Citat:
Från det som har framgått hittills så finns det ingen. Möjligtvis är du påläst ändå om fallet men att dina teorier om den misstänktes välbefinnande eller icke befintliga välbefinnande skulle vara mer troliga än någon annans som faktiskt har en akademisk bakgrund, tyder detta på att du kanske har vissa omedvetna försvarsmekanismer för att försvara sitt ego istället för att argumentera på en vettig nivå. Men vad vet jag, det är endast spekulationer. Måste väl vara roligare att välkomna nya åsikter och teorier med konstruktiv kritik eller en vidare diskussion istället för att bemöta dem med bitska kommentarer.
Från det som har framgått? Är rätt ovidkommande om jag så skulle säga att jag har fullgod utbildning och flerårig erfarenhet inom aktuell sektor. Eftersom vi är på ett forum som bygger på anonymitetsprincip och enda sättet att styrka det vore att jag postade underlag i form av CV. Och dyl.
Därav att jag inte ens noterar ditt babbel om, jag har X och Y och istället helt utgår från det du faktiskt skriver och dess innehåll. Att du sen avslutar med att skriva ''asso jag har faktiskt sånt diplom'' ? Jaha spara det till krogdisken när du fiskar på köttmarknaden.
Det är av ENORMT lite intresse att bemöta dessa dretiga kommentarer gällande''empatistörningar'' som ni envisas med att släpa sida upp och sida ner. Särskilt då enda sättet ni får ihop det är om ni helt bortser från allt runt om och enbart fokuserar på JH's beteende i två enskilda relationer (två relationer som ter sig allt annat än normala)
Samt fokuserar på hur personen beter sig i ett förhör (trots att det framkommer att hon var medicinerad under den tiden också)
Sluta förövrigt ducka dom exempel du fått både angående RN och JF,AC,DJ.
Förklara nu för resten av klassen hur dessa tre herrar utan svårigheter med säker stämma kan sitta i förhör och rättegång (och rekonstruktioner) å berätta om dom vidrigheter dom under en flera timmars lång process utsatte CL för, när dom bokstavligen mer eller mindre torterade honom till döds, paketerade honom i en matta, la honom på en grillplats, eldade kroppen innan man slutligen åker ut i skogen där man sedan hugger av huvudet på honom med hjälp av en spade och en stor sten. För att sedan några dagar senare åka ut i skogen igen, gräva upp kroppen, hugga av armarna (på grund av likstelheten) paketera i sopsäckar fyllda med sten och grus för att slutligen sänka kvarlevorna mitt ute på sjön lill nien.
ALLA tre helt friska enligt lagens mening, varav två av dom uppvisar precis samma i förhör att man blir irriterad när frågor ställs upprepade gånger. Och där en (JF) friskt försöker skylla på omständigheter och skjuta ifrån sig (samt alla tre ljuger något helt kopiöst)
Och där INGEN av dom uppfattats som ''empatistörd'' eller liknande av sin omgivning tidigare. Och just ja, till skillnad från JH så hade dessa herrar (två av dom) mage att bestrida dom skadeståndskrav som ställdes från CL's familj.
Senast redigerad av dip 2014-12-08 kl. 15:26.
Senast redigerad av dip 2014-12-08 kl. 15:26.