2014-11-27, 04:46
Medlem
Rommelsteins avatar
Spelar alkoholtolerans in? Blev sjukt skön på lite ikto förut men nu tog jag under en kväll 2 mg xanor och 8 mg ikto (+två stora starka o två lakritsshots) ( OBS benson utspritt ca 18 till 21-22) mena jag agerade och agerar fortfarande normalt. Skönt blev jag och av med ångesten med inte flöddrig.
Nån me samma grej?
.Har sen innan rätt så hög alkoholtolerans jämfört med folk i samma ålder
(Obs all inte allt på en gång, plus tvister öl med två lakritsshots.)

konstigt. Folk påpekade att jag var full men kan lika gärna vart alkoholen då jag gick och pratade någorlunda normalt.
Senast redigerad av Rommelstein 2014-11-27 kl. 04:49.
Citera
2014-11-27, 15:12
Medlem
krillepilles avatar
Liten besvikelse här. Har inte kört Ikto på några månader och fick äntligen tag på lite. Käkade 7mg 3 2mg och en halva. Väntar en timme och känner fan inte ett piss, trycker i mig 2 till för en kvart sen så är uppe i 11mg. Har käkat lite imovane dagen innan (rätt mycket men ändå) men det slår fan på dåligt. Vet att jag brukar känna mig nykter när jag egentligen är rätt skev men känner mig jävligt normal vilket jag inte borde. Kan det vara dåliga iktos (ser ut som vanliga kryss 2or?) eller har jag någon resistans som jag byggt upp utan att vara medveten om det?
Citera
2014-11-27, 15:34
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Liten besvikelse här. Har inte kört Ikto på några månader och fick äntligen tag på lite. Käkade 7mg 3 2mg och en halva. Väntar en timme och känner fan inte ett piss, trycker i mig 2 till för en kvart sen så är uppe i 11mg. Har käkat lite imovane dagen innan (rätt mycket men ändå) men det slår fan på dåligt. Vet att jag brukar känna mig nykter när jag egentligen är rätt skev men känner mig jävligt normal vilket jag inte borde. Kan det vara dåliga iktos (ser ut som vanliga kryss 2or?) eller har jag någon resistans som jag byggt upp utan att vara medveten om det?
benzo ger väl bara effekt om man har ångest?
Citera
2014-11-27, 15:49
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
benzo ger väl bara effekt om man har ångest?

Jag lider inte direkt av grov ångest men ikto brukar ändå ge mig en skön känsla i kroppen och jag blir allmänt obrydd i allt och alla vilket är soft. Känner att jag börjar få lite effekt nu men det är inte så jävla mycket. Kanske får sänka en bira eller två för att få igång någon trevlig effekt men just nu känner jag mig bara lite gladare än vanligt vilket iofs är rätt skönt. 11 mg ikto borde dock göra mig skevare men aja så är det. Har även lite tjack här, kanske borde dra en lina eller två för att boosta eller vad tror du/ni om det, är det waste av tjack eller kommer det förhöja min bänghet på något vis?
Citera
2014-11-27, 22:46
Medlem
Rommelsteins avatar
Har några ikto. Vill bli skön men inte så det märks utan att jag vet om det. Hur hanterar ni denna situation? Har tagit 2 2mgare nu men känner mig bara lite avslappnad.. Har en rätt så hög alkoholtolerans om det spelar roll.
Citera
2014-11-28, 12:47
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Har några ikto. Vill bli skön men inte så det märks utan att jag vet om det. Hur hanterar ni denna situation? Har tagit 2 2mgare nu men känner mig bara lite avslappnad.. Har en rätt så hög alkoholtolerans om det spelar roll.

Jag käkade 5 stycken igår och det var första gången på någon månad. Blev besviken då dom knappt slog på något alls. Ska man flumma på ikto krävs det att man blandar med något annat för annars blir man bara på lite bättre humör och får lite sämre minne. Trodde jag skulle bli riktigt väck av 10mg men det var helt lugnt, drog iväg med några polare, min syrra och lillebror och åkte madrass och pulka i en fet backe och inte märkte dom ett piss på mig. Dom är väldigt anti droger så det var inte som att dom såg mellan fingrarna.

Lite sprit fungerar nog bra har även hört att tjack är nice med ikto men det har jag aldrig testat. Men ska pröva den kombon ikväll och se om det är något att hänga i granen.
Citera
2014-11-28, 13:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein

Ikto är typ den sämsta flumbenson. Men den gör sitt jobb om man mår dåligt
Citera
2014-11-28, 15:06
Medlem
reddevil666s avatar
tog nyss och löste en 2mg i mikron med 2ml vatten och lösningen blev klar efter jag tratt upp den
genom filter , ingen direkt skjuts vid intaget , men fem minuter senare känns det väldigt mer än oralt en 2mg iv för mig känns som 6mg oralt.

visste inte om det gick slå ikto var tvungen och prova och , helt klart mina ikto kommer räcka längre nu,

nån annan som provat ikto iv , tänkte testa ikväll och ta 4mg eller 6mg på 3ml
Citera
2014-11-28, 20:05
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reddevil666
tog nyss och löste en 2mg i mikron med 2ml vatten och lösningen blev klar efter jag tratt upp den
genom filter , ingen direkt skjuts vid intaget , men fem minuter senare känns det väldigt mer än oralt en 2mg iv för mig känns som 6mg oralt.

visste inte om det gick slå ikto var tvungen och prova och , helt klart mina ikto kommer räcka längre nu,

Om det inte ger någon skjuts så ser jag inte nån anledning att ta det IV. Snabbare påslag kanske men biotillgängligheten är ju 90% vid oralt intag, så jag tycker verkligen inte skulle vara värt det.
Citera
2014-11-30, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ikto är typ den sämsta flumbenson. Men den gör sitt jobb om man mår dåligt

Nja. Funkar riktigt soft för somliga Mkt bättre än att flumma med ikto än xanor personligen.
Citera
2014-11-30, 06:49
Medlem
Papa.Ubus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reddevil666

Inga konstiga bindemedel? Är lite skeptisk till IV med pix pg.a lösningsmedlens? Körde du vanligt filter (bomullstuss/ciggfilter) eller specialare? Har du testat rövare, och hur står det sig mot IV? Vill så klart komma undan med så mycket "bang for the buck" som möjligt, men vill helst hålla de icke cerebrelära delarna hyggligt i skick, väl medveten om att de är centrala för fortsatt njutning även till andra ändamål.

Vad hjälper mikron till med, eller är det bara värmen du var ute efter?

tack för svar!
Citera
2014-11-30, 14:26
Medlem
Är det bara jag som föredrar diazepam före detta? Blir mjukare och skönare och mår allmänt bättre. Individuellt såklart men tänkte bara höra vad ni tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in