Citat:
Ursprungligen postat av
Ducadream
Hur vet du att alla dessa 30-tal ungdomar var invandrare? Man har ju bara bekräftat att elva av dessa är invandrare enligt fria tider, vilket jag inte skulle kalla för pålitlig källa, men ändå.
fria tider är pålitligare källa en all annan media i Sverige idag, sen så har den en egen agenda så man ska nog ta nyheter därifrån med en nypa salt, likaså avpixlat, fria tider etc, fast utan dem så hade många med mig inte vaknat.
i Rågsved så har det varit väldigt hög invandring speciellt de sista 10 åren, då kan man "anta" att de är övervägande invandrare som sätter eld på bilar, likaså i östberga för ngn vecka sedan, där är det i vissa kvarter till 90% invandrare från i huvudsak afrika och mellanöstern.
det är ingen som säger ALLA invandrare, varför känner du dig träffad? ALLA är vi i ngn grad invandrare, så VARFÖR känner du dig träffad??
vill du inte leva i ett säkert och tryggt land? tycker du att Tensta och rinkeby känns tryggt, jag har jobbat där flera ggr och det är Inte tryggt, nalin Pekgul flyttade därifrån för hon fruktade för sina döttrars trygghet, varför om det inte har med andra invandrare att göra??