att känna smaker så jag kan ju uppleva det på annat sätt Jo visst känner jag effekt, har även testat dessa tidigare och de har fungerat utmärkt Men de ska i alla fall inte ha den bittra smaken som alprazolam och diazepam har?
Citera
2014-12-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Nu är jag visserligen sämst på att känna smaker så jag kan ju uppleva det på annat sätt Jo visst känner jag effekt, har även testat dessa tidigare och de har fungerat utmärkt Men de ska i alla fall inte ha den bittra smaken som alprazolam och diazepam har?

Nej precis, det har en betydligt sötare smak än dem.
Citera
2014-12-09, 13:52
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ikto är i och för sig ett jävla helvete att sluta med, ingen kul period att gå igenom.
Har brutit ett två-årigt missbruk med hjälp av en grym avgiftning, hade det jobbigt i 4-5 dagar. Sömnrubbningar i 40-50 dagar (sover dåligt vanligtvis men då tog det mig 4-5 timmar varje natt att somna). Men att det inte är nån höjdare håller jag med om, och det är schysst att du varnar folk om det, jag är likadan. Benso och Opiater hade varit djävulens påfund om han nu hade funnits.
Citera
2014-12-09, 16:31
Medlem
limE86s avatar
Vad tycker ni om att blanda Ikto med Lyrica?
Citera
2014-12-09, 17:23
Medlem
ja jag vet inte
Citera
2014-12-09, 17:32
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pr0ppn
ja jag vet inte

verkar funka finfint!
Citera
2014-12-09, 17:40
Bannlyst
Rivotrivil 2 mg Roche (Ikto) funkar alldeles utmärkt för mig för att känna mig avslappnad i nästan 2 dygn faktiskt
Citera
2014-12-09, 18:04
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildwildhorses
Rivotrivil 2 mg Roche (Ikto) funkar alldeles utmärkt för mig för att känna mig avslappnad i nästan 2 dygn faktiskt

Håller i sig 12 timmar för mig. Brukar du blanda Ikto med nåt annat?
Citera
2014-12-09, 18:18
Medlem
Tycket Ikto 2mg fungerar perfekt för mig för att få bort ångest och dylikt, men när effekten avtar efter ~3t är det bara att fylla på med 2mg igen då eller hur fungerar det?

Sen vill jag gärna veta hur många av dessa som behövs för att flumma lite skönt på, dvs inte bli helt borta men ändå vara skön.
Citera
2014-12-09, 20:37
Medlem
tgv23000s avatar
Hej, jag vill sluta med Xanor, för jag känner hur beroendeframkallande det är och att toleransen ökar snabbt. Jag har i tre månader tagit 2x2mg per dag endast i medicinskt syfte mot ångest, panikångest och social fobi.

Min fråga är om det är bättre att gå över till 2mg Iktorivil per dag, den ger ju effekt hela dagen och har som jag förstått mycket längre halveringstid och ska därmed vara lättare att sluta med, dessutom går dessa 2 mg att dela i fyra delar när jag börjar nedtrappning.

Det är självmedicinering jag håller på med, köper på nätet, min läkare ger mej bara Sobril 30 mg om dagen som knappt har någon effekt alls.

Tacksam för svar.
Senast redigerad av tgv23000 2014-12-09 kl. 20:42.
Citera
2014-12-09, 21:34
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Jag käkade 5 stycken igår och det var första gången på någon månad. Blev besviken då dom knappt slog på något alls. Ska man flumma på ikto krävs det att man blandar med något annat för annars blir man bara på lite bättre humör och får lite sämre minne. Trodde jag skulle bli riktigt väck av 10mg men det var helt lugnt, drog iväg med några polare, min syrra och lillebror och åkte madrass och pulka i en fet backe och inte märkte dom ett piss på mig. Dom är väldigt anti droger så det var inte som att dom såg mellan fingrarna.

Lite sprit fungerar nog bra har även hört att tjack är nice med ikto men det har jag aldrig testat. Men ska pröva den kombon ikväll och se om det är något att hänga i granen.

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ikto är typ den sämsta flumbenson. Men den gör sitt jobb om man mår dåligt

Kommer ej ihåg att jag skrev det meddelandet. Så det funkade nog. 2st 2mgare verkar lite väl mycket för mig tycker jag. Undrar hur den kvällen slutade.
Citera
2014-12-09, 23:19
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Du ska inte ta någon Ikto! Finns det i 5 mg tabs?

Det fanns 5mg Iktorivil förr. Minns inte när dom tog bort dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in