2014-12-22, 23:53
Medlem
[quote=poppingbottles|51429363]Någon som vet vilka personerna i frågan är

Jag vet villa båda är men hon förtjänar inte att bli uthängd. Han däremot skiter jag i. Restauranchef i Gävle på Gourmet BLÅ, Leif Klövstedt. Jävla äckel.
Citera
2014-12-23, 01:31
Medlem
[quote=Mammanmu|51586779]
Citat:
Ursprungligen postat av poppingbottles
Någon som vet vilka personerna i frågan är

Jag vet villa båda är men hon förtjänar inte att bli uthängd. Han däremot skiter jag i. Restauranchef i Gävle på Gourmet BLÅ, Leif Klövstedt. Jävla äckel.

Jo, det är klart att du ska berätta vem hon är. Det är viktigt så att vi kan bilda oss en egen uppfattning!
Citera
2014-12-23, 02:31
Medlem
DoctorBallss avatar
åååh....vad jag vill veta är om det finns nått land där det motsatta kan hända. Jag kan vakna upp med ett kvinnligt naket fetfyllo krälandes i min säng.

Österrike kanske? wurstemädchen von teufelland, va?

För fanken Badgastein, nu åker jag.
Citera
2014-12-25, 00:20
Medlem
[quote=Svenss0n|51587731]
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmu

Jo, det är klart att du ska berätta vem hon är. Det är viktigt så att vi kan bilda oss en egen uppfattning!

Finns bara en uppfattning. Överförfriskad tjej går hem från krogen, glömmer låsa dörren och vaknar med ett avklätt äckel som agerar som om dom vore ett par. Hon blir arg, han blir are skiv, hon lyckas få ut honom innan han kan göra henne fysiskt illa. Hans fel 100%
Citera
2014-12-25, 09:50
Medlem
hängballens avatar
[quote=Mammanmu|51604540]
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n

Finns bara en uppfattning. Överförfriskad tjej går hem från krogen, glömmer låsa dörren och vaknar med ett avklätt äckel som agerar som om dom vore ett par. Hon blir arg, han blir are skiv, hon lyckas få ut honom innan han kan göra henne fysiskt illa. Hans fel 100%
Så denne Leif går alltså och känner på random dörrar för att se om han kan gå in och lägga sig bredvid någon kvinna? Han kunde ju lika gärna hamnat hos en kille eller ett par ju om han inte visste vem som bodde där och hur kom han in i porten? Bäst att låsa dörren så inte man vaknar upp med Leif tydligen
Citera
2014-12-26, 21:41
Medlem
[quote=hängballen|51606403]
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmu
Så denne Leif går alltså och känner på random dörrar för att se om han kan gå in och lägga sig bredvid någon kvinna? Han kunde ju lika gärna hamnat hos en kille eller ett par ju om han inte visste vem som bodde där och hur kom han in i porten? Bäst att låsa dörren så inte man vaknar upp med Leif tydligen

Han hade haft koll på henne innan. Det här var inget spontant utan väldigt planerat.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in