2014-12-08, 15:22
Medlem
Stackars henne...
"Eventuellt glömde hon att låsa dörren till sin lägenhet som ligger i centrala Gävle."
http://www.gd.se/gastrikland/gavle/vaknade-med-naken-man-i-sangen

Men mest synd om killen ändå!
Citera
2014-12-08, 15:24
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
På söndagsmorgonen vaknade hon och upptäckte en naken man i sängen. Hon blev chockad och bad honom lämna lägenheten, men det ville han inte.

Citat:
Han uppges vara i 30-årsåldern och är misstänkt för sexuellt ofredande.

På vilket sätt är det synd om honom?
Citera
2014-12-08, 15:31
Medlem
welcometorealitys avatar
Det har hänt förut att en kraftigt berusad man har tagit sig in i en fel lägenhet faktiskt
Citera
2014-12-08, 15:43
Medlem
Ubergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtBandit
Stackars henne...
"Eventuellt glömde hon att låsa dörren till sin lägenhet som ligger i centrala Gävle."

Coyote ugly??? Eftersom han blev anmäld....
Citera
2014-12-08, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Lite citat:

På vilket sätt är det synd om honom?

Hon verkar ju inte ha varit spiknykter själv, så är inte helt omöjligt att han fick följa med från början.
Citera
2014-12-08, 16:36
Medlem
Citat:
Hon verkar ju inte ha varit spiknykter själv, så är inte helt omöjligt att han fick följa med från början.

Nej, det är inte helt omöjligt. Men vad har det för betydelse när han vägrade att lämna lägenheten dagen efter?
Citera
2014-12-08, 17:09
Medlem
Citat:
Stackars henne...

Undra vad hon sa till sin väninna när hon ringde
Citera
2014-12-08, 17:10
Medlem
Illusioners avatar
Känner en person i Gävle som gjort liknande grejer förut. Verkar dock inte vara honom.
Citera
2014-12-08, 17:58
Medlem
TheAntiheros avatar
Hur tänker den personen?
Tror han att den okända kvinnan kommer att uppskatta sin ofrivilliga sleepoverkompis??
Och att dessutom inte vara så intresserad av att gå hem
Citera
2014-12-08, 18:20
Medlem
karnstans avatar
Ponera att situationen var den omvända. Undrar hur många som hade anmält
Citera
2014-12-08, 18:37
Medlem
senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Ponera att situationen var den omvända. Undrar hur många som hade anmält

Någonting liknande hände mig för cirka tre år sedan. Vaknade då upp efter en väldigt blöt kväll på stan och upptäckte att toalettdörren var låst. Förstod ingenting, men orkade inte göra något åt saken, så kissade istället i handfatet i badrum nummer två (som är just det, badrum alltså, inte toalett). Gick sedan och la mig igen, och fick några minuter senare besök av en mullig blondin. Blev skapligt överraskad. Inte ens när jag såg henne kunde jag pussla ihop gårdagen. Fanns inget minne av henne över huvud taget.

Ingen looker direkt, men heller inget bergatroll. I så fall hade jag kanske anmält, men nu låtsades jag bara som om allting var okej och väntade på att hon skulle klä på sig och gå. Hem till sin fästman, kan tilläggas.

Så utan att veta mer om just det aktuella fallet så är det fullt möjligt att vakna upp med främmande avklädda människor i lägenheten utan att brott har begåtts.
Citera
2014-12-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senap
Någonting liknande hände mig för cirka tre år sedan. Vaknade då upp efter en väldigt blöt kväll på stan och upptäckte att toalettdörren var låst. Förstod ingenting, men orkade inte göra något åt saken, så kissade istället i handfatet i badrum nummer två (som är just det, badrum alltså, inte toalett). Gick sedan och la mig igen, och fick några minuter senare besök av en mullig blondin. Blev skapligt överraskad. Inte ens när jag såg henne kunde jag pussla ihop gårdagen. Fanns inget minne av henne över huvud taget.

Ingen looker direkt, men heller inget bergatroll. I så fall hade jag kanske anmält, men nu låtsades jag bara som om allting var okej och väntade på att hon skulle klä på sig och gå. Hem till sin fästman, kan tilläggas.

Så utan att veta mer om just det aktuella fallet så är det fullt möjligt att vakna upp med främmande avklädda människor i lägenheten utan att brott har begåtts.

Tryckte du henne inte när du var vid medvetande?

För övrigt så borde man väl märka om någon klampar in i ens hushåll, om man inte är stupfull då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in