2014-12-08, 20:09
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Därför att det är män som låtsas vara kvinnor som postar.

Smärta vid penetrering slutar så fort mannen sätter igång och pumpar om man spänner sig från början. Man blir våt automatiskt och då är det i princip omöjligt att det skulle göra ont. Det borde du veta om du är kvinna.

Jag är på cam nu, men ingen av er har ens vågat klicka på länken. Det här är ju löjligt!

Jag är ingen man som låtsas vara kvinna, jag är en kvinna så jag vet hur en fitta funkar. Och därför vet jag att du ljuger. Det kan göra väldigt ont även fast man är våt. Så sluta ljug nu.

Det är ingen som vill se dig i cam.
Citera
2014-12-08, 20:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Jag är ingen man som låtsas vara kvinna, jag är en kvinna så jag vet hur en fitta funkar. Och därför vet jag att du ljuger. Det kan göra väldigt ont även fast man är våt. Så sluta ljug nu.

Det är ingen som vill se dig i cam.

Du har uppenbarligen inget kvinnligt könsorgan. Det finns endast ett fåtal undantangsfall då det gör ont fastän man är våt. När en kvinna blir tagen med våld så kommer hon att bli våt så fort hon penetreras så det kommer inte att göra ont för henne. Hon kommer att bli upphetsad av situationen och förmodligen bli ännu våtare. Men hon kommer förstås inte att tala om det efteråt. Det är extremt icke-PK bland kvinnor att tala om sånt. I vilket fall som helst så kommer det inte att vara ett trauma varken fysiskt eller mentalt. Kanske lite skam.

Det är ni som envisas med att jag inte är kvinna. Jag har camen på nu så antingen får ni komma och se att jag är kvinna eller så får ni sluta gnälla.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-08 kl. 20:17.
Citera
2014-12-08, 20:25
Medlem
Citat:

Smärta vid penetrering slutar så fort mannen sätter igång och pumpar om man spänner sig från början. Man blir våt automatiskt och då är det i princip omöjligt att det skulle göra ont. Det borde du veta om du är kvinna.

Jag är på cam nu, men ingen av er har ens vågat klicka på länken. Det här är ju löjligt!

Det som är "löjligt" här är du.

Våldtäkt är ett klassat brott enligt svenskt och hela världens lagsystem. Det är ett extremt stort trauma och problem för miljontals av kvinnor över hela världen och erkänt som sådant av världens alla experter, psykologer, institutioner och läkare på området.
Bevisen för att våldtäkt upplevs som starkt negativt och får allvarliga följder för de som drabbas är tämligen överväldigande du. Tom dina egna länkar beskriver detta.

Och här sitter du och postar km efter km av inlägg där du bokstavligen hånar alla dessa kvinnor med ditt vidriga sexistiska snack om vad kvinnor gillar hit och dit.
Du är 1 människa oavsett vilket kön du nu har, du har ingen som helst moraliskt rätt göra dig till företrädare för världens alla kvinnor och deras sexualitet.
Det sitter en mängd sjuka idioter där ute till killar som får allt vatten de önskar på sina kvarnar av dina inlägg.
Om du sitter här för att trolla så tycker jag du ska skämmas som en hund, men högst sannolikt är du psykiskt störd på något vis, men desto större anledning att FB plockar bort dig.

För finns ingen som helst ursäkt för vad du pysslar med. Och ingen ursäkt för FB.
Citera
2014-12-08, 20:35
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Alla kvinnor vet det jag säger. Det är som att vi skulle ha ett samhälle där alla män låtsades att det är hemskt för män att bli våldtagna av kvinnor och att det skedde 6000 våldtäkter på män av kvinnor varje år. "Män kan inte röra sig ute på gatorna för att de är rädda att kvinnor ska våldta dem".

Uppenbarligen har andra en annan åsikt än vad du har. Kan du få in det i din skalle?

Citat:
Jag säger inte att någon kvinna måste täcka sig, jag säger att jag tycker att det är rätt om de som inte täcker sig blir våldtagna.
I princip uppmanar du alltså män till att begå våldtäkter vilket är att uppmana till brott. Hur i helvete kan du uttrycka en så vidrig åsikt? I princip är det ju som att säga till en person "du får skylla dig själv om du blir misshandlad när du kliver utanför dörren när du vet att det finns våldsverkare", eller "du förtjänar att bli misshandlad om du går ut ensam". Vilken makalöst vidrig människosyn du har. Såna som du borde fanimig sitta inlåsta på psyket. Fy fan vilket vidrigt jävla äckel du är.
Citera
2014-12-08, 20:36
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Det är jag som är på cam nu när jag skriver. Inte du.

