2014-12-06, 16:39
Medlem
Det är roande att se hur ett litet felaktigt frö kan bli till en stor blomma. Många har engagerat sig i om hon är civilekonom, revisor eller annat. Det är bara påhittat av någon och saknar helt verklighetsförankring. Ett tydligt exempel på hur verkligheten kan förvrängas.

Och, ja, bland annat jag stöttar henne till 100%. Det gör de som känner till sanningen.

Thomas Ört vill inte vara sämre och drar sitt strå till radiointervjuernas värld:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6034731
Citera
2014-12-06, 17:41
Bannlyst
Det ar bara att droppa namnet pa universitet dar hon tog examen samt ar...ratt enkelt eller?
Citera
2014-12-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Det ar bara att droppa namnet pa universitet dar hon tog examen samt ar...ratt enkelt eller?

Kan bespara dig sökandet:
Examen PHS år 2003.
Citera
2014-12-06, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nebisin-idem
Examen PHS år 2003.

Norge?
Citera
2014-12-07, 02:50
Medlem
Får hoppas det går bra&han ej member i pingvinordern än....;-)
Citera
2014-12-07, 17:18
Medlem
Citat:
Examen PHS år 2003.
Jag vill medge mitt stöd och min sympati för dina åsikter och inlägg. Jag tackar också för belysning av en del fakta angående advokat Thomas Ört. han verkar haft problem med sin f.d. fru och även med sina f.d. flickvänner.
Polishatare, kvinnomisshandlare, fascister, ....., finns överallt och även på Flashback. Det blir ett glädje ämne för vissa när en kvinnlig polis blir åtalad. Hon kan bli kallad för sliddjur eller slynor men man ska inte ta dem på allvar. Och nej, jag är inte en kvinna!

Jag har en fråga. Om jag kommer ihåg rätt, var en användare som skrev i sitt inlägg att advokaten jobbade på samma polisstation med kvinnan för ett antal år sedan. Är det sant eller påhittat?
Mvh
Senast redigerad av matematiker 2014-12-07 kl. 17:29.
Citera
2014-12-07, 17:24
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Om hon använder polisregister som inte är tillgängliga för allmänheten i syfte att söka upp honom, och sedan monterar en jävla GPS på hans bil borde ju självklart innebära att hon får bli misslyckad polis istället, hur fan kan det inte vara självklart redan nu att hon aldrig mer kommer att arbeta som polis?

Hon får bli parkeringsvakt helt enkelt.
Citera
2014-12-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag vill medge mitt stöd och min sympati för dina åsikter och inlägg. Jag tackar också för belysning av en del fakta angående advokat Thomas Ört. han verkar haft problem med sin f.d. fru och även med sina f.d. flickvänner.
Polishatare, kvinnomisshandlare, fascister, ....., finns överallt och även på Flashback. Det blir ett glädje ämne för vissa när en kvinnlig polis blir åtalad. Hon kan bli kallad för sliddjur eller slynor men man ska inte ta dem på allvar. Och nej, jag är inte en kvinna!

Jag har en fråga. Om jag kommer ihåg rätt, var en användare som skrev i sitt inlägg att advokaten jobbade på samma polisstation med kvinnan för ett antal år sedan. Är det sant eller påhittat?
Mvh

Insiktsfullt och så sant, så sant...
Sant är också att de träffades på en häktningsförhandling i Skaraborgs tingsrätt 2012. Hon var utredare och han försvarare, stand in för en av hans advokatkollegor. Vet också att en av hennes kollegor varnade henne för honom,att han inte var att lita på.
Citera
2014-12-08, 00:28
Awaiting Email Confirmation
DrOopyMDs avatar
Citat:
Sant är också att de träffades på en häktningsförhandling i Skaraborgs tingsrätt 2012. Hon var utredare och han försvarare, stand in för en av hans advokatkollegor. Vet också att en av hennes kollegor varnade henne för honom,att han inte var att lita på.

Var Thomas Ört verkligen behörig för att ersätta en advokat? Märkligt.
Senast redigerad av DrOopyMD 2014-12-08 kl. 00:30.
Citera
2014-12-08, 02:34
Awaiting Email Confirmation
DrOopyMDs avatar
Citat:

Varför tog hon inte denna varning på allvar?
Citera
2014-12-08, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOopyMD
Var Thomas Ört verkligen behörig för att ersätta en advokat? Märkligt.

Han kunde vid den tidpunkten titulera sig advokat sedan sex månader tillbaka. Ny på jobbet alltså.
Citera
2014-12-08, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOopyMD
Varför tog hon inte denna varning på allvar?

Alla människor vill väl tro andra om gott- hennes misstag.

Lägg till en väl utvecklad skådespelartalang- i tårar bekände han för henne sin tidigare otrohet mot exfrun och flickvänner- kombinerat med lögner, falska löften och en stor dos subtil manipulation. Där är svaret...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in