Ingen kvinna pratar om att våldtäkt inte gör ont och att det är en upphetsande situation. Det betyder inte att det inte är sant. Det betyder bara att det inte är PK bland kvinnor.

Du låter ärlig verkligen..
Men jag har svårt att tro att kvinnor njuter vid våldtäkt!
Jag tror i sånt fall, dessa biologiska svar i kvinnans kropp kan vara en kvarleva från mörkare tider.
Att som i självförsvar lura kroppen till dessa funktioner.
Hjärnan lurar ju oss jämt i andra företeelser.

Jag tror du har missförstått det hela.
Som pavlovs hundar dreglade ungefär.

Det är inte njutning.
Det är antagligen bara rent självförsvar..
Citera
2014-12-08, 20:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Det som är "löjligt" här är du.

Våldtäkt är ett klassat brott enligt svenskt och hela världens lagsystem. Det är ett extremt stort trauma och problem för miljontals av kvinnor över hela världen och erkänt som sådant av världens alla experter, psykologer, institutioner och läkare på området.
Bevisen för att våldtäkt upplevs som starkt negativt och får allvarliga följder för de som drabbas är tämligen överväldigande du. Tom dina egna länkar beskriver detta.

Och här sitter du och postar km efter km av inlägg där du bokstavligen hånar alla dessa kvinnor med ditt vidriga sexistiska snack om vad kvinnor gillar hit och dit.
Du är 1 människa oavsett vilket kön du nu har, du har ingen som helst moraliskt rätt göra dig till företrädare för världens alla kvinnor och deras sexualitet.
Det sitter en mängd sjuka idioter där ute till killar som får allt vatten de önskar på sina kvarnar av dina inlägg.
Om du sitter här för att trolla så tycker jag du ska skämmas som en hund, men högst sannolikt är du psykiskt störd på något vis, men desto större anledning att FB plockar bort dig.

För finns ingen som helst ursäkt för vad du pysslar med. Och ingen ursäkt för FB.

1) Jag är på cam nu och visar att jag är kvinna och skriver mina egna inlägg. Jag har varit online i 50 minuter nu. Det är en person som har varit inne lite snabbt under hela den här tiden. Det bevisar att ni egentligen inte bryr er om att jag verkligen är kvinna utan använder "du är inte kvinna"-gnället som ett dåligt argument.

2) Den enda "trauma" som kvinnor känner är skam över att det inte gjorde ont och att de faktiskt tände på situationen.

Jag kan inte sitta här och hålla med om någonting som inte finns, typ "ja oj oj dessa kvinnor som blir tagna med våld. Gör ju jätteont! Sen får de mentalt trauma!". Jag vet hur en kvinna fungerar fysiskt och mentalt. Man blir inte skärrad för livet. Nu säger många att de känner en eller flera kvinnor som "blivit våldtagna". Om det nu var ett sådant hemskt trauma, varför har dessa kvinnor berättat om det för er?
Citera
2014-12-08, 21:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jag är på cam nu och visar att jag är kvinna och skriver mina egna inlägg. Jag har varit online i 50 minuter nu. Det är en person som har varit inne lite snabbt under hela den här tiden. Det bevisar att ni egentligen inte bryr er om att jag verkligen är kvinna utan använder "du är inte kvinna"-gnället som ett dåligt argument.

2) Den enda "trauma" som kvinnor känner är skam över att det inte gjorde ont och att de faktiskt tände på situationen.

Jag kan inte sitta här och hålla med om någonting som inte finns, typ "ja oj oj dessa kvinnor som blir tagna med våld. Gör ju jätteont! Sen får de mentalt trauma!". Jag vet hur en kvinna fungerar fysiskt och mentalt. Man blir inte skärrad för livet. Nu säger många att de känner en eller flera kvinnor som "blivit våldtagna". Om det nu var ett sådant hemskt trauma, varför har dessa kvinnor berättat om det för er?
Många dröjer ju innan de berättar. En del berättar därför att människor undrar varför de är nedstämda, har ätstörningar, försöker ta livet av sig eller vad det nu är. Det är förstås väldigt individuellt. En del människor går igenom krig och borstar av sig dammet. Andra bryter ihop för minsta motgång. Våldtäkt är generellt något som offren mår väldigt dåligt över.
Citera
2014-12-08, 21:18
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Du vet endast hur du fungerar. Det enda som är sant i detta påstående.

Vem jag är mentalt och fysiskt har du inte den blekaste aning om. Du vet inte ens hur min mutta ser ut.
Du säger själv att du aldrig blivit våldtagen men säger samtidigt att vi kvinnor vill bli våldtagna och gillar det.
Tänker inte diskutera det med en pervers människa mer.
Ungefär som att prata med en människa som säger att den är helt säker på att alla vill bli mördade.
Skitsnack endast. Det läcker vätska ur dig.
Citera
2014-12-08, 21:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
I princip uppmanar du alltså män till att begå våldtäkter vilket är att uppmana till brott. Hur i helvete kan du uttrycka en så vidrig åsikt? I princip är det ju som att säga till en person "du får skylla dig själv om du blir misshandlad när du kliver utanför dörren när du vet att det finns våldsverkare", eller "du förtjänar att bli misshandlad om du går ut ensam". Vilken makalöst vidrig människosyn du har. Såna som du borde fanimig sitta inlåsta på psyket. Fy fan vilket vidrigt jävla äckel du är.

1) Nej jag uppmanar ingen att begå brott men jag tycker att det är moraliskt OK att män våldtar kvinnor som är ute efter att bli våldtagna. Varför tänker du inte på kvinnors behov av våldtäkt?

2) Jag säger bara att om de går otäckta så får de skylla sig själva. Jag tycker inte att det är en vidrig åsikt, jag tycker snarare att en kvinna som går otäckt för att söka sexuell uppmärksamhet är vidrig. Face it, de flesta kvinnor är fula och feta och är inte ens ute efter bra sex. De är ute efter sexuell uppmärksamhet. Om de inte var det så skulle de täcka sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Många dröjer ju innan de berättar. En del berättar därför att människor undrar varför de är nedstämda, har ätstörningar, försöker ta livet av sig eller vad det nu är. Det är förstås väldigt individuellt. En del människor går igenom krig och borstar av sig dammet. Andra bryter ihop för minsta motgång. Våldtäkt är generellt något som offren mår väldigt dåligt över.

Skulle män må dåligt av att bli våldtagna av kvinnor?
Senast redigerad av Babianen 2014-12-08 kl. 21:43.
Citera
2014-12-08, 22:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Jag är kvinna och har tillsammans med the kicks och flera andra kvinnor härinne hävdat motsatsen till det du vräker ur dig.

Det fetmarkerade - eh va? Det kan väl göra ont när som helst vid sex
Citera
2014-12-08, 23:01
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Du har uppenbarligen inget kvinnligt könsorgan. Det finns endast ett fåtal undantangsfall då det gör ont fastän man är våt. När en kvinna blir tagen med våld så kommer hon att bli våt så fort hon penetreras så det kommer inte att göra ont för henne. Hon kommer att bli upphetsad av situationen och förmodligen bli ännu våtare. Men hon kommer förstås inte att tala om det efteråt. Det är extremt icke-PK bland kvinnor att tala om sånt. I vilket fall som helst så kommer det inte att vara ett trauma varken fysiskt eller mentalt. Kanske lite skam.

Det är ni som envisas med att jag inte är kvinna. Jag har camen på nu så antingen får ni komma och se att jag är kvinna eller så får ni sluta gnälla.

Det räcker med att man spänner sig för att det ska göra ont, och då spelar det ingen roll hur våt man är. Läs på baskunskaper i kvinnans anatomi innan du utger dig för att vara kvinna.
Citera
2014-12-08, 23:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Det är jag som är på cam nu när jag skriver. Inte du.

Ingen kvinna pratar om att våldtäkt inte gör ont och att det är en upphetsande situation. Det betyder inte att det inte är sant. Det betyder bara att det inte är PK bland kvinnor.

Alla kvinnor här inne skulle kunna hålla med dig med tanke på att det är ett helt anonymt forum, men det är ingen som gör. Våldtäkt innebär en handling som man inte vill vara i, vill man så är det inte en våldtäkt. Men det har du ju svårt för att förstå. Och du själv erkänt att du personligen inte tänder på våldtäkter så du säger emot dig själv. Du säger oxå att alla kvinnor ljuger, alltså ljuger du oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in